ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نفسم ایلین

ایلین 3 سال و دو ماهه من

1393/2/24 21:05
نویسنده : مامان فتانه
876 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم خوبی...اول از همه به بابایی عزیز روزشو تبریک میگم ...و همچنین به دوستای عزیزم روز ولادت امام علی هم تبریک میگم

از دخترم بگم که روز به روز داره خانم تر میشه و تو کلاس هاش مخصوصا نقاشی پیشرفت عالی داشته....خیلی

خیلی هم بلبل زبون و شیرین زبون شده یک حرف هایی میزنه که هممون میمونیم از کجا میگه

فعلا چیزی از حرف هاش یادم نمیاد این چند وقته امتحانام شروع شده البته زیاد هم نمیخونم هنوز عادت بیرون

رفتنمونو ترک نکردم غمگین

این هم عکس های این چند وقته :

 

اینجا از قیافش معلومه که حسابی ترسیده

بای بای بای بایبای بای

نظرات (39)

معصومه
24 اردیبهشت 93 21:09
هر وقت میدیدم یکی دختر داره...یا باهاش بازی میکنه...یا باهش پارک اومده قندتو دلم آب میشد ولی حالا که که یکیشو توی دلم دارم انگار این جزو همون دسته آرزوهایی که من یادم رفته بود ولی خدا به یاد داشته .خدایا شکرت دخترت خیلی نازهههههههههههههههههههههههه
مامان فتانه
پاسخ
به سلامتی عزیزم دختر داشتن نعمت بزرگیه
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 اردیبهشت 93 21:50
سلام مامانی گل و نازنین آیلین خوشگلم خیلی دخملی ناز و دوست داشتنی داری عزیزم . براش اسپند دود کن . خدا برات حفظش کنه . ماشاالله چقدر هم شیرین زبونه عزیز دلم . فدات بشم کوچولوی مهربوووووووووووون.
مامان فتانه
پاسخ
مرسی خانمی شما لطف دارین
مامان مهدیه
24 اردیبهشت 93 21:50
به به چه عکسهایی موهاش چقدر خوشکل شده
خاله ی مهربون
24 اردیبهشت 93 22:05
http://tinyurl.com/mzu537d سلام به این لینک سر بزن حتما هر سوالی هم داشتی میتونی ازم بپرسی
مامان صفورا
24 اردیبهشت 93 23:55
سلام وبلاگ خیلی زیبایی داری پیش ما هم تشریف بیارین خوشحال میشیم دختر ماهتو ببووووووووووووووووووووووس[ماچ] و حتما اسپند دود کن قربونش برم که اینقده ناز داره بیا تو بغلم
مامان فتانه
پاسخ
حتما خانمی مرسی از لطفتون
مامان مائده
25 اردیبهشت 93 0:23
به به معلومه كه خييييييييلي خوش گذشته.هميشه شاد باشي خاله
سپیده مامان درسا
25 اردیبهشت 93 2:54
انشالله همیشه خوب و خوش باشین مامان و دختر مهربون
مامان مهسا
25 اردیبهشت 93 11:25
عزیزم چه ماه شده دخمل خوشکل خاله یه دنیا ببوسشخصوصی داری خانمی
شيرين
25 اردیبهشت 93 15:41
سلام عزیز دلم عکسهاتون خیای قشنکه نازم دورا رو سوال کردی 60 تومن گرفتم قابل شما رو نداره قمسمت جلویی هم نت اهنگ داره که بچه میتونه نت بخونه و اهنگ بزنه
مامان سونیا
25 اردیبهشت 93 16:14
مامانی و بابایی دخمل بلا
25 اردیبهشت 93 16:52
سلام مامانی گل و نازنین آیلین جون عزیز دلم شما هم از امروز جزء لینک دوستان ما هستی دوست مهربونم. از لینکت هم بسیار ممنونم عزیزم. ببوس دختر زیبا و دوست داشتنیت رو گلم.
مامان مهرناز
26 اردیبهشت 93 14:23
قربونش برم که همیشه خوش تیپ ونازه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای مادر ودختر خوشکل
مامان ملیکا جون
26 اردیبهشت 93 18:36
ای جونم به آیلین خانمی با اون موهای ناز و خوشگلش دوست دارم این مدل مو رو روی موهای ملیکا هم امتحان کنم ...
مامان فتانه
پاسخ
موهای ملیکا جون صافه فر کردنش سخته ولی چون خوشرنگه ناز میشه
مامان انیسا
27 اردیبهشت 93 11:33
مامان انیس
27 اردیبهشت 93 12:22
چه مامان و دخملی نازی می بوسمتون
مامی کیانا
28 اردیبهشت 93 8:54
اي جان اون لباس ملوانيه چه خوشگله چقدر هم به آيلين ج.نم مياد عكسها هم يكي از يكي خوشگلتر مخصوصا اوني كه شما هم حضور داريد خوشحال شدم از ديدن چهره ماهتون
مامان فتانه
پاسخ
شما به ما لطف دارین عزیزم
دردونه
28 اردیبهشت 93 11:27
امیدوارم تو امتحانات موفق باشی.عاشق آیلینم با اون موهای فرفریش
مامان فتانه
پاسخ
مرسی دوست خوبم
مامان پریسا
29 اردیبهشت 93 8:49
چرا از حرفای ایلین جون واسمون ننوشتی؟ منتظریم فتانه جون. منتظر چه عکسای ناززززززززی
مامان فتانه
پاسخ
وای انقدر بلبل زبونی میکنه نمیدونم کدومشو بنویسم
مامان آیلا
29 اردیبهشت 93 8:59
ما شا اله حسابی بزرگ شده ان شا اله امتحانها هم عالی بشه
مامان آیسو وآیسا
29 اردیبهشت 93 19:59
32 ماهگیت مبارک آیلین نازززززززززززززززززززم عکسها مثل همیشه عالی بودن
niniblog
30 اردیبهشت 93 1:19
نی نی بلاگ در نظر دارد وب شما را اپدیت نماید بدین منظور به سایت زیر مراجعه نماید http://upblog.ye.vc/up.htm علاوه بر اپدیت سیستم وب شما گوگل رنک شما نیز افزایش میابد لطفا در وارد کردن اطلاعات دقت فرمایید
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 8:30
ماماني داري از تكنيك شانه نزدن براي موهاي خوشگل دختري زياد استفاده ميكني ها
مامان فتانه
پاسخ
هههههههههههه اره خیلی کارامد بود همیشه به ایلین سر این مساله مشکل داشتم
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 8:31
عجب شهر بازي خوبي واي قطار بازي كه دختر من هم عاشقشه
مامان فرنيا
30 اردیبهشت 93 8:31
اخ كه بازي مامان و دختري توي پارك خيلي لذت بخشه
الهه
30 اردیبهشت 93 11:14
دلم تنگ شده بود براتون.... ایشالا امتحاناتت رو خوب خوب بدی مامان نمونه
مطهره
30 اردیبهشت 93 11:25
سلام دوست جون چند وقته به تو سر نزدم ماشالا چقدر این دختریت ناز و بزرگ و جیگر شده چه عکسای خوبی گذاشتی تو هم خیلی ناناز شدیا
مامان مبینا
31 اردیبهشت 93 12:30
به به چه عکسای خوشگلی،قربون موهای فرفریش برم
مامان فتانه
پاسخ
خدانکنه عزیزم شما لطف دارین
مامان بنیتا
1 خرداد 93 2:19
عزیززززم ماشالا به این دختر ناز و شیرین زبون..خدا حفظش کنه
زهرا ( مامان شایان )
2 خرداد 93 13:24
سلام.مشالله چه موهای فر و نازی داره.خوشگلیش رو مامانش رفته
مامانی و بابایی دخمل بلا
5 خرداد 93 13:10
سلام مامانی گل و مهربون آیلین جونم عزیز دلم ممنونم به ما سر میزنی . خیلییییییییییییی خوشحالم کردی دوست خوب من . بازم منتظرت هستم .
محبوبه
6 خرداد 93 2:08
مامانی و بابایی دخمل بلا
8 خرداد 93 17:04
گفتم خدایا از همه دلگیرم. گفت:حتی من؟! گفتم خدایا چقدر دوری؟! گفت:تو یا من؟ گفتم خدایا تنهاترینم! گفت:پس من؟! گفتم خدایا کمک خواستم! گفت:از غیر من؟! گفتم خدایا دوستت دارم! گفت:بیش از من؟!
مامانی و بابایی دخمل بلا
9 خرداد 93 12:13
سلام مامانی گل و مهربون ایلین جونم عزیز دلم ببخش من تلگرافت رو ندیده بودم . تازه دیدم دوست خوبم . برو خصوصی
مامان هدیه
9 خرداد 93 22:17
وای مامانی خانوم اون عکس تو پست ثابت چیه دخترمون چشم میخوره ها چه خوشگله مثل پرنسس شده خدا حفظش کنه هزاران الله اکبر و هزاران ماشالله
مامان فتانه
پاسخ
عزیزم شما به ما لطف دارین
مامان کیانا
10 خرداد 93 12:12
سلام فتانه جون . خوبی ؟ مرسی که مرتب بهمون سر می زنی . من هم همیشه میام وبت ولی متاسفانه فرصت نمی کنم برات نظر بذارم آخه تو ساعات کاریم میام بهت سر می زنم هفته پیش که اومدم و پست جدیدت رو دیدم می خواستم ازت بپرسم رنگ موهات شماره چنده ؟ خیلی خوشگلن اگه می تونی بیا به وب کیانا و برام توضیح بده
مامان پپو
11 خرداد 93 8:21
آیلین عزیزم ماشااله که چقدر نازی. از راه دور می بوسمت. عزیزم
مامانی درسا
12 خرداد 93 7:40
جونمی سه سال و دوماهه عزیز .... مثل همیشه عکسا عالی ...... همیشه خوش باشید و سلامت ........ دوستتون دارم
مامان فتانه
پاسخ
عزیزم ما هم دوستون داریم
صفورا مامان آوا
13 خرداد 93 14:41
خداااااااااااایه من این دختر هرچی بزرگتر میشه خوشگل تر و جذذذذاب تر میشه عزییییییییییزم عااااشق عکس پست ثابتش شدم هم قیافش هم موهاش و هم لباسش عااااالیه عععععععععین پرنسس ها شده البته معلومه دیگه به مامان خوشگلش رفته بوووووووس
مامان فتانه
پاسخ
عزیزم نظر لطفتونه
مامانی دخمل بلا
4 تیر 93 20:08
آرامش چیست . . . .؟! نگاه به گذشته و شکر خدا , نگاه به آینده و اعتماد به خدا , نگاه به اطراف و جستجوی خدا , نگاه به درون و دیدن خدا , ( لحظه هایمان سر شار از بوی خدا )
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد