ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

نفسم ایلین

ایلین در کیاسر و خبرهای اخیر

1392/8/12 9:58
نویسنده : مامان فتانه
1,592 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی خانمم....چند هفته پیش با خاله ها رفتیم کیاسر که خیلی خیلی خوش گذشت و چون من دوربین نبرده بودم و با گوشی عمه عکس گرفته بودم عکس دیر به دستم رسید البته کامل هم نیست 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 


 خوب حالا بریم سراغ اتفاقای این چند وقته....به قول پسر پسر عموم که میگه عمو علی بالاخره بعد از

سعی و تلاش فراوان به نیلوفر رسید پسرعموی من بعداز8سال به عشقش رسید وقتی که شبی که

میخواستن برن خواستگاری اومد خونمون تمام دستش میلرزید هرکس میشنید میگفت بالاخره علی به

نیلوفر رسید؟همه میدونستن خیلی خیلی همو دوست داشتن دیروز هم جشنشون بود 1500تا دعوتی

داشتن کلی شلوغ شده بود وسط سالن به اون بزرگی جا برای رقصیدن نبود همه بودن وسط خیلی

 خیلی خوش گذشت انشالله که خوشبخت بشن ....

حالا بگم از ایلین خانم گل ما که چه شیرین زبونی شده گوشیمو میگرعه بازی میکنه بعد که خسته میشه میگی مامانی اصلا بازی نداری واقعا برات متاسفمتعجب

رفتیم برات کفش بخریم میدوییدی تو خیابون و بعد میومدی جلوم بغلم میکردی میگفتی ای دختر بلا نازتو

بخورم دیگه همه نگات میکردن و میخندیدن 

تو ماشین بودی به راننده میگی اقا قابل نداشت

تو حرف زدنات لطفا و ببخشید و خواهش میکنم خیلی به کار میبری

دخملی من abcd رو خیلی خوب یاد گرفتی و کامل میگی رفتم برات کلاس زبان ثبت نام کردم از یک

شنبه این هفته میبرمت کلاس کلی خوشحالی و ذوق داری هرکس و میبینی میگی میخوام برم کلاس

زبان  

این هم عکسای این چند وقته

1

 

2

اینجا داری تو عروسی مرقصی

4

5

6

7

8

9

1

این هم دخترم که با کادویی که بابایی از رامسر براش خریده خوابیده

12

 

13

 

1

 

1

اینجا داشتیم میرفتیم باربرون علی تو خیابون پارک کردیم کلی رقصیدیم

 

2

3

5

 

6

7

9

10

این گلی هم که ایلین خانم کند تقدیم به همه شما دوستان عزیزماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

مامان شایان(زهرا)
11 آبان 92 19:01
همیشه به گردش.چه خانمی شده ایلین جون.


مرسی عزیزم
مهسا مامان نورا
11 آبان 92 19:50
اول از همه اپ کردی مرسی دوم اینکه علی اقا خوشبخت شه سوم اینکه دوباره عکساش رو گذاشتی دلم اب کنی اگر نزدیکم بود که درسته قورتت میدادم شیرین زبون ،خوشتیپ خاله اون تیپای خفنت منو کشته دختری


مرسی دوستم...انشالله همه جوونا خوشبخت شن....شما لطف دارین دوستم
مهدیه ( مادر دختری)
11 آبان 92 21:23
همیشه به گردش عزیزم
هزار ماشاالله به این دخمل خوش تیپ. مخصوصا وقتی موهاشو بالا سرش بستی خیلی ناز شده!
بووووووووووووووووس
ژست گرفتنو هم که خیلی خوب بلده!


مرسی عزیزم....اره از خالهاش یاد گرفته
معصومه
11 آبان 92 21:26
سلام عزیزم همیشه به خوشی و سفر ....
دخملت چه ناز افتاده توی عکساتون عزیزم فقط خواهر یه تذکر که نه یه یادآوری بکنم که بالا نوشتی این هم عکسهای این چندوقته اونجا رو بخون ببین چی نوشتی خداییشببخشا عزیز دل میدونم اشتباه لپی تایپی بوده بوس


ههههههههههه مرسی از یاداوریتون....چه کنیم دیگه از دست ایلین باید تند تند نوشت تا خوابه
سپیده مامان درسا
11 آبان 92 22:09
عزیزم ماشالله چه خوش عکسه خانوم خانوما و بلده چه خوب ژست بگیره
فتانه جونم خودت هم ماشالله هزار ماشالله خیلی نازی
معلومه گل دختری هم به مامان خوشتیپ و خوشگلش میره دیگه


شما چشماتون قشگ میبینه و زیبایی از خودتونه....مرسی دوستم
مامان مهرناز
11 آبان 92 22:23
ای جااااااااااااااااااااااااااااانم چه عکسای خوشکلی قربونت برم چقدر خوش تیپ ونازی لباسات خیلی بهت میان گلم ایول به این مامان خوش سلیقه
مامان رومینا
11 آبان 92 23:21
چه عکسای خوشگلی چه دختر نااازیبه به چه خبرای خوبی ایشالا همیشه عروسی باشه و شادی...واسه عموعلی آیلین گلم هم آرزوی خوشبختی میکنمواااااای اون عکسش با اون لباس زردشو خیلی دوس دارم خیلی جیگر شده..آیلین جونمو ببوسش از طرف من مامانی


خانمی عموی دخترم نمیشه پسرعموی منه.....مرسی عزیزم شما طف دارین شما هم دخمل گلتونو ببوسین
دانی
11 آبان 92 23:41
راستی خدا...

دلم هوای دیروز را کرده،

هوای روزهای کودکی را،


دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم،

آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد.


دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم،

الفبای زندگی را.

میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند.

دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
هر چه میخواهید بکشید،

این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو.

دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم،

آن را نچینم.

دلم میخواهد …

می شود باز هم کودک شد؟؟

راستی خدا...!

دلم فردا هوای امروز را می کند...!!



به نام خدایی که دغدغه ی " از دست دادنش " را ندارم



ﺧــﺪﺍﯾــــــﺎ
ﺑﻪ ” ﺟﻬﻨﻤﺖ ”
ﺩﯾﮕﺮ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﻧﯿﺴﺖ
ﻣﺎ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﺑﻬﺘﺮ
” ﻣﯿﺴﻮﺯﺍﻧﯿﻢ “



دلم میخواد … که یکی بپرسه چطوری ؟

بگم … خوبم … بغلم کنه و بگه دروغ بسه...

چی شده !؟



نسلـی هستــیـم که روزهــا میخــوابیــم...

و شبــهـا بیـــــداریـــم !

چــون..

تــاریـکی شب ، بـــرامــون..

قــابــل تحمـّـل تــر از “تـــاریــکی” روزهــامــونــه !!



سلام امیدوارم خوبه خوب باشی

آپم با چند پست
فقط خواهشا جدیدترین پستم اول بزارین عکساش کامل باز بشه بعدش داستانشو بخونین ممنونم




خیلی خیلی متن قشنگی بود دوست عزیز چشم الان میام پیشتون
شازده امیر و رها بانو
12 آبان 92 1:49
ای جانم به این دختر که روز به روز نازتر و باهوش تر و شیرین زبونتر میشه همیشه به گشت چه عکسای قشنگی هم گرفتین انشاالله علی آقا هم با عشقش خوشبخت بشن


مرسی عزیزم
مامي كيانا
12 آبان 92 9:51
واي چقدر عكسهاي كياسر بامزه شد خيلي خوشگله
از اون پيراهن طوسي آيلين جون هم خيلي خوشم اومد
با اون ژستهاش كه كشته مارو


شما لطف دارین خانمی....چشماتون قشنگ میبینه
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
12 آبان 92 11:11
اااووووو من عاشق این کوچه و باغهای شمالم
ازدواج عمو علی آیلین جونم مبارک باشه
آیلین جون که در خوشزبونی زبانزدن
عکس در حالرقص توی عروسی خیلی نمکی شده
احیانا این آقایی که با آیلین جون عکس انداخته همسریتون هستن


مرسی دوستم...بله بابا بهرام هستن
معصومه
12 آبان 92 17:31
عزیزم قربونه محبتت شما لینک شده اید ها عززززززززززززززززززززززیییییییییییززززززززززززززمممممممممممممممممممممم
مهربونی دخترت هم خیلی نازه خدایی هزار ماشاله


مرسی عزیزم شما هم لینک شدین با افتخار
مامان آیسو وآیسا
12 آبان 92 18:40
چه دخمل نازی...چه عکسهای خشگلی


مرسی دوستم
منصوره مامان ملیکا
12 آبان 92 20:27
سلام خانمی
همیشه به گردش
زبون خوشمزه آیین جونم خوردن داره
چه عکسهای خوشگلی
همیشه به عروسی خانمی


مرسی
آرشیدا
13 آبان 92 0:55
خدا ایشاله تمام عاشقا رو بهم برسونه
فتانه جون عااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق عکس آیاین عزیزم با اون لباس زرده شدم خیلی بهش میاد ببوس دخمل خوشملتو از طرف من


مرسی خاله جون شما هم ارشیدا جون ببوسین
الهه مامان روشا جون
13 آبان 92 1:09
سلام فتانه جون.خوبید؟این مدت خیلی دلمون براتون تنگ شده بود.ممنونم که به یادمون بود ین.
همیشه به سفر و عروسی.خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته.
خیلی لباس طوسی آیلین جونم خوشگله ماشالا بهش میاد.از طرف من ببوس این خانم شیرین زبونو.


مرسی دوستم شما زیبامیبینین
مامان ملینا
13 آبان 92 9:11
سلام فتانه جون،
به به چه عکسای قشنگی از گل دختر گرفتی ،چه ژستهایی هم گرفته شیطون بلا،خدا حفظش کنه.همیشه به گردش و شادی باشین ان شالله.

مرسی دوستم
الهه مامان یسنا
13 آبان 92 15:17
این گلا رو داشته باش برمیگردم دوباره
مامان آنیسا
13 آبان 92 19:46
به به چه خوشگل شدی خانمی چقدر موهای صاف بهت میاد چه تییپ جیگری زدی ماشالا


مرسی عزیزم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
13 آبان 92 22:24
همیشه به گردش و عروسی خانم خوشگله چقدر با ناز و عشوه میرقصه انشاالله که آقا علی و همه جوون ها خوشبخت باشن


مرسی دوستم
مائده(ني ني بوس)
13 آبان 92 22:32
چقدر تو ناز داري خاله جونم


مرسی خاله جون
مامي نسيم
13 آبان 92 23:26
هميشه به گردش عزيييييزم
معلومه حسابي خوش گذشته
اون ژستاتم كه مث هميشه بيسته
اخ چقد هوس عروسي كردم


مرسی دوستم
مامان فرنيا
15 آبان 92 13:54
هميشه به گردش و تفريح
باور كنيد با وجود دختري توي عكسهاتون هست كه ادم سرشوق مياد از بس شادي توي عكسها پيداست


شما لطف دارین
مامان فرنيا
15 آبان 92 13:54
ايشالله عروسي ايلين خاانم


وووواااااااااااااااا مرسی
مامان بنیتا
16 آبان 92 1:53
ای جوووووونم به این دخمل خوشگل و خوش تیپ با این ژستای هنریی که گرفتهعزیزم همیشه به گردش و عروسی


مرسی دوستم
مامانی درسا
16 آبان 92 2:27
گل من با خاله هاش چه حالی کردی ..... انشاالله همیشه شاد باشین ...... و به سفرای خوشگل خوشگل .... میگم خوشگل چون انگاری به بهشت سفر کردین خیلی مناظر زیباست .... شاد باشید و سلامت دوست من


اره خیلی جای قشنگیه...مرسی گلم
معصومه
16 آبان 92 9:32
مامانی سلام کم پیدایی؟ان شالله خوب باشید مهربونم


چرا هستیم خانمی مرسی
مامان آیلا
16 آبان 92 9:53
همیشه به گردش و عروسی و خوشی عجب تیپهایی می زنی بلا چه موهاشو هم خوشگل موشگل کرده


مرسی دوستم
مهسا مامان نورا
16 آبان 92 14:33
خصوصی داری
آرشیدا
17 آبان 92 1:17
چیه ؟دلم خواست دوباره بیام همین پست و نظر بدم از بس عکساتون باحال شدن
من اینور شما اونور ایشون هم وسط خوب جالا شما اینور من اونور باز آیشون وسط
حالا تو بالا من پایین ایشون وسز
در کل ایشون یعنی آیلین خانم وسط هستن



ههههههههه خیلی جالب بود مرسی
مریم
17 آبان 92 1:53
ای جوم چه عکسای خوشگللی
چقدر خوش تیپ ونازی
لباسات خیلی بهت میان خاله
افرینبه این مامان خوش سلیقه


مرسی دوستم شما زیبا میبینین
مامان پریسا
17 آبان 92 3:30
وای چه خوب. ایشالله همیشه خونتون پر از شادی باشه و همه ه عشقشون برسن
مامان پریسا
17 آبان 92 3:31
نازشو بخورم شیرین زبون ناقلا
مامان پریسا
17 آبان 92 3:31
فتانه جون عکسهای تولد اماده شد.

ببخش خیلی دیر بهت سر زدم.واقعا گرفتار بودم.


اومدم...بالاخره تولده دیگه
متین
18 آبان 92 0:21
سلام فتانه جون
ببخش دیر اومدم مسافرت بودیم
عزیزم ان دخملی چقدر دلبر شده
ماشالا خواهرای خوشکلی داری
ولی خودت از دوتاشون خوشکلتری


مرسی عزیزم خجالت زده نکن
عرفان خان و مامان زهره
18 آبان 92 1:35
سلام به آیلین عزیزم و مامان خوبش
همیشه به گشت و گزار و شادی و سفر و عروسی عزیزم
با بهترین آرزوها

راستی چه عکسایی و چه ژستهای عزیزدلم

بهترینها آرزوی ماست برای شما عزیزای دل

"فتانه جونم آدرس وبلاگ نازگل خانم رو همیشه اشتباهی برام میذاریا !!! " مرسی عزیزم اصلاحش کن لفطا


مرسی دوست خوبم....چشم اصلاح میکنم
مامان آیسو وآیسا
18 آبان 92 13:44
چه عکسهای خشگلی..
همیشه به شادی وگردش وعروسی انشالله


مرسی دوستم
سهیلا مامان درسا جون
19 آبان 92 13:42
الهی همیشه به تفریح و عروسی و دلخوشی
پیوند علی و نیلوفر هم مبارکا باشه الهی خوشبخت باشن و در کنار هم روزگار خوشی رو سپری کنند
عکسا هم حسابی حال و هوای خوش گذرونی تون رو نشون میده
هزار ماشاالله آیلیین توپولو چقدر نانازتر شده، بزرگتر شده
خدا حفظش کنه
این همون فسقلی توپول موپوله که فقط درازکش ازش عکس میگرفتی حتی نمیتونست بشینه حالا ببین فسقل خانوم میرقصه میدوئه ناز میکنه
هزار ماشالله

اره ای گفتی دیدی خانمی چه زود بزرگ میشن
ژاله مامان آیدا
19 آبان 92 15:05
ماشااله به آیلین خانم که اینقدر خانم شدم . راستی مامانی این مدت که خونه ام یجوری دارم خودمو سرگرم می کنم یه وبلاگ درست کردم خوشحال میشم نظرتونو بدونم : kadonamadi.blogfa.com چشم الان میام میبینم
سپیده مامان درسا
19 آبان 92 21:32
آرشیدا
20 آبان 92 1:41
فتانه جون یعنی دختر منم به سن دخمل شما برسه همینقدر شیرین و بامزه و عزیزمیشه؟ماشاله هم میگماااااا بله چرا که نمیشه مرسی دوستم
مامان سونیا
20 آبان 92 21:09
به به همیشه به گردش و شادی و جشن و جاهای خوب خوب برید چجه عکسای قشنگی یکی از یکی خوشگلتر ماشالله به آیلین خانم شیرین زبون نازتو برم دختر بلا مرسی عزیزم همچنین شما
دردونه
21 آبان 92 9:56
ماشالله به این گل دختر. همیشه به عروسی فتانه جون.خوش گذشت؟ دخملی نازتو ببوس مرسی دوستم بله حسابی خوش گذشت جای دوستان خالی
مامان فرنيا
25 آبان 92 13:37
با 6تا پست جديد منتظرحضورتان هستيم وووااااااااااااااااا
مامانی درسا
26 آبان 92 2:34
عزیزم نیستید ..... انشاالله که سلامت باشید وااااییییییییییی اره خیلی وقته نیومدم
سارا مامانی شیدا
26 آبان 92 11:58
ای جونم عاشق اون تیپتم عسل خانم همیشه به گردش و جشن و شادی دوست خوبم خوشحالم که لباتون خندونه مرسی از دعای قشنگتون
مامان میعاد
26 آبان 92 14:50
واقعا عکس ها زیبا و دیدنی بودند عزیزم. ای جونم آیلین جون خودش گله و دیدنش برامون مثل یه گل خوشبو و زیباست انشالله این عروس و دوماد هم باهم خوشبخت بشند. مرسی
مامان تارا و باربد
27 آبان 92 14:34
سلام عزیزم ایشالا به شادی و خوشی همیشه چه دخمر نازی اجازه هست بچلونمش؟؟؟؟؟؟؟ نازی ..........چه خانومی گلی که انقدر مهربونه امیدوارم همیشه موفق باشه شما به ما لطف دارین خانمی...کوچولوهاتو ببوس
راحله
27 آبان 92 16:58
همیشه به گردش و عروسی انشالله خوشبخت بشن عروس و داماد چه تیپی هم زده آیلین خوشکلم تو عروسی مرسی دوستم
مامان صدف
29 آبان 92 9:31
چه خوبه که دونفر این قدر همدیگه رو دوست داشتن و بالاخره به هم رسیدن. حالا چرا این قدر کشش دادن. زودتر عقد و نکاهو جاری میکردن دیگه. 8 سااااااااااااااال ******* فقط نوشتی رقصیدیم رقصیدیم اما ما چیزی ندیدیم ******* راستی شما هم شمالی هستید؟ بله ما هم شمالی هستیم....هههههه نمیشد از رقص گذاشت که... پدر دختره راضی نمیشد
ronaz
29 آبان 92 16:18
سلام مطالبت عالی بود. خدا جگرگوشه تون رو حفظ کنه.دوست دارید یه کتاب قصه یا شعر با نام و عکس کودک تون داشته باشید؟اگه تمایل دارید از طریق ایمیل من رو حتما خبر کنید ممنونztna2020@yahoo.com
مامان صدف
5 آذر 92 9:08
چطوری هم ولایتی؟ مرسی گلم خوبیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد