ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

نفسم ایلین

ایلین در خرداد 93

1393/3/14 15:38
نویسنده : مامان فتانه
1,934 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگیییییییییییییی....خوبیییییین ...........خوسیییییییییین....الان که من دارم این پستو میزارم

وحشتناک ترین بارون عمرمه دارم میبینم ....از صبح شروع شده و به بدترین نحو ادامه داره

خوب حالا بریم سراغ شیرین زبونیای اخیر دخترم ....

به بابایی میگی بیا پیش من بخواب ارامش بگیرم ....بعد که بغلش میکنی میگی اخیش چه ارامشی بهم میدی

بابایی هم کلی رفت تو فضا بعد چند دقیقه میگی خوب حالا برواون طرف تر پررو نشو خندونک من و میگی خواببابایی عصبانیخطا

از بابایی میپرسی بابا من به تو ارامش میدم ؟

داشتیم میرفتیم بیرون میگی مامانی ما باید برا بابایی موتور بخریم میگم چرا میگی چون هر دقیقه ماشین و

میگیریم میریم بیرون خندونک

بهت میگم از اتاق برو بیرون من کار دارم میگی نمیرم بعد چند دقیقه که میخوای بری میگی مامان دلت خوش

باشه من دارم میرم

عجله داشتم که زودتر بخوابونمت گذاشتمت رو پام گریه میکردی که مگه من نینی کوچولوام من بزرگ شدم ادم

بزرگ میشه خودش میخوابه

من و بابایی داشتیم حرف میزدیم میگی بابایی به مامانی کار نداشته باش بهش چیکار داری مامانی ناراحت

میشه میفته تو دریاچه میمیره....اصلا یک حرف هایی میزنه که ما اصلا نگفتیم تا حالا

بابایی یواشکی تبلتت و گرفت رفت تو اتاق بازی کنه دیدم میگی بابایی الکی لوس بازی در نیار تبلت منو بیار

اینجا باهاش بازی نکن بابایی تعجبتعجب

بهم میگی مامانی مبل و بلند کن از زیرش مدادمو بگیرم نمیکنم با گریه میگی تو دوتا تاب به این خوشکلی خریدی برا خودت تاب

های قشنگ خریدی حالا برا من مبل بلند نمیکنی؟

به طور ماهرانه ای وقتی از کسی چیزی میخوای اون طرف جونت میشه هی میگی باباجونی برام این کارو بکن

طرف هم که بغل

تو محوطه کلاس نقاشی داشتی بازی میکنی خانم معلمت گفت اگه سروصدا کنین من وسایل بازی و جمع

میکنم تو میگی چه خانم معلم بد اخلاقی

تیچرت بهت میگه ایلین دیگه  حرف نزن میگی چرا میگه اگه حرف بزنی میخورمت میگی من واسه خودم حرف

میزنم خندونک

حالا بریم سراغ عکس ها:

ایلین

ایلین

ایلین

ایلین

داریم میریم عروسی پسردایی بابایی

با بابایی رفتیم دریا

بابایی خیلی خیلی حساسه که دختر نسوزه پوستش واسه همین حسابی ایلین پوشوندیم...


ایلین در بوستان شمس

یک روز من بودم بیرون اومدم دیدم با خاله اینا داری اب بازی میکنی و حسابی خوش میگذرونی

 

دخترم داره میره کلاس زبان

بای بای دوست جونیاااااااااااااااااابای بایبای بای

نظرات (33)

مامان مهدیه
14 خرداد 93 18:56
واااااااااااااووووووووووو چقدر عکس .چه ژستهایی هم گرفته . عکس کنار دریا خیلی با احساس شده
مامانی آیلین
14 خرداد 93 22:41
چقد نازی خاله
سپیده مامان درسا
15 خرداد 93 0:53
به به سلام دلم براتون تنگ شده بود فتانه جون چه دخملی ناز و شیطونی عزیزم انشالله همیشه خنده رو لبای نازت باشه
مامانی و بابایی دخمل بلا
15 خرداد 93 12:49
سلاااااااااااااااام مامانی گل و نازنین آیلین جونم فدای این دخملییییییییییییییی خوش زبون و خوشگل و خوش عکس بشمممممممممممممممممممم من . باور کن چند بار خوندم پستتو و کلی حال کردم , خیلی باحالی آیلین , منم میخورمتتتتتتتتتتت دختر با این زبونت . عکساااااااااااااااااااااااات هم محشره , فدای اون ژست گرفتنت بشم من . دوستتون دارممممممممممممم . مامانی مهربون برای دخملیمون اسپندددددددددد یادت نره .
مامان فتانه
پاسخ
مرسی عزیزم شما به ما لطف دارین....خدانکنه خانمی
زهرا
16 خرداد 93 0:05
سلام چه دختر نازی دارید مامانش حتما براش اسفند دود کنید همه عکسات نازن اما اون لباس زرشکیت خیلی بهت میاد خیلی وقته برایذبرای دخترم همچین لباسی می گردم اما گیرم نمیاد
مامان صفورا
16 خرداد 93 11:47
سلام الاهی دورش بگردم که روز ب روز داره ناز تر میشه مامانی از طرف من روی ماهشو ببوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان فتانه
پاسخ
خدانکنه خانمی
مامان آیسو وآیسا
16 خرداد 93 20:37
عالییییییییییییییی بود عکسهای بهاریتون دوست جون بوس به روی ماه ایلین جووووووووووووووووووووووووووونم
مامان فرنيا
17 خرداد 93 8:37
چه زبوني دارن اين بچه ها واقعا ادم ميمونه از كجا ياد ميگيرن اين حرفها را
مامانی
17 خرداد 93 8:38
چه ژستهايي ميگيري دختر بلا
مامان فرنيا
17 خرداد 93 8:39
اخ كه چقدر هوس دريا كردم خوشبحالتون كنار دريا هستيد
مامان فرنيا
17 خرداد 93 8:39
اب بازززززززززززززززززززززززززززززززززي
مامی کیانا
17 خرداد 93 11:07
سلام عزيزم چه دختر نازي چه ژستهايي ميگيره اين دختر ناقلا ماشالا عكسها يكي از يكي ديگه نازتر خوشگلم ماشالا چه زبوني هم ميريزه
مامی کیانا
17 خرداد 93 11:30
بوستان شمس كجاست؟
مامان فتانه
پاسخ
تو ساری رهبند یک پارک خیلی خیلی بزرگ زدن واقعا قشنگه
مامان سونیا
17 خرداد 93 13:24
هزار ماشالله به این همه شیرین زبونی وخوش تیپی آیلین خانم خوشگل هزارتا بوس برای دختر نازنین و شیرین زبون
مامی کیانا
18 خرداد 93 10:45
واجب شد بريم
مامان ملیکا جون
18 خرداد 93 20:53
سلام خانمی ، ماشاالله به آیلین جون خوشتیپم و مامان خوش تیپشون ای ول ساری پارکش کنار راهبنده؟ جیگرتو خاله بپا نچایی ، ما هم تو بچگی هامون خیلی آب بازی میکردیم
مامان فتانه
پاسخ
مرسی خانمی...پارک زیاد داره این یکی از پارکاشه ....اره یک ذره ریزش بینی داره
زهرا ( مامان شایان )
22 خرداد 93 1:21
عزیزممممم...مشالله چه سر زبونی داره!!! عکساتونم خیلییییی خوشگلن...خوش به حالتون نزدیکه دریا هستین
مامانی و بابایی دخمل بلا
22 خرداد 93 18:58
چه انتظار عجيبی ! تو بين منتظران هم , عزيز من چه غريبی ! عجيب تر که چه آسان , نبودنت شده عادت , چه بيخيال نشستيم , نه کوششی , نه تلاشی , نه وفايی , فقط نشسته و گفتيم : خداکند که بيايی .... اللهم عجل لولیک الفرج......... دوست نازنینم عید بزرگ نیمه شعبان , ولادت مولایمان حضرت مهدی , صاحب الزمان رو بهت تبریک و تهنیت میگم , انشاالله از منتظران واقعی و از دوستداران واقعی اون حضرت باشیم . عیدتوووووووووووووووووون مبارککککککککککککککککککک .
مامان انیس
24 خرداد 93 8:34
چه خانوم خوشگل و شیرینی شدی تو عزیزم خوش و خرم باشی همیشه
مامان مهرناز
24 خرداد 93 8:58
جانم چقدر شیرین زبونی قربونت برم دخمل همیشه نازوخوش تیپ من
مامان فتانه
پاسخ
خدانکنه خانمی...مرسی
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 خرداد 93 18:56
سلام دوست عزیز و مهربونم عیدتوووووووون مبارککککککککک . از وبلاگ زمینه سازان ظهور نیز دیدن کنید و کامنتی برای امام زمانمان ثبت کنید . http://www.yamahdiefateme.blogfa.com
الهه
25 خرداد 93 14:26
واییی خدایا مردم از خنده چه با نمک حال بابایی رو گرفته
سپیده مامان درسا
26 خرداد 93 16:35
سلام فتانه جون خوبی ، آیلین جون خوبه ...
مامان فتانه
پاسخ
مرسی عزیزم ما خوبیم شما خوبین؟
دردونه
27 خرداد 93 16:15
مامان ملینا
29 خرداد 93 8:54
سلام مامان آیلین ،چه عکسای زیبایی ببخشید دیر به دیر بهتون سر می زنم.آیلین جان چقدر بزرگ شده ،خدا حفظش کنه .چقدر هم شیرین زبونی می کنه .براش اسپند دود کن .عزیزمی .
مامان فتانه
پاسخ
مرسی عزیزم شما زیبا میبینین
مامان آیلا
29 خرداد 93 9:45
وای خوش به حالت آب بازی هورا خوب معلومه دختر این دوره زمونه هست
مطهره
29 خرداد 93 10:00
مرسی چقدر عکس...کلی لذت بردم خدا حفظ کنه این دختر خوشگلو
مریم
29 خرداد 93 16:22
عزززززززززززززززیزم. چقدر ماه شده. خیلی وقت بود ندیده بودمش همیشه شاد باشین در پناه حق
مامان فتانه
پاسخ
مرسی خانمی شما لطف دارین
مامانی دخمل بلا
2 تیر 93 21:58
خدای من خداییست که اگر سرش فریاد کشیدم , به جای اینکه با مشت به دهانم بزند , با انگشتان مهربانش نوازشم می کند و می گوید : میدانم جز من کسی نداری !
پدر و مادر آروین کوچولو
5 تیر 93 13:24
سلام عزیزم ماشالله به این عسل خانوم که اینقده ملووووووووس و ناز و خوش تیپ و خوش ژسته مامان گلی پیشمون بیاین دوست داریم باهاتون دوست بشیم منتظر خبرتون هستیم
مامان فتانه
پاسخ
چشم عزیزم اومدم پیشتون
مامان مبینا
5 تیر 93 18:36
عزیزم با این شیرین زبونی هاش چه عکسایی هم گرفته مامانی ازت همیشه خوش باشید
مامان مائده
5 تیر 93 23:53
چه ژستايي بلده اين دخملي خوشگل بگيره
الهام مامان آوینا
6 تیر 93 2:46
خصوصی داری عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد