ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

نفسم ایلین

روز دختر مبارک ...

1393/6/6 13:01
نویسنده : مامان فتانه
2,725 بازدید
اشتراک گذاری

 

برای دختر گلم یه آسمون عشق میارم

 

برای ناز اون چشاش سخاوت هدیه میارم

 

یک دل پر امید و مهر ، ترانه ساز غصه ها

 

هدیه من به دخترم ، همون غریب بی ریا

 

دخترم روزت مبارک

 

حالا بریم سراغ ایلین خانم در ادامه مطلب:

 

سلام دختر عزیزم خوبی ...خوشی....روزتو بهت تبریک میگم ...الان که من دارم برات مینویسم پیشم نیستی و

دلم برای بوسیدنت پرکشیده...بابایی هم زنگ زد ازم پرسید برای ایلین خانم چی بگیرم گفتم هرچی میخوای

بگیر...ببینیم چی میخره برای دختر عزیزم چشمکمتفکر

خوب حالا بریم سراغ شیرین زبونیای دخترم:

داشتیم میخوابیدیم بغلم میکنی میگی من دوست ندارم تو بمیری من دوست دارم پدر مادر داشته باشم اگه تو

بمیری یکی دیگه میاد خونمون من دوست ندارم....خیلی ناراحت شدم نمیدونم اینارو از کجا میگی ولی حتما تو

ذهنت هست که تو این سن به همچین چیزی فکر میکنی غمگین

داشتی با عمو بازی میکردی میگی من عروس میشم تو داماد بیا نای نای کنیم عمو گفت نه من دست میزنم

میگی نه بیا اونا خودشون دست میزننتعجبتعجببازیای این روزات شده شال و به صورت شنل بزاری دورت و عروس

بشی...بهم میگی شال و برات ببندم دستت که داخل شال موند میگی حالا چطوری دسته گل از داماد بگیرم

منتعجبتعجب

داشتی با بابا تلفنی حرف میزدی میگی بابایی من طاقت ندارم که تو میری سرکار....دلم برات تنگ میشه .

بودیم پارک من و شما بابا نبود دیدی بچه های دیگه با باباشونن میگی من باباییم رفت سرکار پول دربیاره اومد

منم باهاش میام غمگین

رفتیم شال بخریم فروشنده باهات حرف میزد میخندید میای خونه میگی اقا به من دوبار خندید مگه من ازدواج

دارم که باهاش ازدواج کنم من رسماتعجبتعجبخندهاز کجات میاری این حرف هارو موندم سوالسوال

اقاجون بهت گفت برام فلان کارو بکن میای به فاطمه میگی با چه جدیت و اخمی:فاطمه برو ببین اقاجون چی

میگه فعلا که به من میگه انگار من زنشم قه قههقه قههقه قههقه قهه

داشتم ادامس میخوردم با حرص میگی :فتاااااانه ببین چجوری ادامس میخوری ؟بعد با خودت میگی از ادامس خوردنش بدم میاد منمخجالتبدبو

خوب فعلا بیشتر از این یادم نمیاد بریم سراغ عکس ها:

ایلین جون و انیسا جون....رفتیم فست فود...حسابی اتیش سوزوندین اونجا باهم...من و ساراجونمخجالتدلخور

دختر راننده من که ادعا میکنه از همه ما بهتر رانندگی میکنهخندونک

 

این هم سرگرمی این روزهای دخترم

تقدیم به بهترین دختر دنیا و امید حیات من


با آرزوی بهترین و برترین ها برای فرشته زندگیم . . .


دخترم روزت مبارک
.

پسندها (12)

نظرات (30)

مامان مهدیه
6 شهریور 93 21:58
ماشاالله به رانندگی ایلینایلین جون روزت مبارک
مامان فتانه
پاسخ
مرسی دوستم
سپیده مامان درسا
6 شهریور 93 23:41
روز گل دختر نازمون مبارک
مامان کیمیا
7 شهریور 93 0:23
به به مامان ودختر خوشکل وناناز[ماچ فدای شیرین زبونیات بشم عزیزم آیلین جونم روزت مبارک گلم
مامان فتانه
پاسخ
خدا نکنه خانمی...مرسی از محبتت
❤مامان سونیا❤
7 شهریور 93 9:55
روزت مبارک آیلین خانم نازنین
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 10:35
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد : http://redheart.hamvar.ir
محبوبه
8 شهریور 93 0:32
روز دختر گل و نازنینمون مبارک
محبوبه
8 شهریور 93 0:35
مجددا چشممون به جمال مادر و دختر روشن ماشالله بزنم به تخته. نمی دونستم شما با آنیسا و مامانش دوستید ببوسید دخترای خوشگلتون رو
مامان فتانه
پاسخ
بله دوستای خیلی خیلی قدیمی وصمیمی
مامان مهرناز
8 شهریور 93 0:36
وای عزیزم چقدر خندیدم خیلی بانمکی ماشالله روزت مبارک عزیزم
مامان زهره
8 شهریور 93 1:53
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک
مامان فرنيا
8 شهریور 93 10:02
قضيه پارك رفتن ما برعكس است معمولا فرنيا با باباش ميره و بيشتر بچه ها با مامانشون ميان و انوقت كه فرنيا شاكي ميشه چرا مامان نمياد و خودش هم ميگه اخه مامان خيلي كار داره
مامان فرنيا
8 شهریور 93 10:03
مثل اينكه اين قضيه عروس شدن وعروسي مقتضاي سن است اين دختر ما هم همش ميخواد گل بگيره دستش و لباس عروسش رابپوشه و برقصه انوقت داماد هم ميخواد
مامان فتانه
پاسخ
واقعاااااا پس فقط ایلین نیست
مامان فرنيا
8 شهریور 93 10:03
چه دخترهاي ناز و شيريني
مامان فرنيا
8 شهریور 93 10:04
چه هنرمنديه اين گل خانم خيلي كارهاي خمير بازيش خوشگله
مامان فتانه
پاسخ
البته با کمک خاله
مامان آیلا
8 شهریور 93 10:15
امان امان از شیرین زبونیات الهی قربون اون دل کوچیکت با اون دلتنگیات بشم . ان شا اله همیشه زیر سایه پدر و مادر باشی
مامان فتانه
پاسخ
خدانکنه عزیزم...ممنون
مامی کیانا
8 شهریور 93 11:44
ماشالا ما هم كه رسما از شيرين زبونيهاي آيلين جون عجب شيطوني شده روزش هم مبارك بوس بوس فراوون
مامان فتانه
پاسخ
بعلهههههههه شیطون و شیرین زبون
مامانی و بابایی دخمل بلا
8 شهریور 93 14:16
سلام مامانی گل و مهربون آیلین جونم روزت مبارک عزیز دلم ... انشاالله که سالیان سال در کنار بابایی و مامانی روزهای دختر بسیار زیبا و شیرینی رو سپری کنی و شاد و خوشبخت باشی گل من ... میبوسمتون ... ممنون دوست خوبم که اومدین پیش ما و اولین نفری بودین که روز دختر رو به فاطمه جونی تبریک گفتین توی وبلاگش ...
مامان ملیکا
8 شهریور 93 18:19
روزت مبارک خاله جوووووووووون
بابای سارا
10 شهریور 93 6:56
سلامممممممم روزدخملت مبالک همچنین رور دخمل خودم چه دخمل نازی دالییییییی مثل دخمل خودم
مامان ریحانه
10 شهریور 93 11:20
روزت مبارک عزیزم با اجازه لینکتون کردم
آتـریسـا جون
10 شهریور 93 16:33
گل دخملی با اینکه دیر شده ولی روزت مبارک فتانه جون جای تعجب نداره بچه های این دوره و زمونه یه طوری حرف میزنن که گاهی وقتا آدم بزرگا هنگ میکنن ، مغز این بچه ها خیلی فعاله ، فعال تر از اون چیزی که ما بخوایم فکرشو بکنیم
بانو
10 شهریور 93 17:40
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
نسیم
11 شهریور 93 15:49
آیلین جون روزت مبارک عزیییییییییزم
مامان בرسا
12 شهریور 93 3:16
هزار ماشاالله به این دخملی ....... روزت مبارک عزیزم
فرناز/مامان ریحانه
16 شهریور 93 1:03
عزیز دلم چه ناز شدی عکس اول پست ثابتتون حرف نداره
بانو
17 شهریور 93 15:50
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان ملینا
17 شهریور 93 20:07
~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-, . |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-, . ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’ .. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . / . . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. / . . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. / . . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’ . . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-, . . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’, . . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. / . خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’ . . .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’ . . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’ . . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-, . . . . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-, . . . . . . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. ) . . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’"" . . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_ . . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~, . . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~, . . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-, . . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),- دوست عزیزم با دو پست جدید آپم.
مامان پریسا
18 شهریور 93 11:28
روزت مبارک عروسک خانم
دختر آسموني
26 شهریور 93 9:28
روزت مبارك آيلين عزيزم. ببخشيد يه كم دير اومدم.
مطهره
29 شهریور 93 8:37
خیلی عکسای خوبی بود دوست جون خیلی
محمد
4 اسفند 93 6:11
سلام تخفیف نوروزی فروشگاه اینترنتی تلیپ [telip.ir] برای مدت محدود شروع شده پس فرصت رو از دست ندهید مهم اینه که حراج واقعی باشه...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد