ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

نفسم ایلین

اولین قدم های ایلین خانم توی خیابون

1391/1/20 20:49
نویسنده : مامان فتانه
438 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی الان چند روزه که با خاله میری بیرون پیاده روی و امروز هم با هم دیگه از خونه پیاده رفتیم خونه مامان

 جون...

ایلین

ایلین


ایلین

ایلین

ایلین

ایلین

ایلین

ایلین

ایلین


دخترم عاشق کتاب خوندنه

ایلین

ایلین

ایلین

ایلین

یک کتاب و 10 دفعه ورق میزنی و نگاه میکنی وقتی نگاه کردنت تموم شد میزاری کنار و یکی دیگه

رو نگاه میکنی

ایلین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آتین
21 فروردین 91 15:08
ای جان چه دخمل خوشملیییییییییییی خدا حفظش کنه
فرناز/ مامان ریحانه
22 فروردین 91 3:58
سلام عزیز دلم خیلی از آشناییتون خوشحالم با کمال میل لینکتون می کنم خدا فرشته نازتون رو براتون نگه داره امیدوارم دوستای خوبی بشیم
مامان ریحان عسلی
22 فروردین 91 19:14
سلام ای جونم چه لباس سفیدش خوشگله و بهش میآد خدا آیلین جونو براتون نگه داره
khaleh farzaneh
22 فروردین 91 20:07
پشت هر كوه بلند سبزه زاريست پر از ياد خدا و در آن باغ كسي ميخواند كه خدا هست دگر غصه چرا؟ آرزو دارم خورشيد رهايت نكند غم صدايت نكند ظلمت شام سياهت نكند و تو را از دل آنكس كه دلت در تن اوست حضرت دوست جدايت نكند.... .................. عاشقتم خاله
مامان آتین
23 فروردین 91 21:42
سلام گلم ممنون منم لینکتون می کنم
آرزوهای رنگی
30 فروردین 91 7:28
سلام وممنون که به دیدن کارهام آمدیدونظر دادید من یکی از عکسهای دخترتان را انتخاب میکنم ومیکشم و تقریبا بک ماه اینده در وبلاگم قرار خواهم دادموفق وشادباشد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد