ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

نفسم ایلین

من بی تو هیچم............

1392/10/11 16:31
نویسنده : مامان فتانه
568 بازدید
اشتراک گذاری



سلام عزیزم خوبیییییی خوشییییی شرمنده مامانی نتونستم چند وقت برات مطلب بزارم سرم خیلی

خیلی شلوغه وقت امتحانات هم هست و من حوصله پشت کامپیتور نشستن ندارم الان هم دارم با

گوشیم برات بنویسم البته کلی کارهای جالب و حرف های قشنگ میزنی ولی من مثل قبل یادداشت

نمیکنم و یادم میره حالا تا جایی که یادم میاد مینویسم

اول از همه از کلاس زبانت بگم که حسابی با محیط و کلاس کنار اومدی دیگه من باهات سر کلاس نمیام

شما با اشتیاق میری تو کلاست و به تمام سوالای تیچرت جواب میدی ...چند روز پیش هم امتحان مین

ترمتو دادی و تیچرت حسابی ازت راضی بود میگفت عالی بودی ....مامانی فدای دخترش بشه که انقدر

خوب با همه چی زود کنار میاد و همه چی رو هم زود یاد میگیره.....

تو انگلیسی همه رنگ ها بلدی حتی دیگه رنگ ها رو به فارسی نمیگی هرکی مثلا بگه قرمز میگی نه

red....میوه هارو یاد گرفتی اجزای صورتتو از قبل بلد بودی و تو کلاس دوباره گفتن ...و کلی چیزای

دیگهههههههههههههه

بزار یک اعترافی کنم که من حسابی ادم تنبلیم ولی شما برعکس شدی عزیزم صبح که از خواب پا

میشیم یا کسی مهمان میخواد بیاد شما خونه تمیز میکنی البته هرچی تو هال هست برمیداری و میبیری

میندازی تو اتاق خودت ولی حسابی هال تمیز میشه حتی روفرشیارو درست میکنی منم

کللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییی ذوق میکنم واقعا عالیییییییییییییییییی هستییییییییییییییییاز خود راضیقلبفرشته

فقط تنها بدیت اینه که هرچیه هرچی ما یا هرکس دیگه بگیم سریع نمیزاری از دهن طرف بیاد بیرون که 

تکرار میکنی که این خیلی ناراحتم میکنه چند روز پیش بهم میگی مامانی خیلی گستاخی یا به بابایی

میگی به شما مربوط نیست که اینارو از تو این فیلم اوای باران یاد گرفتی خیلی خیلی خیلی تیزبین و

دقیق هستی کوچکترین حرکت مارو متوجه میشی واونو یک جایی بالاخره انجام میدی ....تنها مشکلم با شما همینه چون بالاخره خواه ناخواه حرف زشت میشنوی و شما هم طوطیییییییی دیگه دیگهناراحتناراحت

وقتی ما بهت میگیم چیزیو نباید لگد بزنیم خودمون هم جرات نداریم کاری و با پا انجام بدیم سریع به رومون میاری میگی چطور شما این کارو کردی ما هم خجالتآخکلافه

بی ادب و که از اول بلد بودی و از دهنت بیرون نمیره و فراموشت نمیشه هرکس که طبق میلت نباشه میگی بی ادب دیگه خیلی بخوای به حرف من گوش بدی میگی ادم بد خمیازه

حسابی به بابا وابسته شدی و زمانی که بابایی هست خونه از کنارش جم نمیخوری همش رو کولش

سواری یا پشتش و میگی بابایی پیتکاب پیتکاب کنیم(پیتکو پیتکو)قهقههقهقههنیشخند

یک روز صبح بابا میخواست بره سرکار شما بیدار شدی کله گریه کردی که من نمیخوام بابایی بره میخوام

بابایی پیش من باشه بابا هم عاشق شما لباسش دراورد اومد پیشت دراز کشید تا شما اروم شدی

بعدش رفت باز هم یک اعتراف دیگه که من حوصله این لوس بازیرو ندارم و به شدت برخورد میکنم یک ذره

خشکم فکر کنم زودم عصبانی میشمخجالتخجالت

واییییییییییییییییییی از این بابایی که چقدر بهت بها میده اگه بابایی خونه باشه شما هیچ رقمه از من

حساب نمیبری چون خیلی ازت طرفداری میکنه و لی لی به لالات میزاره البته احساس میکنم بابایی

ارومتر از منه باز هم خجالتخجالتولی وقتی نیستش خودت کارهایی که من بدم میاد انجام نمیدی بدون این که

ازت بخوام حسابی هم حساب میبیری ازم ولی از بابایی نهههههههههههههقهقههالبته من خیلی خیلی

 مهربونم و لوست میکنم و نازت میکنم ولی از یک چیزایی نمیتونم بگذرم و اون وقته که خشمم فوران میکنه عصبانی

امروز عکس قبل ازدواج مال زمان دبیرستام خاله فرزانه میبینی میگی این عکس شماست خاله میگه بعله

میگی پس چرا تو عکس ناراحتی منو میگییییییییییخندهخندهنیشخندقهقههمنظورش به ابروهاش بود که تو

چشش بودن خندهخندهخندهبعد میری بهش میگی خاله خیلی ضایع بودی ...و خاله کلی حرص خورد تازه اون

عکس رو کارت دانشجوییش هم هست حسابی داغش تازه شد قهقههقهقههقهقهه

هر کس و میخوای مخاطب قرار بدی میگی شما...چیزی و گرفتی مرسی از دهنت نمیوفته اگه کسی

حواسش نباشه چیزی و برات بندازه کلی قهر میکنی چرا انداختی تو مگه با من دوست نیستی یا اگه یک

ذره خشن دستتو بگیرم یا با عصبانیت بهت چیزی بدم میگی مامانی چی شده چرا اینجوری رفتار میکنی

یا چرا اینطوری حرف میزنی مگه من چیکار کردم ؟؟؟ سریع هم خودت میگی ببخشید مامانی دیگه این

کارو نمیکنم مامان فدای دل مهربووووووووووووووووونت ماچماچ

اگه جاییم زخم باشه میای میگی مامانی چی شده الهی من برات بمیرم الهی فدات بشم چی

شدههههههههههههههههههه وای من حسابی پر از شادی میشم از این همه مهربونیییییییییییییییت و

 شیرین زبونیت...خدا نکنه مامان من بدون تو هیچم

عاشق به قول خودت کات کردنی و واسه همین روزنامه میدم دستت تا میتونی با قیچی ببریشو حال کنی باهاشچشمک 

تلفن و میگیری مثلا زنگ زدی به دوستت:سلام دوستم خوبی قربانت الان میام دنبالت از اون طرف که

صدایی نمیاد میگی چی شده چرا حرف نمیزنی از من ناراحتی بعد از چند ثانیه متچکرم (متشکرم)قربانت

سلام برسون به سلامت

اگه یک وقت کاری گفتی انجام بدم میای نازم میکنی میگی مامانیی افرین چه دختر خوبی دارم افرین 

بابایی برامون ماشین گرفته ماهم که ددری حسابی مشغول دور زدنیم گاهی اوقات دخملی میگه

مامانی خونه نریم خیلی خیلی داره بهمون خوش میگذره مرسیییییییییییی بابایی

دیروز رفتیم مهمانی دارم چای میخورم میای میگی مامانیی چایی میخوری رژلبت پاک نمیشههههههههه

نیشخند

اگر توی جمعی چیزی ازم بخوای میای دم گوشم میگی ....

 

کتابایی و که برات میخونیم حفظ میکنی و برخلاف من حفظیجاتت عالیه وقتی برای کسی میخونی طرف تو

هنگ میره که چطور مال هر صفحه رو دقیق میخونی ماشالله ماشالله 

 

حالا بریم سراغ عکسا البته زیاد عکس ندارمناراحت

1

 

2

 

3

 

4

 

6

 

7

 

9

 

10

 

11

 

 1

 

2

 

2 

 

 

شرمنده دوستام که نتونستم بهتون سر بزنم شدییییییییییییییییییییید درگیر امتحانم بای بایبای بای 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
11 دی 92 17:30
موفق باشی فتانه جون توی امتحانات آیلین جونم مواظب مامانی باش اذیتش نکنی هااااااااااااااااا
شیرین مامان شادلین
12 دی 92 13:34
الهیی عسلییی چه بلبل زبون شده ماشآلله خیلی بزرگ شده مامانی اسپند دود کن مرسی دوستم
مامان ملیکا
12 دی 92 15:57
سلام فتانه جان انشاالله امتحاناتتون رو به خوبی میدید میتونم بپرسم وسایل تم زنبوری آیلین جون رو از کجا تهیه کردید؟؟؟؟؟؟؟ اگر میتونید زودتر بهم بگید ممنون میشم الان میام پیشتون
سپیده مامان درسا
13 دی 92 13:53
واااااااااااای چه همه عکس خوشگل انشالله همیشه تنش سالم و سلامت باشه
مامان آنیسا
14 دی 92 23:16
مبارک باشه عزیزم چرخش براتون خوب بچرخه دوست جونم این شیطونک هم عکساش خیلی خوشگل شده مرسی دوست جونم
مامان فرنيا
15 دی 92 10:00
ميشه بياييم پيش دختري اموزش زبان
مامان فرنيا
15 دی 92 10:01
امان از اين باباها كه از مادربزرگها هم گاهي مهربانتر ميشن و حرص ادمو در ميارن
مامان فتانه
پاسخ
ای گفتی ای گفتیییی
مامان فرنيا
15 دی 92 10:01
چقدر مهربوني دختر قشنگم
مامان فرنيا
15 دی 92 10:02
خيلي نازي بخصوص با ان تيپ جين پوش
مامان فتانه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آیسو وآیسا
15 دی 92 17:45
عزیزز دلم کلی دلمون براتون تنگ شده بود خیلی خوشحال شدم عکسهای جدید ایلین جونمو دیدمبرا ناز دونه خانوم
مامان فتانه
پاسخ
ما هم دلمووووووون برا همتون تنگ شدههههههه....مرسی
مهسا مامان نورا
15 دی 92 21:55
عزیز خاله سلام اله یفدات شم ببخش که دیر اومدم و سر زدم گرفتار بودم با نورا بیای میفهمی خاله جون چه دردسر هایی کشیده الهی من فدات شم با اون همه نا زو ادا و شیرین زبونی با اون تیپهای خوشملت که دل ما رو میبری به خدا یه عالمه بوووووووس
مامانی درسا
16 دی 92 2:01
وای دخملی چه ماه شدی ..... با این لباسای خوشگل چقده هم هزار ماشاالله وروجک ..... همیشه سلامت باشی گلم
مامان فتانه
پاسخ
مرسی دوستم
دردونه
16 دی 92 10:48
وای عزیزم اون حرف زدنش با تلفن خیلی بامزه بود. در مورد حرفهای بدی هم که میزنه نباید حساسیت نشون بدی فقط خیلی آروم بهش بگو این حرف زشته و ما توی خونمون حرف زشت بکار نمیبریم.و در صورت تکرار خودت رو به نشنیدن بزن .البته به نظر من خیلی خوبه هر چند وقت یکبار بری پیش مشاور.نه اینکه مشکلی باشه ,نه.بلکه برای آموختن راههای جدید در ارتباط با روابط بچه ها.خیلی خوبه.موفق باشید.
مامان فتانه
پاسخ
مرسی دوستم از راهنماییتون...
مامان شایان
18 دی 92 0:26
مشالله جلوی بچه های این زمونه نمیشه کاری کرد.خیلیییییی تیزن
مامان فتانه
پاسخ
اره بابا واقعااااااا
مامان مهرناز
18 دی 92 0:40
چه عجب بالاخره اپیدیدلمون واستون تنگ شده بود ماشالله چقدر شیرین زبون وبلا شدی دختر عکساشم که حرف نداره مرسی عزیزم....
مامان فرنیا
19 دی 92 7:08
ممنون که به ما سرزدید اما در مورد موسیقی کلاسها همه میگفتن از سه سالگی میپذیرن و ما هم بردیمش الان هم گفتن اولش باید مدتی که میشه حدود سه ماه بازی موسیقی بره بعد بمدت یکسال بلز را اموزش می بینند فعلا که دوجلسه رفته
مامان فتانه
پاسخ
مرسی از راهنماییتون
مامی یلدا و سروش
19 دی 92 15:57
پروردگارا آرامش را همچون دانه های برف آرام و بیصدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران
مامی یلدا و سروش
19 دی 92 15:58
فتانه جون موفق باشی خانومی. انشاالله همه رو با نمره خوب پاس کنی
مامی یلدا و سروش
19 دی 92 15:59
اینا هم باری فرشته بانوی خوشگل با این همه عکس خوشگل
آرشیدا
19 دی 92 19:32
وااااااااااااااااای مامانی من عااااااااااااااااشق این تیپ زدناتم واسه دخملتم.آفرین به دخمل عزیزمون دوست داشتنی من دوستت دارم خاله
مامان فتانه
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان پریسا
21 دی 92 5:21
سلام فتانه جون. تا یادن نرفته بگم که با این قالب، کل وبلاگت به هم ریخته شده.
مامان پریسا
21 دی 92 5:23
افرین به ایلین جون که اینقد خوب زبان یاد گرفته. وایی بعضی از رفتارهای ایلین دقیقا مثل پریسا هستش. مثل اون جمله که میگه ( بی ادب) نمیدونم چکار کنم. و البته وابستگی به بابا و ین که من هم زیاد نمیتونم لوسش کنم به هر حال همه ی اینها میگذره
مامان فتانه
پاسخ
اره واقعاااااا
مامان پریسا
21 دی 92 5:23
راستی پست رو تکمیل کردم. شما هم در امتحانات موفق باشید
مامان تارا و باربد
23 دی 92 12:41
سلام عزیزم خسته نباشی ایشالا که با موفقیت امتحاناتو سپری کنی چه خانوم شیرین بونی شده ماشالا بچه ها عین طوطی انآدم باید خیلی مواظب باشه تا سوتی ندهبچه ها ما هم بی ادبو زیاد استفاده می کنن یواشکی می خندیم بهشون مواظب خودتون باشید این خانم خوشگله رو ببوس طفلی خاله فرزانه
مامان فتانه
پاسخ
هههههههه اره حسابی کفری شده بود
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
25 دی 92 8:05
سلام دوستان ِ عزیزم ستایش تو مسابقۀ قالب ِ مادرانه دخـــمـلـــی شـــکـــلـک شرکت کرده لطف کنید در تاریخ 1 بهمن به وب « دخملی شکلک » تشریف ببرین و به ستایش ِ ما عکسِ شماره 8 رأی بدین
آرشیدا
27 دی 92 13:12
بازم دلم تنگ شد اومدم بگم دوووووووووستت داااااااااااااااااااارم خاله
maman sonia
29 دی 92 12:58
یمن مقدم رسول خاتم معطر آمده محیط عالم مولد صادق آل محمد مقارن گشت با میلاد احمد میلاد نبی اعظم (ص) و امام صادق (ع) مبارک باد
سارا
22 فروردین 93 18:50
ایشالله ایلین جون در کنار خانوادش شاد و خرم 100 ساله بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد