ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

نفسم ایلین

دخترک 32ماهه ی من

1392/7/27 12:17
نویسنده : مامان فتانه
565 بازدید
اشتراک گذاری



سلام عزیزم عشقم عمرم جونم خوبی گلم دخترم امروز 32 ماهگیش تموم شده 32ماهگیت مبارک عزیزم...

باورم نمی شود،همه چیز انقدر سریع باشد …اکنون لبخندی از گذر تک تک روزهای مادری ام بر لب و شکرانه

داشتنت که همواره در قلبم جاری است مرا می برد تا ساعت عاشقی،تا همه آرزوهای خوب برای تو! 

باید اعتراف کنم زندگی در کنار تو شده هجوم ثانیه ها،غرق شدن در تو، بازی کردن با تو ، آشپزی و غذا و آب

دادن بتو ؛ کلبه زندگیمان سبز است به بودنت ، هوایش عطر تَن ات ، نفسهایت آبروی خانه مان، خنده هایت

صدای چشمه های بلور میدهد دلبندم،اشک هایت به پاکی بهشت اند، شور و نشان ِ دنیای بی ریایت .

بشنو شکرانه ناحسابم را ... خدایــا !

 

ایلینم نفسم بریم سراغ شیرین زبونیات تا 32ماهگیت

داری فیلیم نگاه میکنی خانومه داره گریه میکنه میگی الهی مامان دلم براش میسوزه

بینهایت عاشق منی ولی طاقت هم نداری به باباییت چیزی بگم ذره ای باهاش بد حرف بزنم میگی با بابایی من بودی ابروبهم میگی مامانی من عشق توام ولی دوست دارم...

صدام میکنی میگی بیا میخوام بهت یک چیزی بگم بعدش میای تو گوشم میحرفی

خاله داره اس میده میری بهش میگی خاله داری به جلال اس ام اس میدی خیلی شیطون شدیا نیشخند

اگه یک خرابکاری بکنی به من میگی دیدی اینجوری شد؟حالا دلت خنک شد؟

اقاجون برات سوت میزد منو نگاه میکنی میگی مامانی اقاجون باز شیطون شدهاقهقهه

تا یک کاری و بهت میگم انجام بده میگی ای بابا عجب گرفتاری گرفتمتعجب

بودیم بیرون دختره از پیشمون رد شد نگاش میکنی میگی مامانی دختره چه دوست داشتنی بود خوشم اومد ازش

تا یک بچه ای میبینی میگی بیا شادی کنیم بازی کنیم خوش بگذرونیمچشمک

یک اتفاق جدید میبینی با یک حالتی میگی خیلی عجیبه ها.....

هرکاری که بخوای برات انجام بدیم میگی خواهش میکنم لطفا برام انجام بده البته با یک قیافه فوق العاده

مظلوم و لوس ....جدیدا عاشق بازی کامپیوتری شدی اگه کسی پای کامپیوتر نشسته باشه میگی

خواهش میکنم بلند شو لطفا فدات بشم پاشو من بازی کنم فدات شم ...حالا اگه خودت نشسته باشی

 بهت میگیم پاشو میگی تو برو کارم تموم شد صدات میکنم باشه فدات شم ....فوق العاده خوردنی میشیماچماچ

وقتی از مهمانی میخوایم بیایم بیرون میگی دستتون درد نکنه برو به سلامت ببخشید مزاحم شدیم برو به

سلامت و همیشه چه پشت تلفن چه حضوری به کار میبیری

اگه یک وقتایی صبح زودتر از من بیدار شدی خودت میری دستشویی دوباره میای پیشم دراز میکشی

خیلی خیلی خیلی دختر گلی هستی ولی گاهی اوقات یکم گوش نمیدی به حرفمون البته بابایی

همیشه میگه من ازت خیلی توقع دارم درصورتی که شما هنوز 3سالت نشده اخه من دوست دارم خیلی

خانم باشی

یک بار رفتیم خونه دوستم سارا جون دیروز که داشتیم از خیابونشون رد میشدیم به بابایی گفته بابا ما اومدیم اینجا خونه انیسا من تعجبتعجب

فکر کنم خیابونهارو حفظ میکنی از الان معلومه حفظیاتت در حد المپیک عالیه اخه بیش از 100بار برامون

پیش اومده همون اولین بار چیزی و حفظ میکنی واسه همین بابایی میگه من این توان و در ایلین میبینم

این و بفرست کلاس زبان منم خیلی دوست دارم حالا دنبالش هستم

خوب عزیزم فعلا همیناش یادم میاد ولی فقط این و بگم که انقدر شیرین زبون شدی و حرفای عجیب میزنی هرکی باهات برخورد میکنه عاشقت میشه مخصوصا حرفهایی که میزنیماچقلببای بای 

 

نه طبق ِ مُد دوستت دارم


نه به حکم سنت!

همه چیز بنا بر فطرت است

"خوب ها"

دوست داشتنی اند مثل

" تـــــــــ♥ـــــــو " 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

شيرين مامان شادلين
27 مهر 92 12:47
آفرين نازم دلبري ميكنه


مرسی دوستم
مامان فرنيا
27 مهر 92 13:07
عزيزم فداي شيرين زبونيهات


مرسی خاله جون
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
28 مهر 92 8:37
32 ماهگیت مبارک آیلین جون
چه حرفهایی میزنه این آیلین خانم وروجک مامانی اسپند فراموش نشه


مرسی دوستم ستایش جونو ببوس
بهاره مامان ونداد
28 مهر 92 16:05
32 ماهگیت مبارک شیرین زبون


مرسی گلم
مهسا مامان نورا
28 مهر 92 16:18
عزیزم نقل خاله عسلکم به قول خودت شیطون شدیا چه شیرینی زبونیای میکنی و ماخبر نداشتیم.


ههههههههه اره بلایی شده برای خودش
سپیده مامان درسا
28 مهر 92 17:39
ماشالله به گل دختر خانوم ما
مامان آیسو وآیسا
29 مهر 92 10:33
32ماهگیت مبارک عزیز دلم آیلین جووووووووون


مرسی خاله جون
مامان پریسا
29 مهر 92 23:40
32 ماهگیت مبارک باشه عزیزم. ایشالله 120 ساله بشی گلم.
مامان پریسا
29 مهر 92 23:41
این مامان فتانه از دخملی مینویسه و فکر نمیکنه ما دلمون میخواد دخملی رو درسته قورتش بدیم.


شما لطف دارین
مامی یلدا و سروش
30 مهر 92 0:15
32 ماهگیت مبارک دختر خوشگل دوست داشتنی . قربون شیرین زبونیت خصوصی هم داری


مرسی عزیزم
مامان بنیتا
30 مهر 92 1:48
32 ماهگی مبارک عزیزدلم
ماشالا خیلی شیرین زبون و خوردنی هستی آیلین نازم..ایشالا خدا حفظت کنه عسلییی


مرسی عزیزم از دعای قشنگتون
دردونه
30 مهر 92 9:49
ماشالله به این دخملی.ببوسش عزیزم


مرسی دوستم
مامان ترانه و برنا
30 مهر 92 17:59
32 ماهیگیت مبارکه اییلین جونم شیرین عسل قند و نبات
مامان آیلا
1 آبان 92 13:32
مبارک باشه
مامان آیلا
1 آبان 92 13:33
ای بلا حالا آدرسها رو هم حفظ می کنی


ااااااااااا ای گفتی خیلی دقیق حفظ میکنه دیروز برای دومین بار ایلین و بردو خونه عموم نزدیکای سرکوچشون به اقاجون گفت اینجا خونه زهراست
مامان سونیا
1 آبان 92 15:48
علي در عرش بالا بي نظير است علي بر عالم و آدم امير است به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟ "عید غدیر مبارک "
مهسا مامان نورا
1 آبان 92 16:02
عید ولایت مبارک
مامان شایان(زهرا)
1 آبان 92 17:46
32 ماهگیت مبارک دختر نااااز
مامان ریحانه جون
2 آبان 92 16:41
علی معنای دریا در کویر است, نفوذش در عدالت بینظیر است, من از هر کاروان این را شنیدم, مسیر عشق قربان تا غدیر است... عید سعید غدیر مبارک
آنوشا کوچولو
3 آبان 92 0:37
32 ماهگیت مبارک ایلین خانوم باهوش و شیرین زبون دوست داریم


مرسی گلم ما هم شمارو دوست داریم
مامانی درسا
3 آبان 92 2:40
32 ماهگی مبارکه آیلینی عزیزمی با این شیرین زبونی


مرسی خاله جون
مامان پریسا
6 آبان 92 0:15
ممنون فتانه جون
مامي كيانا
6 آبان 92 10:54
كلي خنديدم و گاهي هم اينجوري تعجب كردم از بابت شيرين زبونيهاي وروجك
راستي ما با چـــــــندتا پست جديد آپيم


چشم الان میام
مطهره
7 آبان 92 9:59
ای جان! از دستش خیلی خندیدم



دیدی اینجوری شد؟حالا دلت خنک شد؟وای خدا لپشو بکش




ههههههههههههه مرسی دوستم شما لطف دارین


خانمی شما سایتتونو نزاشتین
شیرین مامان شادلین
7 آبان 92 17:02
ماهگیت میارکه عزیزم 32
مامان مهرناز
8 آبان 92 0:19
ای جاااااااااااااااااااااااانم
خیلی شیرینی ایلین خاله
واقعا چه حرفایی میزنی ماشالله مامانش یه اسفند حتما براش دود کنی


مرسی دوست خوبم
مامان هدیه
8 آبان 92 11:42
الهی بخورمت چقده شیرین شدی تو
از اون شیرین زبونیات برا بدست آوردن کامپیوتر خیلی خوشم اومد
معلومه میخوای مثل خودم مهندس کامپیوتر شی


ههههههههههه اره
سپیده مامان درسا
9 آبان 92 0:31
مامان مهرناز
9 آبان 92 17:23
خصوصی داری عزیزم
شازده امیر و رها بانو
10 آبان 92 1:15
سلام فتانه جان
خیلی تاخییر دارم برای تبریک 32 ماهگی دختر نازت با پوزش 32 ماهگی آیلین جان مبارک باشه چقدر شیرین شده ووروجک این بچه همه چیزو ظبط میکنن بعد به آدم تحویل میدن


ای گفتی ای گفتی هرچی ما میگیم همونو تکرار میکنه
مامانی درسا
10 آبان 92 2:25
الهی آیلینی فدات شم ( بقول خودت ) نمیگی این کارا رو میکنی ما دوق مرگ میشیم اخه قلب ما ضعیفه فدات شم ..... حالا فدات بیا یه بوس خوشگل بده به خاله


مرسی خاله جون خدانکنه شما لطف دارین
سارا مامانی شیدا
26 آبان 92 11:59
خدا حفظ کنه این فرشته کوچولو رو براتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد