ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

نفسم ایلین

مهر تا دی

1394/11/1 18:45
نویسنده : مامان فتانه
1,352 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااام به دوستان خووووبم...سلاااام به دختر گلم...خیلی وقته که نیومدم سراغ وبلاگت و اپ نکردم...همش هم تقصیر این شبکه های اجتماعیهخجالتخلاصه الان اومدم تا این عکسای اخیر و بزارم که تولد گل دختری نزدیکه و کلییییی کار دارم...

روز اول مهد (البته دخترم هرجا که میگم مهد میگه نه من پیش دبستانیم )

شورمست...

ایلین جون به همراه دختر عموی عزیزش مهان

نیلوفر ابی

سد سلیمان تنگه

این هم خلاصه ای از عکسا

پ ن :ممنووونم از همه دوستانی که این مدت به یادمون بودن و هر سری با کامنتاشون از ما میپرسیدن کجایین و چرا پست نمیزارین...ممنونم از لطف همگی

پ ن :ادرس سایت اینستامون:fataneh10768

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
3 بهمن 94 21:06
وایییییی چه دختر نازی آدم دلش میخاد بوسش کنه سلام مامانه نینی جون.من خاله نینی فوگولی هستم.خوش حال میشم ی وب من بیاین و دختر نازتون به جمع دوستای پسملمون اضافه شه. اینم اکانت اینستای منmiis.deliدوس داشتید فالوم کنید تا فالوتون کنم. منتظر نظرتون هسم مامان جون اگرم با تبادل لینک موافق بودید بهم خبر بدید. موفق باشید
مامان فتانه
پاسخ
سلام عزیییزم...ممنووون ...حتمااا
سپیده مامان درسا
10 بهمن 94 19:27
دلمون برای گل دختر تنگ شده بود ای جونم عوض شده چهره ی گل دخملی این چند تا عکس آخری نشون میده گل دخملی داره چهره اش تغییر میکنه ، قربونش بشم خانوم شده
مامان فتانه
پاسخ
منوووونم عزیییییییییییزم...خدانکنه گلم...دخمل نازتو ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد