ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

نفسم ایلین

٢٨تير ١٣٩٧

1397/4/28 17:01
نویسنده : مامان فتانه
731 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام به همگييييي.خوبين.خوشين 

من بعد از مدت ها اومدم سراغ وبلاگ دخترم ديدم من از سال ٩٥ نيومدم به وبلاگش😳😳😳كلييي تعجب كردم و ناراحت شدم كه دو سال از خاطرات دخترم و ثبت نكردم .از وقتي كه تلگرام و اينستگرام اومده همه سرگرم اونا شدن و كمتر به وبلاگ سر ميزنن.حالا من بعد اينهمه وقت اومدم ك به اميد خدا فعال باشم و از خاطرات دخترم بنويسم.شرمنده همه ي دوستامون هستم كه كلي خبر گرفتن ازمون ولي من نديدم پياماشونو كه جواب بدم .و يك شرمندگي ديگه كه من يادم رفت بعضي از دوستامو🙈🙈هركدوم از دوستاي قديمي كه اومدين و پست منو خوندين خبر بدين كه من بيام وبلاگتون بهتون سر بزنم ببينم گلاتون چقدري شدن و چه ميكنن .منم انشالله ميام كه از اين ب بعد بنويسم خاطراتمونو😍😍😘😘

فعلا باي تا بعد كه با خلاصه عكسا و خاطرات اين مدت بيام 

پسندها (8)

نظرات (6)

مامانمامان
29 تیر 97 22:29
خیلی عالیهههههههههههههه
خیر مقدم
مامان فتانه
پاسخ
mamnoonam☺️☺️
مامان صدرامامان صدرا
31 تیر 97 11:58
شروع تازه تون پر باشه از اتفاقات و خاطرات قشنگ❤❤❤
مامان فتانه
پاسخ
متشكرم😍😘
سپیده مامان درسا
2 مرداد 97 12:48
واااااای فتانه جونم سلام ، خیلی خوشحالم برگشتی
دلتنگتون بودم هم واسه خودت هم آیلین جون
مامان فتانه
پاسخ
سلام عزيزم.مرسي.منم دلتنگتون بوديم☺️☺️😍😍
مامان پریسامامان پریسا
3 مرداد 97 16:04
سلام دوست من.خوبید.چه خوب بود اون روزها که همه دور هم مینوشتیم.....
ممنون که به یادم هستیدمحبت
مامان فتانه
پاسخ
ممنونم عزيزم.بعله خيلي خوب بود 😊😘
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
11 شهریور 97 15:50
خیلی کار خوبی کردیـد. هیچی جای نی نی وبلاگ رو نمی گیره.گل با افتخار دنبال شدید. خوش حال می شم به ما هم سر بزنید.
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
11 اردیبهشت 98 11:43
😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد