ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نفسم ایلین

این روزهای ما

1393/2/1 12:37
نویسنده : مامان فتانه
670 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عشقم ...اول از همه به همه ی مادرهای مهربون یک بار دیگه روز مادر و تبریک میگم ....

امسال دخترم و بابایی برام کادو لب تاب خریدن...دستشون درد نکنه واقعا ...منم که نیشخندنیشخندواقعا

خوشحال شدم

دیشب هم همگی اومدیم خونه مامان جون تا روزشو بهش تبریک بگیم و صدالبته کادوهاشو بهش بدیم دایی

جون هم حسابی بهمون رسید و کباب درست کردیم خوردیم قلب

حالا بگم از این روزهای ما که همچنان به دور دور کردن میگذره و هنوز رو مود درس نرفتم کی بخوام شروع

کنم خدا داند چشمک

دخملی و کلاس نقاشی ثبت نام کردم حسابی دوست داره و راضیه مخصوصا از محیطش که کلی وسایل

بازی داره ...دیروز که من کار داشتم به تیچرت گفتم شما رو با خودش ببره کلاس نقاشیت که قبول کرد و

شما رو برد شما هم حسابی ذوق کردی که با ماشین تیچرت رفتی

چند وقت پیش داشتی عکسای منو نگاه میکردی میگی مامانی تو این عکس خیلی با نمک شدی

میای بهم میگی مامانیی ادمایی که بی ادب باشن کوفت باشن جیش میزننقهقهه

داشتی فیلم نگاه میکردی میگی مامانی فیلمش مسخرست

به سفره هفت سین میگی سفره اسبین

داشتم میخوابوندمت نمیخوابیدی من خودمو زدم به خواب میای نگام میکنی میبینی خوابم هی با خودت

یواش تکرار میکری میگفتی نوچ عجب گرفتاری افتادیم نیشخند

من خواب بودم شما داشتین برنامه کودک نگاه میکردی میای بهم میگی مامانی من گشنم شد دارم گردو

با نون میخورم هروقت بیدار شدی برام غذا درست کن...الهی مامان فدای درک و فهمت قلب

تو ماشین بودیم یهو میگی خدایا دها(دعا) میکنم به خانم معتمد دختر بده دعا میکنم به خاله سمانه بچه

بده ...ما هنگ مونده بودیم خاله سمانه یکی از همسایه های مغازه مامان جونه که بچه نداره

چند وقت بود بابایی با تبلتت انگری بردز بازی میکرد یک روز با عصبانیت رفتی تبلت و ازش گرفتی میگی

مثل اینکه باید انگری بردز پاک کنم دیگه تو بازی نکنی یعنی من و بابایی منفجر شدیم از خنده حالا هرچی

بابایی میگه ایلین خواهش میکنم پاک نکن اصلا گوش ندادی و پاک کردی قهقههقهقهه

خواستیم بریم خونه مامان جون میگی مامان بریم خونه خودمون میخوام ارامش داشته باشم تعجب

روز مادر به همه تبریک می گفتی و میدیدی هرکس کادو میگرفت میگفتی مبارکت باشه به خاله میگی

ایشالله برا شما بخرن ما همه تو حرفات مونده بودیم مژه

فعلا همینا یادم مونده حالا بریم سراغ عکس ها :

1

2

3

5

6

7

 اینجا هم با خاله ها رفتیم دریا و حسابی خوش گذروندیم  کلی هم چیز میز خوردیم و شما تو همه چی

پایه بودی ...بعدش هم رفتیم پارک  و حسابی شما قصر بادی سوار شدی خوش گذروندی

1

2

2

 1

2

2

 این هم یک ایلین خانم قهر کرده

2

 این گل هم تقدیم به همه مادرهای عزیز و فداکار

 

 

پسندها (10)

نظرات (23)

مامان فرنيا
2 اردیبهشت 93 15:05
عزيزم سلام اول از هم يك سوال داشتم اين پست را ويرايش كردي اخه من همش فكر ميكنم اين عكسها را قبلا ديدم يا نكنه خواب نما شده ام؟؟؟ يا شايدم ديدم و كامنت هم گذاشتم (خودم يادم نيست) و شما هنوز تاييد نكرديد؟1!!!! خلاصه كه عكسها واسه من تكرار بود اما مثل هميشه قشنگي و شيرين زبون
مامان فتانه
پاسخ
na khanomi fk konam hamun khab nama shodin...akhe man taze gozashtam v u ham ghablan nazar nazashte bodin
مامان فرنيا
2 اردیبهشت 93 15:06
عزيز دلم چرا قهر كردي زودي اشتي كن خوشگل خالهبيا اين گل مال شما اما قول بده ديگه قهر نكني
سپیده مامان درسا
2 اردیبهشت 93 16:15
روزت مبارک مامانی مهربون انشالله همیشه خوش باشین کنار هم کادوی خوشگلت هم مبارکت باشه
مامان فتانه
پاسخ
mer30 dostam
مامان شایان
3 اردیبهشت 93 0:29
روزت مبارک مامان مهربون.ایلین جون خوشگل قدر مامانیت و بدوووون
مامان فتانه
پاسخ
mer30 azizam
مامان ملیکا
3 اردیبهشت 93 16:39
سلام سلام ماشاالله به این دختر خانم خوش تیپ کوچول موچول ون با اون موهای ناز و فرش... روزتون مبارک فتانه جون یک کم دیگه شیرین زبونی کنی آیلین جان میام ساری و میخورمت ماشاالله خدا حفظش کنه هر چی میذره نمکی تر میشه
مونا مامي كيانا
4 اردیبهشت 93 11:24
واي چه بلايي شد آيلين جون خيلي حرفهاش بامزه س اينكه انگري برد رو پاك كرد خيلي باحال بود روز مادر مبارك راستي لب تاب هم مبارك واي با اين عينك چه شيك شده دخترمون عكسها عالي بود با ديدن شما هم كه بسيار مسرور گشتيم راستي آيلين جونو گفتي تو خيابان معلم ميبري كلاس زبان چطوريه؟ راضي هستي؟ ميشه اسم موسسه ش رو بگي ؟ واي اونجايي كه داره گريه ميكنه چه ناز شده موهاش خيلي خوشگل شده چقدر بامزه فر شده
مامان فتانه
پاسخ
مرسی دوستم....شما لطف دارین
مامان مهرناز
6 اردیبهشت 93 9:01
ماشالله ماشالله چقدر بانمکی تو دختر قربونت برم خوش تیپ کوچولو
مامان انیس
6 اردیبهشت 93 9:19
سلام عزیزم روزت مبارک کادو هم بسیار مبارک باشه چه شیطون بلایی شده این خانوم گل ببوسش به جای من
مامی کیانا
6 اردیبهشت 93 13:26
سلام دوستم چند وقت پيش يه موسسسه تو دانش ديدم به اسم كيش كه زبان فرانسه و انگليسي رو همزمان آموزش ميده همونجا ميبري ؟؟ كيانا خيلي به زبان علاقه نشون ميده خواستم از تجربياتتون استفاده كنم با توجه به اينكه آيلين جونو و كيانا تو يه رده سني هستن خوشحال ميشم بيشتر با شما آشنا شم
دردونه
6 اردیبهشت 93 16:13
عجب گرفتاری افتادیما مرسی از گلت خوشگل خانوم
مامی کیانا
8 اردیبهشت 93 11:34
خصوصي داري گلم
شيرين مامان شادلین
9 اردیبهشت 93 17:56
سلام عسل خوشتیپ خاله چقدر ماه شده
مامی یلدا و سروش
10 اردیبهشت 93 16:13
به به ببین اینجا چه خبره.کلی عکس خوشگل از مادر و دختر دوستداشتنی
مامان آیسو وآیسا
11 اردیبهشت 93 11:33
فدای اون عینک بشم چقدر ناز میشی شما خانوم قرتی خششششششششششششششششگل
مامان فتانه
پاسخ
خدانکنه عزیزم مرسی
آرشیدا
12 اردیبهشت 93 21:46
اوووووووووووووووووه ماشاله خانم خوشتیپ خانما مثل همیشه.حرفی برای گفتن اصلا نیست .فدای شما بشم با اون عینکت بامزت...ممنووووووووووووون بابت گلت عزیزم.
آتریسا جون
14 اردیبهشت 93 0:29
سلام به خوشگل خانم آیلین جون عزیزم با اینکه دیر شده منم پساپس روز مادر رو بهتون تبریک میگم آیلین جون ماشالله چشم نخوری ایشالله که انقدر شیرین زبونی چه عکسای نازی مثل همیشه زیبا و دوست داشتنی
مامان فتانه
پاسخ
مرسی خاله جون شما لطف دارین
مامان ملینا
14 اردیبهشت 93 11:15
آخ قربون قهر کردنش .جیگر خاله چرا قهر کردی؟ .$$$$$$_______________ ______________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ * ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,, ____,;'*___'_.*_________________*___ '*,, ,,,,.;*_____________---________________ '**,,,, با دو پست جدید آپم
مامان هدیه
16 اردیبهشت 93 0:54
مامانی غوغا کردین با این عکسا قربون دخملی خوشملم بشم گل سرا چقدر خوشگله عینک دودی دخملی هم که حرف نداره
مامان فتانه
پاسخ
خدانکنه عزیزم...مرسی لطف دارین
مهدیه
18 اردیبهشت 93 14:29
سلام دوست جونم خوبی؟ دلم حسابی براتون تنگ شده بود. دختر نازت خوبه. ببخش خیلی وقت بود نیومده بودم وبلاگتون. با دیدن عکسای آیلین نازنین ذوق زده شدم ببوسش.
مامان فتانه
پاسخ
مرسی دوستم شما لطف دارین
فرناز/مامان ریحانه
23 اردیبهشت 93 6:32
سلام بانو من وبلاگمو آپ کردم و منتظر حضورتم... ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█ برای دخملی اسپند دود کن که اینقدر ماه شده...
مامان صدف
24 اردیبهشت 93 8:45
سلام عزیزم خدا روشکر که باز عکس شادیها و خوشاتونو دیدم. دختر نازتو ببوس. راستی پرسیده بودی کدوم شهر بودید، ما شهسوار هستیم.
مامان ملیکا جون
26 اردیبهشت 93 18:33
سلام فتانه جون میتونم بپرسم ساپورت توسیه آیلین جون رو از کجا خریدید؟؟
مامان فتانه
پاسخ
از بازار رضا گرفتم خانمی
خاله ی مهربون
18 خرداد 93 19:47
ممنونم به من سرزدی گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد