ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

نفسم ایلین

دنیای من .....

1393/4/7 2:04
نویسنده : مامان فتانه
902 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااام به همگییییییییییییییییییییییی و دختر عزیزم....بعداز تاخیر فراوان بالاخره امتحانام تموم شده اومدم برات بنویسم ......

ایلینم خیلی خانم شدی و هرچیزی و درک میکنی....

یک روز قرار بود برامون مهمان بیاد میگی مامانی مهمان اومد بگو من روسری بزارم

رفتیم تولد سنا جون سنا موهاشو درست کرد اومدیم خونه میگم موهای ایلین خوشکلتر شده بود میگی یعنی میخوای بگی موهای سنا زشت شده بود ؟تعجب

تو اتاق بودی میام پیشت میگی از پیشم برو میگم چرا میگی چون نمیخوام ببینمت غمگین

یک روز برای اولین بار رفتیم استخر اول فکر میکردی که مثل خونمون یک حوض کوچیکه میگیم استخر دل تو دلت نبود که زودتر بریم داخل بعدش که رفتیم دوش بگیریم میگم بیا بریم میگی نه باشیم فکر کردی استخر اینجا زیر  دوشه خندونکبعد که رفتیم استخر به اون بزرگی و دیدی قیافت دیدن داشت کپ کرده بودی چشمات گرد شده بود کلی به ذوقت خندیدم....از تو استخر بیرون نمیومدی خیلی بهت خوش گذشته بود و منم از این بابت حسابی ذوق داشتم....تا اخر استخر کلی شنا کردن یاد گرفتی و میگفتی کمرت و داشته باشیم شنا کنی حالا بهم میگی بفرستیمت کلاس شنا ...معلوم بود استعدادشو داشتی

میگی مامان ارزو میکنم برام کتاب سیندرلا بخری

جدیدا یاد گرفتی از خونه خاله میخوایم بریم خونه گریه میکنی میگی من دلم براش تنگ میشه

خیلی غر میزنی ...نمیخوابیدی خودمو به خواب زدم با خودت میحرفیدی میگفتی ادم بچش هرچی میگه میگه چشم نه اینکه سرش داد بزنه ...این دفعه به خاطر این کارت باهات قهر کردم میفهمی کارت اشتباه بود خندونکخنده

خلاصه اینکه یک حرفهایی میزنی تو اوج عصبانیت خندم میگیره

ایلین با مایو خاله خندونک

عاشق پازلی همیشه برات پازل های کوچیک میگرفتم و انجام میدادی این سری که اینو گرفتم گفتم بزار باشه من باشم بهت بار اول یاد بدم ولی یک روز که من نبودم باباییبهت داد اومدم دیدم همشو کامل خودت انجام دادی کلی ذوق کردم و این روزها همچنان در حال خریدن پازلم خندونک

اینجا هم تولد سنا جونه....حانم فیلمبردار اومد ازم پرسید شما مامان این دختری گفتم اره گفت میشه بیاری اتلیه

ما و ازش چندتا عکس پوستری بگیرم برا تبلیغات اتلیمون ...گفتم من اصلا قائمشهر زندگی نمیکنم خلاصه کلی

خواهش که حتما بیارش شمارشم داد که باهاش تماس بگیرم....حتی گفت به عنوان تشکر براتون چندتا

عکسشو میدم....حالا اومدم به بابایی میگم میگه نمیخواد دوست ندارم من کلی خندیدم گفتم خوب حالا انگار

میخواست عکس دخترشو تو جهان پخش کنه خندهخندونک

این هم برف شادی که ایلین ولین بار بود دیده بود

این هم baby born یا اواجون هدیه بابایی به دخترک که حسابی خوشش اومده و همه جا همراشه و مرتب در حال غذا دادن بهشه یا در حال پوشک کردنش خندونک

تاس چین هم برای دخترم گرفتم که واقعا خوبه..بار اول که خاله بهش طرز کارشو یاد داد و اولین کارتو یاد گرفت دیگه خودش همه رو میزاره و حتی تو ماشین هم دست از بازی کردن برنمیداره حتی اسم حروف هارو یاد گرفتم اگه عدد انگلیسی هم داشته باشن براش میگیرم چون خیلی موثر بود

فعلا عکسام تموم شده ولی دیگه زود زود میام مینویسم چون ماه رمضون و بیکاریم حسابی چشمک

بای بای دوستای گلمووووووووووووووووووووووونبای بای

 

پسندها (14)

نظرات (30)

مامان فرنيا
7 تیر 93 9:37
عجب گل دختري شده اين ايلين خانم
مامان فتانه
پاسخ
مرسی خانمی
مامان فرنيا
7 تیر 93 9:38
فرنيا هم عاشق پازل است الان 24تكه را هم ميتونه كامل كنه بيرون هم كه ميريم همش پازل ميخواد ولي واقعا بازي جالبي است اما تا ياد ميگيرن يكي ديگه جديد ميخوان
مامان فتانه
پاسخ
حالا ایلین که یاد میگیره همونو بیشتر انجام میده ولی من همه پازل قدیمیارو که یاد گرفت جمع کردم
مامان فرنيا
7 تیر 93 9:39
واقعا اين تاس چين چيز خوبيه بايد براي فرنيا هم بخرم خيلي خوب به اموزش زبان كمك ميكنه
مامان فتانه
پاسخ
اره واقعا عالیه
مامان فرنيا
7 تیر 93 9:39
خانم شناگر افرين
مامان سونیا
7 تیر 93 11:05
آفرین و ماشالله به آیلین خانمشناگر و پازل دوست ماشالله به این دختر باهوش این تاس چین هم خیلی جالبه و سرگرمی آموزش جالبی هست
مهدیه
7 تیر 93 11:33
سلام همیشه به شادی خب حق داشت خانوم فیلم بردار... ماشاالله دخمل شما خیلی نازززززززززززززه!!! بووووووووووووس
مامی یلدا و سروش
7 تیر 93 12:11
رمضان آمد و آهسته صدا کرد مرا مستعد سفـــر شهر خدا کرد مرا از گلستان کرم طرفه نسیـمی بوزید که سراپای پر از عطر و صفا کرد مرا سر سفره افطارتون ما رو از یاد نبرید. التماس دعا
مامان مهرناز
7 تیر 93 15:52
ماشالله به این دختر شیرین زبون خیلی بالاترازسنش میفهمه واسش حتما سپند دود کنی عکسا هم همشون ناز بودن ولی کم بود هنوزم میخوام
مامان فتانه
پاسخ
مرسی دوستم
مامان بنیتا
7 تیر 93 16:01
ماشالا به دختر باهوش و با استعدادمون
سپیده مامان درسا
7 تیر 93 21:22
قربون گل دختر بشه خاله که اینقدر خانومه
مامان مهدیه
7 تیر 93 23:14
آفرین به ایلین جون چه خانمی شده شناگر هم که شده
مامان آیلا
8 تیر 93 13:12
غواص کوچولو به به دخترمون می خواد جهانی بشهامان از غیریت این باباها
مامان صفورا
9 تیر 93 17:06
شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن (ماه مبارک رمضان، ماه دوری از گناهان، ماه بندگی مبارکتان باد.)
زهرا مامان شایان
11 تیر 93 2:25
افرین به این دختره خوشگل و باهوش
مامان آنیسا
11 تیر 93 16:56
آفرین دختر باهوش مبارک باشه هدیه هات عزیزم
مامانی دخمل بلا
14 تیر 93 13:16
سلام آیلین جون عزیز و دوست داشتنی و مامانی مهربونش عزیز دلم چقدر تو خوشمزه ای عزیزمممممممممم . حرفات خیلی بانمکه و خیلی به دلم میشینه . فتانه جون برای دخملی اسپند یادت نره , سر اون حرفی که وقتی خودت رو به خواب زدی گفته بود , کلییییییییییییی خندیدم , شیرین زبون من . قربونت برم . خیلیییییییییییییییی نازی. عکسات حرف ندارن دخملی باهوشم .
مامان فتانه
پاسخ
مرسی خانمی شما لطف دارین....اره یک حرف هایی میزنه
مامان مبینا
14 تیر 93 16:56
عزیزم چه شیرین زبونه چه موهای خوشگلی چطوری موهاش و اینقدر قشنگ درست کردی؟موهای مبینا هم فر هست نمیدونم چی بزنم به موهاش تا حالتش قشنگتر بشه
مامان فتانه
پاسخ
عزیزم چشاتون خوشکل میبینه.الان میام پیشتون
مامانی دخمل بلا
14 تیر 93 19:26
خدای ما آنقدر خوب است , که با هر مقدار بار سنگین گناه ، اگر پشیمان شویم و توبه کنیم باز هم مهربانانه ما را می بخشد , و آنقدر بخشنده است که باز فرصت جبران را در اختیارمان می گذارد , آری خدای خوبی داریم....... خدایی که مشتاقانه ما را می نگرد. با چنین خدای بخشنده و مهربانی ؛ ناامیدی از درگاهش معنایی ندارد.
دردونه
15 تیر 93 16:07
پدر و مادر آروین کوچولو
17 تیر 93 0:12
هزار ماشالله به دختر باهوشم ایشالله که همیشه خندون ببینیمت
الهه
17 تیر 93 14:04
ای خدا چقدر دلم تنگ شده بود .... کیفکردم عکسهاتو دیدم خاله جونی...
مامانی و بابایی دخمل بلا
18 تیر 93 23:36
جز دعا کار دگر نیست مرا , شب روزت همه شاد , دلت از غم آزاد , همه ایام به کام , و تو پیوسته سرافراز و ز هر غصه برون , همچو گنجشک به هر بام و درخت , بنشینی خندان .... وسبکبال تر از برگ درخت , در هوا رقص کنان , مشق پرواز کنی سوی سپیدار بلند , و ز تو نغمه مستی آید ... لحظه هایت چون قند , روزگارت لبخند , هفته هایت پر مهر , هر کجایی که قدم بگذاری , همه از کینه تهی , همه از قهر و عداوت خالی , همه جا ، نام تو از مهر ، به لب ها جاری ... و تو با یاد خداوند بزرگ , به سلامت ببری راه به پیش .....
مامان مهرناز
18 تیر 93 23:38
عزیزم ازمیون کتابایی که واسه مهرناز سفارش دادم این چندتا به نظرم مفیدتر بودن من از انتشارات جنگل سفارش دادم ادرسش تو وبلاگم هست تو سرچش اسم کتابایی رو میگم سرچ کن اگه خودتم خوشت اومد تهیه کن قیمتاشم به نظر من مناسبه کتاب lets go picture dictionary خیلی خوبه تمامی کلمات پرکاربرد رو داره(حیوان-میوه-مشاغل و.....) فلش کارتا هم خوب بود(حیوان و..) کتاب a game of shape و doctor doctor و baby animals و jo and the eggs هم خوب بود البته بنا به علاقه وسلیقه خود ایلین جون میتونی انتخاب کنی ببخشید طولانی شد رمز رو تو خصوصی واست گذاشتم
مامان فتانه
پاسخ
مرسی از راهنماییت عزیزم
هنرمند
19 تیر 93 16:28
می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند ستایش کردم ، گفتند خرافات است عاشق شدم ، گفتند دروغ است گریستم ، گفتند بهانه است خندیدم ، گفتند دیوانه است دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم ! سلام و درود فراوان
مامان مبینا
21 تیر 93 1:14
مرسی عزیزم ولی قربونت برم اسم همون ژله مهم بود دیگه اگر اسمش و پیدا کردی برای من هم بگذار
مامانی و بابایی دخمل بلا
21 تیر 93 14:03
مردی بر همسر خود در آشپزخانه وارد شد و از او پرسید : کدام یک از فرزندان خود را بیش از دیگر فرزندانت دوست داری ؟ همسر او گفت : همه آنها را بزرگشان و کوچکشان ، دختر و پسر همه یکسانند و همه را به یک اندازه دوست دارم , شوهر گفت : چگونه دل تو برای آنها همه جا دارد ؟ همسر جواب داد : این خلقت خداست که مادر , دلش برای همه فرزندان خود وسعت دارد , مرد لبخندی زد و گفت : اکنون شاید بتوانی بفهمی که چگونه دل مرد برای چهار زن همزمان وسعت دارد ! خدایش بیامرزد , روش والایی در قانع کردن داشت ، لاکن موقعیتش در آشپزخانه غلط بود .... مراسم آن تازه در گذشته صبح و بعد از ظهر فردا برگذار می شود !
مامان علی جونی
24 تیر 93 20:03
وای وای چه تیپی زده دختر خوشکلمون
مامان آیسو وآیسا
30 تیر 93 13:39
عزیزززززززززززززززززززززززم
✿مامان دنیز✿
2 مرداد 93 11:17
آفرین به مامانیه باهوش ،که همچین دختر باهوشی رو بار آوورده
مامان فتانه
پاسخ
عزیزم شما لطف دارین
مامانی و بابایی دخمل بلا
6 مرداد 93 11:50
خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین..... خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر...... خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت........ خداحافظ ماه شب های نورانی قدر......... ----------------------------------------------------------- عید صیام آمد و ماه صیام رفت لطف تمام آمد و فیض تمام رفت شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد گرد غم گناه ز جان عوام رفت ..... ( عید فطر مبارک )
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد