ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

نفسم ایلین

ایلینم.....هستی من

1393/4/24 22:39
نویسنده : مامان فتانه
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی....نماز روزه هاتون قبول.....الان که دارم برای ایلینم مینویسم هستی من 3 سال و 4 ماه و 28 روز

سن داره وروز به روز بیشتر داره امید من برای زندگی میشه .....

من و دخترم همیشه با هم سر خوابیدن مشکل داریم ....یک شب نمیخوابیدی من خودمو زدم به خواب خوابت که

نمیبرد بلند شدی لبه تخت نشستی دستاتو به حالت دعا بردی بالا گفتی خدایا منو دوست داشته باش خدا

جونم تو عشق منی مامانی با من بدرفتاری میکنه خدایا برو بخواب قو بده بخوابی اگه نخوابی مامانی من تو رو

هم دعوا میکنه خدایا خدایا (با یک حالت التماسی میگفتی که داشتم از خنده میمردم)خدایا  برو بخواب فردا میام

خونتون برو افرین بخواب خدایا خدایا اخرشم دستتو کشیدی به صورتت...کلا با خدا خیلی حرف میزنی

 

یک روز صبح بیدار شدی توی خواب بلند بلند منو صدا کردی من که بغلت کردم با چشمای بسته تعریف کردی که

مامانی خواب بد دیدم خواب دیدم تو پارکیم من گمت کردم هی دنبالت گشتم گفتم مامانی مامانی تو نبودی از

هرکس میپرسیدم مامانیم کو کسی جواب منو نمیداد ....انقدر نازت کردم اروم شدی

شب میخواستی بخوابی بابایی بهت گفت شب بخیر شما دست من و بابایی گرفتی گفتی شب دوتاییتون بخیر

خوب بخوابین ....کلا تقسیم محبتت خیلی خوبه محبتبوس

جدیدا یاد گرفتی بهم میگی مامانی من تیچر میشم تو بچم باش هرکاری که تیچرتون میکنه با من انجام میدی ازم سوال میپرسی

این هم عکسای گل دخترم

16 تیر تولد مهرشاد

ایلین ومهرشاد در حال دعا کردن

این عکس هم مال قبل ماه رمضون که رفته بودیم فروشگاه خرید

که ایلینم عاشق این ماشین شده بود و میگفت برام بخرین رفتیم از فروشنده پرسیدیم گفتن فروشی نیست تا

شما خیالت راحت بشه

                                          چشمهایم را میبندم

                                         زمان را متوقف میکنم

                                         مسافت ها را از بین میبرم

                                         و تو را در اغوش میگیرم

                                          دلم برای اغوش گرفتنت

                                         تنگ شده است

                                         در اغوشت که میگیرم

                                          انقدر اروم میشم

                                           که حتی

                                           فراموش میکنم

                                         باید نفس بکشم

محبتمحبتمحبت

پسندها (17)

نظرات (35)

مامانی و بابایی دخمل بلا
24 تیر 93 23:18
سلام مامانی گل و مهربون آیلین خوشگله خیلی شیرین زبونی تو دختررررررررر. این حرفعا رو از کجا میاری میزنی ......... منم مردم از خنده , از دست تو دختر , این وروجکها چرا اینطوری میخوابن اخه , پوستتتتتتتتتتتتت میکننا خیلی نازی آیلین جونم فتانه جون خدا برات حفظش کنه . اسپند یادت نره واسه دخملی ماهم.
مامان فتانه
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارین اره ایلین واقعا وقت خواب اذیت میکنه
مامان مهرناز
24 تیر 93 23:58
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیز دلم جووووووووووووونم چقدر بامزه با خدا حرف میزنی عکساتم خیلی ناناز بودن
مامان مهدیه
25 تیر 93 0:44
به به چه عکسهایی .چه ماشین خوشگلی رانندگی هم که میکنی
مامان فتانه
پاسخ
بعععععععععللللللللههههههههههههه حالا مگه پایین میومد
سپیده مامان درسا
25 تیر 93 3:33
سلام فتانه جون ، نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق ماشالله گل دخملی خانوم شده واسه خودش قربونش بشم من که با خدا اینقدر قشنگ صحبت میکنه ببوسش از طرف من و درسا
مامان فتانه
پاسخ
خدا نکنه خانمی مرسی از لطفتون
مامانی
25 تیر 93 9:34
عزيز دلم كه اينقدر با خدا رابطه خوبي داره خيلي با هم دوستن اما ماماني اينقدر با دختري دعوا نكن كه نگران باشه با خدا هم ممكنه دعوا كني
مامان فتانه
پاسخ
اخه خیلی موقع خواب اذیتم میکنه
مامان فرنيا
25 تیر 93 9:35
ماماني يك سوال من هم از اين مدل لباس دختري خوشم مياد اما ميشه بگي وقتي اينو تنش ميكني اگه بخواد بره دستشويي لختش ميكني ميبريش؟
مامان فتانه
پاسخ
هههههههههه اره کلش و میکشم پایین چند سری که کلاس بود و من نبودم جیش داشت تیچرش بردش با کلی زحمت
مامان فرنيا
25 تیر 93 9:36
واييي كيك به ان سنگيني را داديد دست گل دختر اگه مينداختش چي؟
مامان فتانه
پاسخ
کلی ادم دورش وایسادن فقط برای ثانیه ای دستش بود
مامان فرنيا
25 تیر 93 9:37
تولد آقا مهرشاد مبارك
مامان فرنيا
25 تیر 93 9:38
ما اصلا مركز خريد و فروشگاهي را انتخاب ميكنيم كه از اين چرخها داشته باشه كه دختري بتونه بازي كنه
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 تیر 93 13:44
من از عمق وجود خود ، خدایم را صدا کردم , نمیدانم چه میخواهی ، ولی امروز برای تو ، برای رفع غم هایت , برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد . . . -------------------------------------------------------------------------- دستهای من دخیل دل پاکت ... مرا در این شبهای عزیز , نه به بهای لیاقت ، بلکه به رسم رفاقت , اول حلال و بعد هم دعا کن , وخدا کند که بدانی چقدر محتاج است ، نگاه خسته ی من بر دعای دستانت , التماس دعا عزیز دلم ...
مامان سونیا
25 تیر 93 14:46
ای جان دلم چقدر با خدا قشنگ حرف میزنه این فرشته کوچولو ماشالله به این همه شیرین زبونی وای مامانی سونیا هم موقع خواب پدری از من در میاره که اون سرش ناپیدا هرشب باید با داد و بیداد و دعوا بخوابیم تولد آقا مهرشاد هم مبارک عکسهای آیلین خانم هم مثل همیشه بیست بیست شده ماشالله بهش باشه
مامی کیانا
26 تیر 93 9:39
چقدر از شيرين زبونيهاش خنديدم واي خيلي بامزه با خدا حرف ميزنه اي جونم به نظرم نسبت به سنش حرفهاش خيلي بيشتر نشون ميده ببوس آيلين جون باهوش رو
مامان فتانه
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارین
مامان امیرصدرا
26 تیر 93 13:59
سلام دوست خوبم ماشاالله به این شیرین زبونی دختر گلم خوشحال میشم به من هم سربزنید
پدر و مادر آروین کوچولو
26 تیر 93 17:45
به به چه عسای نازی چه دختر خوشگل و خوشتیپی بخووووووووووووووووورم اون زبون شیرینتو قربوووووووووووون خانوم طلای خودم بشم با این هوش و ذکاوتش تولد مهرشاد جون هم مبااااارک باشه
هنرمند
27 تیر 93 8:38
به بچه ها یاد ندهید ثروتمند باشند........به بچه ها یاد بدهید خوشحال باشند تا وقتی بزرگ میشوند...ارزش چیزها را بدانند نه قیمتشان را سلام و عرض ادب با افتخار دعوتی
مامان امیرصدرا
27 تیر 93 14:25
دوست عزیز با افتخار شما را لینگ کردم
زهرا مامان شایان
27 تیر 93 19:32
سلام.هزار مشالله به این زبونت خاله جون...بزرگ شی چی میشی
مامان علی طلا
28 تیر 93 0:05
سلام بانو! چقدر دخمل نازی داری. خدا برات حفظش کنه. خیلی خوشگله. براش اسپند دود کن. خوشحال میشم به وبلاگ گل پسرم هم سر بزنید.
مطهره
29 تیر 93 8:59
الهی چه بزرگ شده واسه خودش به به ! دوست جون تو چه عکسای نانازی میزاری همیشه
مامان فتانه
پاسخ
شما چشماتون زیبا میبینه
مامان آیسو وآیسا
30 تیر 93 13:38
وای لباست چقدر خشگله خیلی بهت میاد ایلین جوووووووووووونم فدای اون ژستهای نازت
مامان فتانه
پاسخ
خدانکنه خانمی.مرسی از لطفتون
دردونه
31 تیر 93 16:10
عزیز دلم.حرف زدنش با خدا خیلی بامزه اس.خداوند بزرگ همیشه یاورش باشه
مامان علی طلا
31 تیر 93 22:49
سلام بانو! دختر واقعا نازی داری. حتما یه اسپند براش دود کن. من شما رو لینک کردم.
مامان آنیسا
3 مرداد 93 15:10
عزیزم خیلیییییییییییی ناز شدی
مامان صفورا
4 مرداد 93 19:34
سلام ای جونم ماشالا چ خانمی خوبی همیشه لبت بخنده عزیزم
مامان سونیا
5 مرداد 93 9:04
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آن کسی ست که بخشیده می شود عید شما مبارک
مامان انیس
5 مرداد 93 11:00
بوس برای خانوم خوشگله شیرین زبون و مامی مهربونش بعضی وقتا تا بچه بخوابه پوست مامانو قلفتی می کنه من هم بشدت در این زمینه تجربه دارم
مامان فتانه
پاسخ
ای گفتی گفتی اوووووووووووووووووووفففففففففففففف
شيرين
5 مرداد 93 17:13
اییی جان چه دخملییییی سرو زبون داریییی مثل بلبل صحبت میکنه عسلیییییی خیلی خوش تیپ شدی
مامان صدف
6 مرداد 93 8:38
امان از زبون این وروجکا. آخرش کار دستشون میده
مامان پریسا
11 مرداد 93 7:37
سلام فتانه جون عید شما مبارک. کلی خندیدم با این دعا کردنپریسا هم خیلی خوشکل با خدا حرف میزنه. من عشق میکنم عکس ها هم خیلی خوشکل بودن
فرناز/مامان ریحانه
11 مرداد 93 23:21
سلام عزیزای دلم خوبین ؟ دلم براتون یه ذره شده بود هزار ماشاا... دخمل بلا ، خانوم طلا یه عالمه بزرگ شده
نازنين مامان اميرعلي و آدرين
14 مرداد 93 11:09
چرا اين بچه ها اينطوري ميخوابن آخه ؟؟؟ منم اين مشكلو دارم يه ساعتايي امير علي نميخوابه يه ساعتايي آدرين منم كه مجبورم با هر دو بيدار باشم قربان تقسيم محبتش برم كه اينقدر خوب بلده حتما شما اين محبتو به خوبي توي خونه مديريت ميكنين ببوسينش و بگين وساطتت مارو هم پيش خداش بكنه ... اينطور كه معلومه بد جور با هم رفيقن
مامان فتانه
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارین
مامان آیلا
14 مرداد 93 12:13
قربون اون دل کوچیکت بشم . بالاخره موفق شدم یک کامنت بذارم اصلا تو اکسپلورر باز نمی شه صفحاتتون
مامان فتانه
پاسخ
نمیدونم چرا من با اکسپلورر تاحالا نرفتم
مامان هدیه
14 مرداد 93 16:22
فدای دخمل خداییم بشم خدا حافظ و نگهدارت باشه خوشگلم
مامان فتانه
پاسخ
خدانکنه عزیزم...مرسی دوستم
مامان صفورا
21 مرداد 93 14:51
ای جووووووووونم این دختر شیرینو بخورم من با اون لپاش رمز خصوصی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد