ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

نفسم ایلین

تاثیر پروانه ای حضور تو در زندگی....م

1392/8/30 14:26
نویسنده : مامان فتانه
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم خوبی عزیزم ببخشید چند وقته نیومدم برات ننوشتم ...سرم شلوغه از یک طرف کلاسای

خودم از یک طرف رسیدگی به شما و کلاس بردن شما دیگه توانی برای نوشتن نمیزاره برام....دخترم این

روزها دیگه خانمی شده برای خودش و خیلی خوب حرف گوش میده و بد و خوب و متوجه میشه ...از

کلاس زبانت بگم که خیلی علاقه داری و دوست داری بریم ولی وقتی تو کلاسی همش ساکتی و

هرچی خانم معلمت ازت میپرسه با اینکه بلدی نمیگی و خجالت میکشی و پشتم قاءم میشی کلی

داستان داریم سر کلاس با شما ولی خوب یاد میگیری و راضیم انقدر میبرمت که عادت کنی و دیگه

خجالت نکشی....

پیشرفتای زبانت..

HELLO.HOW ARE YOU.IM FINE THANK YOU.RED.BLOU.GREEN.YELOW.HERE YOU ARE.COLOR PENCIL.PENCIL CASE.CHAIR.TABLE اینارو یاد گرفتی

 

 هرکتابی که داری تمام شعراشو حفظی و خودت کتاباتو میخونی....تو تبلتت بازی اموزشی گذاشتم کلی

تاثیر داشت و خیلی دوست داری....

یک روز نشسته بودیم داشتیم صبحانه میخوردیم گفتی مامانی میخوام غذا بخورم بزرگ بشم کار کنم مثل

بابایی پول بگیرم بزارم تو بانک منو میگیتعجب

الان زیاد حضور ذهن ندارم ولی یک حرف هایی میزنی چیزایی میگی که هممون تو هنگ میمونیم که اینارو

از کجا یاد گرفتی...خیلی خیلی خانومانه حرف میزنی  

کار با کامپیوتر خیلی بلدی و هر فیلمی یا بازی یا عکسی بخوای بیاری خودت میزاری نگاه میکنی یک

وقتایی بهم میگی مامان پاشو من تنظیمات کامپیوتر درست کنم بعد بیا

این هم عکسای این چند وقته البته زیاد ازت عکس نگرفتم

14

 

2

3

 

4

 

5

 

6

این هم تبلت دخترم

 

1

 

2

 

 

 

  من چه اندازه خوشبختم، خوشبختم که خدا مرا پرورش دهنده تو قرار داد که اگر «تو» نبودی، چقدر دنیا

برایم بن بست بود.


برای تمام لحظه هایی که ارزانی ام کردی سجده شکر...همیشه حافظش باش .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

سپیده مامان درسا
30 آبان 92 15:42
آفرین به خانومی گل انشالله که همیشه موفق باشه تو زندگیش مرسی دوستم شما هم همینطور
مامان شایان(زهرا)
1 آذر 92 14:59
مشالله ایلین جون خانمی شده واسه خودش.خیلی خوبه کلاس زبان میره.از هوشش باید استفاده بشه اره منم دوست دارم
مامان آنیسا
1 آذر 92 16:13
به به چقدر خوب یاد گرفته درس های کلاس رو
مژده وپیمان
1 آذر 92 20:32
اوخی ای جونم چ دخمل خوشگلی دارین هزار ماشالا ایشالا خدابراتون نگهش دارهـ.. شما لطف دارین
مامان مهرناز
2 آذر 92 0:22
ان شالله موفق باشی عزیزم عکسا مثل همیشه عالی عالی مرسی دوستم
مامان تارا و باربد
2 آذر 92 15:08
مامانی گل موفق باشی هزار ماشالا به جون خانوم خانوما آفرین ببوسش به جای من مرسی عزیزم
مامانی روژینا
3 آذر 92 0:09
ماشالا به این خانوم خوشگل وباهوش فتانه جون ایلینو ازچند سالگی میبری کلاس تازه گی ها یا ازقبل میبردیش میخوام بدونم روژینا رواز کی ببرم مرسی راستی ایلین جونو ازطرف من ببوس مرسی خانمی...تازه شروع کردم هنوز یک ماه نشده
مامان آیسو وآیسا
3 آذر 92 12:08
چه عکسهای خشگل نازززززززی قربونت برم آیلین ناززززززززززز مرسی عزیزم خدانکنه
مامان آیسو وآیسا
3 آذر 92 15:33
خصوصی
مامان پریسا
3 آذر 92 17:58
افرین خانم خانم ها که این همه زبان یاد گرفتی ایشالله بیشتر هم یاد بگیری. واسه دخملی زرنگ مرسی عزیزم
متین
3 آذر 92 19:14
سلام فتانه جون وااااااااااااااااای چه دختر بلایی شده این ایلین ماشالا به این همه سر و زبون افرین کلاس زبان میبریش ؟ میگن بعد از چهار سالگی برای زبان سن خوبیه ولی خوبه که زودتر شروع کردی عکساشم مثل همیشه خوشکلا ببوسش اره ولی ایلین تواناییشو داره و اینکه بیشتر از اینکه تو کلاس فقط اموزش باشه بیشتر با بازی بهشون یاد میده
مامان هدیه
4 آذر 92 0:23
ای جووووووونم ماشالله چقدر خوب جلو رفتی اصلا فک نمیکردم آیلین جون خجالتی باشه ههههههه اره اصلا خجالت نمیکشه معلمش هم میگفت که بهش اصلا نمیاد ولی
مامان آیلا
4 آذر 92 9:06
آفرین صد آفرین بچه های این دوره زمونه رو ببین حالا سه سالشون هم نشده تبلت دستشون هست واقعاااااااااا .......خیلی خیلی به این چیزا علاقه نشون میده
مامان سونیا
4 آذر 92 9:52
آفرین به آیلین خانم که کلی توی زبان انگلیسی پیشرفت کرده و هزار ماشالله روز به روز خانم تر و شیرین زبون تر میشه مرسی دوستم
ژاله مامان آیدا
4 آذر 92 10:36
آیلین خانم خانم بودی خانم تر شدی آفرین به مامانی که کلاس زبان گذاشتت آفرین به آیلین خانم که زودی اینهمه کلمه یاد گرفته مامان فتانه جون یه سری هم به وب کادونمدی بزن مرسی دوستم چشم حتماhttp://kadonamadi.blogfa.com
مامان فرنيا
4 آذر 92 10:36
هميشه به گردش وبازي
مامان فرنيا
4 آذر 92 10:37
چه عروسك نازي
مامان فرنيا
4 آذر 92 10:38
ماشالله خيلي خانم شدي چند وقت ديگه با مامان بريد مسافرت خارج از كشور و به مامان توي صحبت كردن كمك كن اره والله البته خودم رشته تحصیلیم زبانه
مامي كيانا
4 آذر 92 12:30
چه خوب كه آيلين جونو كلاس زبان ميبري من هم تو اين فكر بودم كه ببرمش البته مهدشون هفته اي يه جلسه زبان دارن ميشه بگي كجا ميبري آيلين جونو؟ راضي هستي؟ اره عالیه مخصوصا مربیشون خیلی طریقه اموزشش خوبه تو معلم میبرمش...من که خیلی راضیم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
4 آذر 92 18:33
خیلی ناز شدی موهاتو بستی مرسی خاله جون
مامان صدف
5 آذر 92 9:05
چه کار خوبی میکنی که میبریش کلاس زبان. اره خودمم دوست دارم و ایلینم عاشق کلاس رفتنه
سهیلا مامان درسا جون
5 آذر 92 10:42
یادم باشه لپ تاپم خراب شد زنگ بزنم خانم مهندس آیلیین بیاد تنظیماتش و برام درست کنه ههههههههههههه اره واقعا ولی از قبل وقت بگیرین
مهسا مامان نورا
5 آذر 92 18:39
ای جان دل فدا یاون شیرین زبونیت دختر خانوم و عاقل خاله وای اون ؤستهای تو عکست من و کشتهخصوصی داری مرسی عزیزم....خدانکنه خاله جون
مامی یلدا و سروش
6 آذر 92 2:21
خدایا دلم که برایت تنگ می شود با آنکه می دانم همه جا هستی اما به آسمان نگاه می کنم چرا که آسمان سه نشانه از تو دارد : بی انتهاست ، بی دریغ است و چون یک دست مهربان همیشه بالای سرماست
مامی یلدا و سروش
6 آذر 92 2:22
هزار ماشالله به فرشته بانو تبلت هم مبارک باشه عزیزم مرسی خاله جون
مامان فرنيا
6 آذر 92 15:44
واسه همينه ميگم به مامان كمك كن اخه داره زبانش از شما بهتر ميشه ههههههههه اره
راحیل
6 آذر 92 23:10
افرین به گل دختر ناز موفق باشی
مطهره
7 آذر 92 11:56
سلام عزیزم دلم واست تنگ شده بود دوست جون خوبی؟ ماشالا به این نی نی قند و نباتت مرسی دوستم دل ما هم برای شما تنگیده بود
پرنیان
7 آذر 92 18:03
سلام مامان آیلین جونعکس های آیلین جون خیلی خوشگل بود مرسی عزیزم خانمی شما ادرس وبلاگتون نزاشتین
عمهِِ ِ آتنا
8 آذر 92 18:50
آرشیدا
9 آذر 92 14:21
یعنی خاله عااااااااااااااااااااشق این تیپاتم و این ژستاتیعنی آرشیدا هم به سن تو برسه اینقدر شیرین میشه وااااای خدا چقدر دیر زمان میره دوستتتت دااااااااارم عسیسم مرسی خاله جون ارشیدا هم نازه و شیرین
بهاره مامان ونداد
10 آذر 92 15:07
ای جانم کشتی من وبا این ژست گرفتنت خصوصی داری عزیزم خدانکنه دوستم
مامانی درسا
10 آذر 92 22:30
وای وای اول از تیپ و عکسات بگم مثل همیشه حرف نره عزیز دل و بعد هم هزار ماشاالله به دختری باهوشم که اینههمه جیزای خوب بلده ...... دوستت دارم عزیزم ما هم دوستون داریم مرسی خاله جونی
مامان ملیکا
11 آذر 92 1:26
سلام فتانه جون آفرین به آیلین جونم ، خاله تبلتت مبارک باشه... واقعا خدا رو شکر... مرسی خاله جون
دردونه
11 آذر 92 10:55
ماشالله به این دخملی.خیلی خوبه که زبان یاد میگیره.همیشه موفق باشه. مرسی منم خیلی دوست دارم
سارا مامانی شیدا
12 آذر 92 12:17
آفرین ایلین جونم که اینقدر پیشرفت کردی و چیزای جدید یاد گرفتی امیدوارم روز به روز موفق تر باشی عزیزم عاشق این ژست گرفتنتم مرسی خاله جون
مائده(ني ني بوس)
13 آذر 92 10:42
آفرين به اين دخمل باهوش و خوشگل
مامان هدیه
14 آذر 92 11:16
خوااااااااااااااااهر یه آپی کن دیگه[
معصومه
15 آذر 92 15:14
عزیزم چه نازه ماشالله
سهند
21 آذر 92 3:42
در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت در حالی که گویی ایستاده بودم … و چه غصه هایی که فقط باعث سفیدی موهایم شد در حالی که قصه ای کودکانه بیش نبود … دریافتم کسی هست که اگر بخواهد می شود و اگر نه نمی شود … کاش نه میدویدم و نه غصه می خوردم … فقط او را میخواندم… فقط خدا
سهند
21 آذر 92 4:15
ميـــ پُرسي:حــ ــالـَتـ جطور اُست اگـَر رآستـ بـِگويــَم تو ميشكني! اگــَر راست نگويـــَم خودم! عيـــبي ندارد! مــَن بــ شــكســتـَن عادت دارَم! تآ مـَبآدآ لــَبخند هاي تو ترك بخورد!!
سهند
21 آذر 92 4:16
در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت در حالی که گویی ایستاده بودم … و چه غصه هایی که فقط باعث سفیدی موهایم شد در حالی که قصه ای کودکانه بیش نبود … دریافتم کسی هست که اگر بخواهد می شود و اگر نه نمی شود … کاش نه میدویدم و نه غصه می خوردم … فقط او را میخواندم… فقط خدا !
مامان پریسا
4 دی 92 20:10
همکلاسی
5 بهمن 92 8:46
سلام و درود فراوان بسیار مطالب زیبا و مفیدی در وبلاگتون دیدم ...دست مریزاد استاد گرامی به بنده ی حقیر نیز سر بزن قرار است در روزهای اینده اموزش خوشنویسی در وبلاگم بذارم اگه مفید فایده بود در خدمتم ممنون از همکاری شما بزرگوار ماشا الله به این کوچولو هزار ماشا الله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد