ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

نفسم ایلین

روزانه های من و دخترم

1393/5/15 13:55
نویسنده : مامان فتانه
1,081 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی....شرمنده که این همه دیر دیر میام مینیوسم برات اصلا وقت نمیکنم و جدیدا زیاد عکس هم

نمیگیرم ...

دخترم دیگه برای خودش خانمی شده و اتاقشو خودش تمیز میکنه قبلا که تمیز میکرد همه رو یک گوشه جمع

میکرد ولی الان دقیقا مثل من کتاباشو میزاره ....

چند روز پیش رفتیم برات کتاب های دورا و چند تا کتاب دیگه به همرا خمیر بازی خریدیم برات کلی از خمیر بازی

خوشت اومد حتی دیگه به من نمیگی بیام باهات بازی میکنم خودت بازی میکنی و شکل درست میکنی خسته که

شدی جمعش میکنی میزاری اتاقت دستاتو هم با مایع میشوری

چند وقت پیش دو سه روز رفتی خونه مادرجون زینب روزها خوب بودی ولی شب که میشد میگفتی من مامان فتانه

میخوام عمو امین خیلی با حوصله با شما بازی میکنه و حرف میزنه حالا هی میخندید میگفت من نصف شب مامان

فتانه از کجا برات بیارمخندونکبه مادر جون میگفتی نخواب چشمات باز باشه منو نگاه کن مادر جون بهت گفت نگاه کن

چشمای من حرف میزنه میگه خواب دارم گناه دارم خسته شدم صبح باید بیدار شم و اینا....بعدش که اومدی خونه

میگه مامانی چشمای شما هم حرف میزنه؟چشم مادر جون حرف میزنه خندونک

 

داشتیم با هم میخوابیدیم بابایی تو حال داشت تی وی نگاه میکرد میگی مامانی اگه بابایی بود ما 3 تا بودیم من

دوست دارم بابایی بیاد با هم بخوابیم 3تا بشیم

 

داشتی تی وی نگاه میکردی میگی انشالله عروس بشی

 

داری بهم کمک میکنی میگی من مامانمو کمک میکنم نمیزارم خسته شه...فوق العاده زبون داری خاله ها میگن

اگه این زبونو نداشتی هیچی دیگه

باز هم ماجرای خواب:برات یک دونه قصه تعریف کردم نخوابیدی گفتم دیگه نمیگم بخواب دیدم میگی من باخودم فکر

کردم گفتم اگه اینا برام قصه میخوندن خوب بودغمگین

 

به من میگی اگه اینطوری کنی دیگه دوست ندارم میرم با یک مادر دیگه ازدواج میکنم خندهمادر یک بچه دیگه رو پیدا

میکنم میگیرم

خونه همسایه مراسم عروسی بود صدای اهنگ زیاد بود میری به بابایی میگی بابا عروسی خونه دوستته میگه اره

میری دم گوشش میگی خوب مارو دعوت میکردنا خندونکدیدم بابایی داره سکته میکنه از خنده

 

اگه یک چیز بخرم میگی خوب مامان یک جنس خوبشو میگرفتی

 

خیلی با خودت حرف میزنی اون سری میگی اگه من گوشی داشتم میتونستم به دوستم زنگ بزنم تعجب

 

میخواستیم بریم عروسی میگی بابا میخواد بیاد میگم اره میگی مگه اونجا مردونه داره؟

 

مداد رنگیات کم شده بود یک روز گرفتی قائمش کردی اومدی با کلی گریه مامانی من مداد رنگیم گم شد مداد

رنگیم قهر کرد با من رفت خونش زنگ بزن به بابایی بگو مداد رنگیم رفت خونش بریم برام مدادرنگی بخر...منم ساده

باور کردم کلی دنبالش گشتم پیدا نکردم شما هم که خیلی جدی گریه میکردی اخرش خاله پیداش میکنه میبینه

شما قائمش کرده بودی وقتی میاد بهت نشون میده سریع ساکت میشی و ضایع میشی میگی من مدادرنگیم کمه

برام یکی دیگه بخر ....اخه بچه هم انقدر فیییلمممم والااااااااااااتعجبتعجب

چند تا عکس از دختر نماز خونم بزارم

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (14)

نظرات (25)

سپیده مامان درسا
15 مرداد 93 15:02
خاله قربونت بشه با اون حجابت
مامان فتانه
پاسخ
خدا نکنه دوستم
مامان مهدیه
15 مرداد 93 16:01
چقدر زبون میریزه .مواظب باش موش زبونتو نخوره
محبوبه
16 مرداد 93 0:40
ای جونم. شیرین زبون
مامان בرسا
16 مرداد 93 11:06
انشاالله همیشه شاد باشین و سلامت روزانه هایتان همراه با عاشقانه هاتون مستدام .... دختری همیشه شاد شاد شاد باشی و روزهات یکی از یکی دیگه زیباتر ...... قربون اون نماز خوندنت با اون حجاب کاملت دختری منم اینطوری نماز میخونه عزیزم
نیلوفر
16 مرداد 93 19:24
فروش انواع عروسک های بافتنی و گل های کریستالی و ..... به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان مهرناز
17 مرداد 93 23:44
عزیز دلم مثل همیشه شیرین زبون وخواستنی اون حجابت منو کشته فدات شم الهی مارو هم دعاکن عکسا کم بود ها قبول نیست
مامان فتانه
پاسخ
اره این اولین باره که من انقدر کم عکس داشتم
مامان منصوره
18 مرداد 93 1:51
سلام سلام دوستای خوبمون ماشاالله به این آیلین خانمی شیرین زبونمون خدا حفظش کنه مامانی من اگه جاتون بودم یه مداد رنگی 48 رنگه برای این خانم خوشگله میخریدم
مامان فتانه
پاسخ
والا اخر باید همین کارو بکنم
مامان سونیا
18 مرداد 93 9:47
ماشالله به ایلین خانم شیرین زبون عجب بازیگری هستی آیلین خانم خیلی قشنگ فیلم بازی میکنی خاله وای ماشالله به دخمل نماز خون چه چادری سر کرده خوشگل خانم
مامان فتانه
پاسخ
یک فیلمیه که دومی نداره
مامان فرنيا
18 مرداد 93 10:56
موش بخوره اين خانم گلي را يكدفعه هم توي چشم دخترم چيزي رفته بود با چاي چشمش را شستم به همكارم ميگفت چشمم چايي ميخوره چشم شما هم چاي ميخوره؟
مامان فرنيا
18 مرداد 93 10:58
قربون ين دختر نماز خون حواسش به همه جا هست موقع دعا كردن
مامان فتانه
پاسخ
خدانکنه خانمی
مامان آیلا
19 مرداد 93 12:26
وای وای چه چادری چه نمازی قبول باشه . خودمونین خیلی زبل و بلا شدی
مامان آیلا
19 مرداد 93 12:28
حجاب هم که کپی دختر من هست . لذتش رو ببر فردا باید ...
مامان امیرصدرا
19 مرداد 93 19:04
عزیزم شیرین زبون شدی قبول باشه خوشگل خاله
بانو
20 مرداد 93 18:05
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
حدیث
20 مرداد 93 20:29
سلام از اشناییتون خوشحالم نمازت قبول باشه دختر گلی میتونم بپرسم شما اهل کجایین به خاطر دریا میپرسم چون من رشتیم
مامان فتانه
پاسخ
مرسی خانمی...ما اهل ساری هستیم
مامان پریسا
21 مرداد 93 21:53
سلام خانمی ماشالله به این دخملی که این همه خانمک شده و به مامان کمک میکنه همین که نمیگه خودت جمع کن خودش کلیه واییی چه نمازی هم میخونه خانمممممممم قبول باشه التماس دعا
شيرين
22 مرداد 93 0:45
افرین به دخملیییی نماز خون و خوشگلم
رزا
22 مرداد 93 10:22
آلودگي هاي عميق بر روي زيور آلات مي تواند محلي براي رشد باكتريها و خطري براي سلامتي شما و كودكانتان باشد.با گروه محصولات رزا لذت تميز كردن سرويس ها و زیورآلات طلا را تجربه كنيد و قبل از هر مهماني متمايز شويد. این محصول كاملا استريل، علمي و بر اساس دانش نانو ساخته شده است و ترکیبی ملایم و سازگار با پوست دارد. http://rastaco.ir
fatima
22 مرداد 93 12:15
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. وای دختر شیرین و نازی داری خدا حفظش کنه... لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......
مامان فتانه
پاسخ
چشم الان
مامان سودی
22 مرداد 93 13:44
سلام جیگر خانم.ماشاله.نماز خوندن این تیپی؟دمت گرم خاله.عجب خانم نماز خون خوشگلی هم هستتو با چادرم خوشگلی عزیز خاله
مامان فتانه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامی کیانا
23 مرداد 93 8:57
قربون شيرين زبونيهات قربون اون حجابت هم ميرم من كه كشته منو اي واي من !!!! خدا قبول كنه
مامان فتانه
پاسخ
خدا نکنه خانمی....
زهرا مامان شایان
24 مرداد 93 1:04
الهی چه زبونی داره گل دختر...خاله نماز خوندنتو قربون...فقط یکم از پایین تنه مورد منکراتی داشت
دایی رضا
30 مرداد 93 17:04
سلام من 2 تا وبلاگ دارم ميخواهم با شما تبادل لينک و بنر يا لوگو کنم اول هر سه وبلاگم را لينک کنيد وبلاگ اول من نام لينک رضا01 اس سرگرمي آدرس http://www.reza01s.blogfa.com کد لوگو اگه قصد تبادل لوگو يا بنر داريد وبلاگ دوم من نام لينک آرتين جيگر دايي آدرس http://reza03a.niniweblog.com/ کد لوگو اسلایدر بعد به اين آدرس بياييد و بگوييد با چه اسمي لينکتان کنم http://www.reza01s.blogfa.com توجه شما در هر دو وبلاگم لينک ميشويد موفق باشيد
دختر آسموني
4 شهریور 93 12:44
اي جانم. قبول باشه خانوم كوچولو التماس دعا.
goli73
1 مهر 93 15:45
نماز با شورت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد