ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

نفسم ایلین

دخترک 31ماهه ی من

1392/7/27 12:10
نویسنده : مامان فتانه
450 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام باورم نمی شود،همه چیز انقدر سریع باشد …اکنون لبخندی از گذر تک تک روزهای مادری ام بر لب

و شکرانه داشتنت که همواره در قلبم جاری است مرا می برد تا ساعت عاشقی،تا همه آرزوهای خوب

برای تو!

هر روز که می گذرد دلبرباتر می شوی،حالابیشتر از پیش می فهمم چقدر ساده است معامله دنیا با یک

لبخند معصوم ات ،دنیا با یک نگاه پاک ات،دنیا با یک ماما گفتن بی بهانه که تا جواب جانمش را می

شنوی لبخند می زنی و چشم نازک میکنی به نشانه حس خوبت از بودن من ...ایلینم بی دریغ لبخند می

زنی و تو ،محوم می کنی در این همه زیبایی .

ایلین باور دارم که تو مهربانی ،درست مانند مهربانی آسمان و سخاوتت به اندازه باران کودکیت

روان...حتی بیشتر !

تو پاکی ،مثل شعله های آتش... تو بیرنگی،مثل هوای اول صبح ... تو هر چه هستی برای من یک دانه

ای .

و دلت ... و دلت هنوز بیشتر از برگ گل نازک است.دوست ندارم شکسته شود ،که اگر روزی بشکند به

خدایم قسم ... به خدایم قسم ، تمام قامت مادر فرو خواهد ریخت ... شک نبر !



ایلین  مادر ؛ می خواهم بگویم من کنارت هستم تا آنجا که تو بخواهی ... آغوشم ارزانی تو تا آن زمان که

فکر کنی آنجا آرامشی هست ... گوشم محرم حرفهایت تا بدان لحظه که اعتماد کنی ... ولی من

عاشقت می مانم چه تو بخواهی،چه نخواهی ! 

امروز روز نخستین ماه سی و دومین بالندگی توست و من،سرمست اینهمه سخاوتش در حق قلب این

مادرم . مبارک است دخترم .



و کودکم در حقت امید دارم :

بارالها دردانه ام را سلامت بدار تا همیشه ... دنیایش را به رنگ ات نقاشی کن ... و روزهایش را به طلوع

پاکی ها و شبهایش را به شروع زیبایی ها کوک بزن ... به حق ِ ، به حق ِ، به حق ِ بزرگیت ای بخشنده

ترین ِ بخشنده ها !

زندگی ام فدای یک لحظه زندگی ات !

هیچ نگاهی در آرامش ِ نگریستن ، به دریا نمی رسد ، تو را با خود می برد.با هر موجش تازه می شوی و

با تمام آشوبی که در دل دارد تو را رام می کند و من، یکی،با دیدن آن است که از دنیای خود فارغ می

شوم ، یکی با تماشای تو ...

وقتی که محو تماشای تو هستم آسمان هم سکوت کرده است برایم .

 

به تماشای تو سوگند؛

که من می شناسم قانون این دنیا را . آنچنان که من مشغول توام ، تو بعدها به من مشغول نخواهی

بود.پس شاید هم اینها را می نویسم نه برای جوانی تو، برای پیری خودم . بگذار بخندم آن روزها به کارها

و بازیها و حرفهای تو آنوقت که برومند شده ای. آنروزها حظ بیشتری دارد این ایام...شک ندارم .  

 

تمام خنده هایم را نذر کرده ام

تا

تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا

عطر دستهایت ، دلتنگی ام

را به باد می سپارد 

 

 

خدای بزرگ وجود حقیر من؛ دلخوشی های من به اندازه همین ایلین ِ کوچک است، به اندازه

عزیزانم ...آنها را تا دمی که نفسی هست از من دریغ نکن ... سلامتشان بدار که باقی همه فسانه

است. افتاده نوازی می دانم .

 

با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا

بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !

خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام …

تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :

دوستت دارمــ خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا ! 

 

این مطلب نوشته شد در نخستین روز سی و دومین ماه مادری من ...32 ماهه شدنت مبارک نازنین فرزند . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

مهدیه ( مادر دختری)
27 شهریور 92 11:54
مباررررررررررررررررک بووووووووووووووس
مهدیه ( مادر دختری)
27 شهریور 92 11:55
مباررررررررررررررررررک بووووووووس
مامی شایان(زهرا)
27 شهریور 92 16:18
مبارکههه
مامان سونیا
27 شهریور 92 19:57
وای چه متن زیبایی از خوندنش واقعا لذت برم
سی و یک ماهگیت مبارک خانم گل


مرسی عزیزم
مامان ترانه و برنا
27 شهریور 92 21:46
دوست مهربون زنان سرزمین باران که خودشون آخر کدبانویی و سر اشپزیند آیلین جونم 32 ماهگیت مبارکه عروسکم
متین
28 شهریور 92 0:41
سلام فتانه جون
خوبی خانم؟
باور کن کلی گشتم تو کامنتا تا پیدات کردم عزیزم چرا ادرس وبتو نمی زنی
اخه اسما زیادن تشابه اسمی هم هست
فقط یه ادرس دادی و رفتی نفهمیدم چی بود
یادم رفته بود ازت پرسیده بودم بابت عکس
ممنون گلم
کمرنگ شدی؟
مسافرتی؟

چشم این سری مینویسم....نه درگیر گرفتن گواهینامه و اینا هستن که الان خداروشکر تمام شد
متین
28 شهریور 92 0:41
کامنتامو ندیدم نرسیدن؟


چرا دیر تایید کردم
متین
28 شهریور 92 1:04
ایلین جون عزیزم سی و دو ماهگیت مبارک
تولدت نزدیکه
دیگه داری خانمی میشی برای ما مانت
فتانه جون خیلی عاشقاه های زیبایی نوشتی
ببوسش ایلین نازنین رو



مرسی
مامان مهرناز
28 شهریور 92 9:16
عزیز دلم 32 ماهگت مبارک
فتانه جون مثل همیشه عالی نوشتی


مامان شروین و آذین عزیز
28 شهریور 92 12:55
الهی با تنی سلامت و دلی خوش روز به روز بزرگ تر شدنش رو ببنی فتانه جان


مرس عزیزم انشالله
سپیده مامان درسا
28 شهریور 92 23:45
سی و دومین ماه مادری ات مبارک مامان فتانه جون انشالله همیشه سایه پر مهرت رو سر گل دخترمون باشه


مرسی خانمی
راحیل
30 شهریور 92 7:49
عزیزم 32 ماهگیت مبارک باشه
مامان آیلا
30 شهریور 92 10:59
مبارک مبارک مبارک
مامان نوژا
30 شهریور 92 12:17
مبارک باشه عزیزکم و خیلی زیبا نوشتی مامان مهربون
دردونه
30 شهریور 92 12:24
مبارک باشه عزیزم.چه متن زیبایی


مرسی گلم
مامان بنیتا
30 شهریور 92 13:11
32 ماهگی مبارک عزیزم
مامانی متنت خیلی زیبا بود ایشالا همیشه سایتون بالای سر گل دختر باشه


مرسی دوست خوبم
m2dokhtaranenazam
30 شهریور 92 13:45
سلام
سی و یک ماهگیت مبارک ایلین عزیزم.
فتانه جون انشااله سایه تو و پدر ایلین جون بالا سر دختر نازشون باشه و در کنار هم عروسش کنین...واقعا متن قشنگی نوشتی خسته نباشی.
من که اصلا وقت نمیکنم به وبلاگ بچه ها سر بزنم.ایلین جونمو ببوس


مرسی عزیزم....
عمه ی آتنا
30 شهریور 92 15:04
32 ماهگیه ایلین گلی مبارک باشههههه نشد مطالبو کامل بخونم ولی زودی بهتون سر میزنم بوس واسه ایلین جونم


مرسی گلم
راحله
30 شهریور 92 16:24
چه عاااااااااشقانه مبارکههههههههه


مرسی
مامان ملیکا
30 شهریور 92 17:28
واقعا قشنگ بود عزیزم
آفرین به مامان مهربون آیلین خانمی


ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
31 شهریور 92 8:29
مبــــــــــــــــــــارکـــــــــــــ چه زیبا نوشتی مامان مهربون
مامان پریسا
31 شهریور 92 12:01
سلام گلم.
31 ماهگی ایلین جون مبارک باشه عزیزم.


مرسی خاله جون
مامان پریسا
31 شهریور 92 12:01
دلنوشته هات خیلی به دل میشینه فتانه جون


مرسی دوستم
مهسا مامان نورا
31 شهریور 92 12:29
ایلین ناز 31 ماهگیت مبارک خاله فدات شه


خدانکنه خاله جون مرسی
مامان فرنيا
31 شهریور 92 12:54
عزيزم قد كشيدن و بزرگ شدنت مبارك واي روزي بياد كه اينجا بنويسي 32ساله شدم يعني ما ان موقع هستيم


وااااااایییییییی یعنی میشه من کلا از گذر زمان خیلی ناراحت میشم و افسوس گذشته میخورم
مامي نسيم
31 شهریور 92 22:18
مباركه عزيزم
ماماني ماشالا دست به قلمت خوبه ها حسابي تحت تاثير قرار گرفتم


مرسی دوست خوبم
مامان ترانه و برنا
1 مهر 92 15:56
مببببااارررکککههههههههههههههههه
مامان ملیکا
1 مهر 92 18:52
خیلی قشنگ نوشتی گلم
خوش به حال آیلین جون با مامانی که عاشقانه دوستش داره


مرسی عزیزم همه مامان همینن
مامان هدیه
2 مهر 92 1:11
مامانی چیکار کردی؟چقدر زیبا نوشتی خوش به حالتون که اینقده خوب احساساتتون رو میتونین به زبون بیارین
من واقعا پیش مامانایی چون شما کم میارم
آیلین جونم مبارکه ایشالا که همیشه لبت خندون باشه
منم آپم ولی نه به زیبایی شما


مرسی خانمی شما لطف دارین
darya
4 مهر 92 14:25
‫خیلـــــی‌ چیزا رو نگفتن معرفت می‌خواد ، . نه طاقت.... . . . طاقت یک روزی تمــــوم می‌شه ، . اما معرفت نــــــه...!!!‬ وب قشنگی داری گلم به منم سر بزن منتظر حضور سبزت هستم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
5 مهر 92 4:03
سلام دوستان عزیز ما هم اسم وبلاگمون و هم آدرسشو عوض کردیم لطفاً ما رو با این اسم و آدرس جدید لینک کنین . ممنون اسم و آدرس جدید ما : ستایش فرشته ای از بهشت http://eshghemamanobabasheh.niniweblog.com/
نسرین خاله اسما
5 مهر 92 23:49
32 ماهگیت مبارک باشه خوشگلم انشالله همیشه تنت سالم و لبت خندان باشه عزیزم


مرسی عزیزم شما هم همینطور
سارا مامانی شیدا
6 مهر 92 11:53
خیلی زیبا بود
خدا آیلین خوشگل رو براتون حفظ کنه و سالهای سال سایتون بالای سرش باشه


مرسي عزيزم
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
6 مهر 92 19:55
رمزو برات گذاشتم تلگرافتو چک کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد