ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

نفسم ایلین

دخترک 35 ماه من

1392/10/30 11:30
نویسنده : مامان فتانه
876 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ایلین خانم گلم خوبی عزیزم...این سری اومدم هم از کارهات که یادمه بگم و هم چند تا عکس

بزارم

وقتی ما کاری میکنیم که شما دوست نداری میگی من ازت متاسفم ولی دوست دارم عین همین جمله

رو همیشه میگی ما هم کلی میخندیم

خونه مادر جون بودیم با عموها و مادرجون تو یک اتاق ودیم داشتیم حرف میزدیم عمو  احمد تو اتاق دیگه

ای بود رفتی دستشو گرفتی میگی پاشو پاشو بیا اون طرف همه اونجا نشستن پاشو مامانی فدای دل

مهربونت من نمیدونم اینارو ازکجات در میاری

یک وقتایی یک چیز جدید میگیم میگی مامانی تو اینارو از کجا میدونینیشخند

دیگه این روزها کلافمون کرد از بس گفت مامان محرم تموم شد میخوایم بریم عروسی بالاخره دیشب

بردیمت عروسی پسردایی بابایی و حسابی شما دلبری کردی و رقصیدی همون اول رفتیم داخل هنوز

ننشستیم میگفت بریم نانای کنیم از اول تا اخر وسط بودی یک دوست هم پیدا کرده بودی و دیگه به من

کاری نداشتی 

الان شما ترم دو زبان هستی و کلی چیزا بلد شدی 

چشم از دهنت نمیوفته هرکی هرچی گفت سریع میگی چشم

هروقت مامان جون میبینی میگی مامانی چقدر فروش کردیقهقهه

همچنان وقتی بابایی خونست شما ب من کاری نداری و من علنی میگم این تو و این بابایی نیشخند

عاشق کلاس زبانتی و صدالبته تیچرت خیلی دوسش داری یک روز من 10 دقیقه دیر کردم که بیام دنبالت

دیدم رفتی تو یک کلاس دیگش مثل خانم ها نشستی همه تعجب کردن از اینکه شما موندی و لج نکردی

خانم خودمی دیگه عزیزمماچ

 

کلی مطلب نوشته بودم برات ولی از تو draft پاک شد  الان هم بقیشو یادم نمیاد شرمنده 

حالا عکسسسسسسسسس

 

دخترم اماده شده برای عروسی

1

 

 2

3

4

5

6

47

8

9

1

2

1

این هم یک روز تعطیل با دخترم رفتیم بیرون

1

 

3

ی

ل

ش

ی

ایلین

 این هم یک روز دیگه با دخملی

1

ایلین

ایلین

ایلین

کلاه سربازی عمو رامین میزاری سرت میگی پلیس شدم

ایلین

1

1

تا بعدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان تارا و باربد
30 دی 92 11:53
هزار ماشالا بهای خانوم خوشتیپ و البته مامانی گلش آفرین به تو دختر همه چی تموم خانومی شی برا خودت امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی مامانی خسته نباشی دست گلت درد نکنه با این عکسای خوشگل که گذاشتی
مامان فتانه
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارین دوقلوهای نازتو ببوس
مامان فرنيا
30 دی 92 11:59
سلام واي چه دختر خوشگلي ماماني اين تاج چجوري روي سردختري مونده ما هم هفته ديگه ميخوايم بريم عروسي و دختر من هم كه عاشق شاهزاده شدن است
مامان فتانه
پاسخ
مثل تل میمونه رو سر
مامان فرنيا
30 دی 92 12:00
ماماني يعني اينقدر گرمه كه ميشه بدون ژاكت هم بيرون بود دختري ژاكتش را دراورده و عكس گرفتيد؟ ولي عاشق اين ژستهاي زيباش هستم
مامان فتانه
پاسخ
اره اون روز گرم بود ما امسال اصلا بارون نداشتیم ولی خوب از حق نگذریم یک خرده سر بود ولی ما پرروییم دیگه
مامان فرنيا
30 دی 92 12:02
واي عزيزم چقدر توي عكسهاي اين دفعه شادي توي چشمات برق ميزنه هميشه و شاد و سرحال باشي
مامان فتانه
پاسخ
مرسی عزیزم
عمو پوریا بابای آرشیدا
30 دی 92 13:26
اول من ماشاله هزار ماشاله به جونش رو بگم به عشق خالهخاله یعنی دختر منم مثل تو اینقدر خوشمل و عزیز و خوش زبون میشه؟من که ارزومه دوستت دارم عشقم مثل همیشه خوشتیپ تو هم که میدونی من عاشق تیپاتم خااااااله دست مامانی درد نکنهمیبوسمت
مامان فتانه
پاسخ
مرسی عزیزم شما همیشه به ما لطف دارین
مامان ملیکا
30 دی 92 14:59
سلام فتانه جون ماشاالله به آیلین جون خیلی خوبه که دختری رو به کلاس زبان میفرستید... عکس پرتره هاش خیلی ناز شده ماشاالله
مامان فتانه
پاسخ
مرسی عزیزم بله ما هم خیلی راضی هستیم
مامان ملیکا
30 دی 92 15:08
سلام گلم میخواستم تولد بگیرم اما بعدش تصمیم گرفتیم یک تولد سه نفره بگیریم ممنونیم از راهنماییتون
مامان فتانه
پاسخ
به سلامتی خوش بگذره بهتون
مامان آیسو وآیسا
30 دی 92 19:18
عالی بود عکسهات ایلین جوووونخشگلدوست جووون شما هم خیلی ناززززززی[پاس
مامان مهرناز
30 دی 92 22:42
ماشالله چقدر ناز صحبت میکنی چقدر شیرین زبونی مامانی سپند فراموشت نشه عکس اخری فوق العادس[پا مسخ]
مامان فتانه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آیلا
2 بهمن 92 11:03
به به همیشه به عروسی و شادی راستی اونجا هنوز زمستون نیومده با پیرهن آستین حلقه ای
مامي كيانا
2 بهمن 92 11:59
واي چقدر عكسها خوشگل شدن و اين دخمله روز به روز شيرين زبون تر ميشه واي اونجا تو سرما نچايي با بلوز حلقه اي يخ زدم بپا سرما نخوري
دردونه
2 بهمن 92 12:30
عزیزم.چه تاج بهش میاد.موهاشم که حسابی بلند شده. همیشه خوش باشین.
مامان آنیسا
4 بهمن 92 13:52
همیشه به شادی باشی عزیزم عکسات خیلی خوشگل شده
سپیده مامان درسا
4 بهمن 92 23:28
ماشالله مثل همیشه دخملی نازمون ناز بود عکسهاش بوس برای مامان فتانه ی مهربون و آیلین جون
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
5 بهمن 92 13:40
چه خوشکل شدی ایلین جون همیشه به عروسی و گردش فتانه جون خوشحال شدم دوباره دیدمت عزیزم
محبوبه
5 بهمن 92 20:41
جانم ماشالله
مامان شایان
6 بهمن 92 0:59
به به چه عکسای خوشگلی.البته دخترمون خودش ناااااز و خوش عکسهبووووووسسسسسسسسسسسسس
مامان فتانه
پاسخ
مرسی دوستم
مامان پریسا
8 بهمن 92 16:20
سلام فتانه جون خوبی؟ من هم ازت متاسفم که نوشته ها رو پاک کردی...
مامان پریسا
8 بهمن 92 16:21
خب عزیزم یه کلاس زبان از راه دور راه بنداز ما هم یه چیزی یاد بگیریم خووووووو افرین به ایلین جون
مامان بنیتا
8 بهمن 92 17:19
ای جان چه عسلی شده خوشگل خانوم با این حرف زدنای شیرینش عکسهات و ِژست هاتم مثله همیشه فوق العاده زیباااا
مامان فتانه
پاسخ
مرسی دوستم شما زیبا میبینین
نازی
11 بهمن 92 17:03
سلام نازم وب خوب دارین با اجازت لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن
پریسا نجفی
12 بهمن 92 13:10
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
dorsajon
12 بهمن 92 13:45
ای جان چه دختر نازی بلینکمتون خبر دین
مامان فتانه
پاسخ
azizam ba eftekhar
مهدیه
12 بهمن 92 18:02
قربون آیلین خانوم ناز برم مخصوصا تو این دو تا عکس آخریش و گوشواره ی کفش دوزکیش که دخملی ما هم صورتیش رو داره شما کدوم شهرین که دخملی رو تو این هوای سرد با همین لباسای کم می برین بیرون؟
مامان فتانه
پاسخ
ma sari hastim hanu sard nashode bud alan jash hesabi sarde
مامان صدف
19 بهمن 92 13:38
اینجوری بردیش عروسی نخوردمش.
مامان صدف
19 بهمن 92 13:39
مامان وقتی این همه خشگل باشه دخترش هم معلومه چی میشه دیگه
مامان فتانه
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد