ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

نفسم ایلین

28 ماه زندگی پر از لذت حس مادری

1392/7/27 12:10
نویسنده : مامان فتانه
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به این دخملی گل شرمنده عزیزم چند وقتیه درگیر اسباب کشی بودیم تازه کارمون تمام شد و اومدم

از گل دخملی بگم البته قبلش 28ماهگیت و تبریک میگم البته با کلی تاخیرخجالت

این چند روزی که درگیر بودم مادرجون کلی لصرار میکرد که بفرستمت اونجا میدونستم اگه بفرستمت دیگه

شب نمیارنت منم نمیتونستم شبا بدون شما بخوابم خلاصه چون خیلی سرم شلوغ بود و خاله ها و

مامان جون هم باید کمکم میکردن گذاشتمت اونجا شب اول که اصلا خوابم نمیبرد تا 2 3 بیدار بودم صبح

هم 6 7 بیدار شدم خیلی استرس داشتم و کلی بغض اگه کسی کوچیکترین چیزی ازت میگفت گریم

میگرفت ولی شبای بعد انقدر خسته بودم اذیت نشدم ولی دخملی فقط شب اول خوب بود شب های

بعد میگفت برم پیش مامان فتانه زنگ هم که میزدم برات مثل خانم بزرگا گوشی و میگرفتی بلند میگفتی

سلااام خوبی تو کجا هستی میگفتم خونه میگفتی خونه چیکار میکنی و سوال سوال تا اخرش که

میگفتی خدافظ خدافظ اخرا که میگفتی مامانی من بیام خونه جدید کلی با خونه جدید ذوق کردی و به

همه اتاقتو نشون میدادی دستشونو میگرفتی میگفتی بیا اتاق من ببین چه قشنگ شده کلی رفتارات

بزرگانه شد کلی حرفای قشنگ میزنی و کلی ناز داری مخصوصا عاشق حیاطمون شدی یک خوبی که

خونه مادرجون بودن داشت این بود که خودت میخوابی الان دو شب که وقتی میخوای بخوابی میای دراز

میکشی و بغلم میکنی خودت میخوابی خیلی خوشحال شدم از این مستقل بودنت ....جاداره همین جا از

خاله ها و مامان جون نهایت تشکر بکنم که واقعا کمکمون کردن و همچنین اقاجون که کلی برای این خونه

زحمت کشید تا این خونه خونه شد یک ماه تمام صبح زود میرفت شب میومد حتی تمام ریزه کاریارو انجام

داد...بابایی هم این روزا خیلی خشته شد هنوز هم چون من خیلی خستم کا خونه بابایی انجام میده و

بیشتر با ایلین هست تا من استراحت کنم 

 

عاشق نقاشی کردن شدی بعضی اوقات چیزایی میکشی که من نمیدونم چیه ولی میای میگی مامانی

پروانه کشیدم یا درخت یا هرچیزی که دورورته...واسه همین دنبال کلاس نقاشی هستم برات که

بفرستمت 

 

اگه صورتت کثیف باشه با لبلاس خودت یا دیگران تمیز میکنی و سریع میگی اشکال نداره بعدا بشور خووبنیشخند

دیروز بهم میگی مامانی صددفعه گفتم اعصاب منو خورد نکن تعجب

بابایی که چیزی و دست میزنه سریع میگی بابایی نامرتب نکن مامانی تو دعوا میکنه

دست میزنی به نافت میگیری میگی مامانی لقمه درست کردم بیا بخورقهقههقهقهه

عاشق اهنگ خوشگلا باید برقصن اندی هستی تا اهنگش میاد سریع بلند میشی به یک قری میرقصی تو

هم فهمیدی که نازیچشمکاگه هم اهنگ نباشه خودت میخونی خوشگلا برقص و میرقصی

داشتی اب نبات میخوذردی ن سرم شلوغ بود اومدی بهم گیر دادی که بخور گیر هم که میدی دیگه ول

نمیکنی هی میگی بخور یک ذره بخور بخور ببین خوشمزه هست اینا هی ریپیت میشه این سری من گفتم

برو بابا نمیخورم یهو کپ کردی منو نگاه میکنی میگی من بابا نیستم من ایلین خانممقهقههقهقههزباننیشخند

دوست خاله لومد خونمون میری یواشکی نگاش میکنی میگی من یواشکی مهشید دیدم بعد میای بهم

میگی من خوشم اومد ازش تعجب 

روزی چند بار لباساتو درمیاری و خودت میری سر کشو یک چیز انتخاب میکنی ست هم انتخاب میکنی

میاری میگی بپوش میگم اون قبلی تمیزه میگی نه کثیف شد جیشی شدسوال

شعرهایی که قبلا اخراشو میگفتی الان کامل میخونی جدیدا با عروسکات بازی میکنی و لالاشون میدی

میگی لالا لالا بخواب لالالا بخواب گل لاله  

تو این روزها هم یک روز رفتیم تولد مهشید کلی به ایلین خانم خوش گذشت

ایلین

بذی

 

غ

اینجا هم یک خانمه خیلی قشنگ میرقصید ایلینم محوش شده بود 

 

پی نوشت ..خوب این هم از کارهی اخیر دخملی البته کلی عکس دارم ولی الان همرام نیست...تازه نقل

مکان کردیم اینترنت در دسترس ندارم...ولی به زودی میام با کلی عکس  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

مامان هدیه
2 تیر 92 16:03
گفتم که خدا مرا مرادي بفرست توفان زده‏ ام مرا نجاتي بفرست فرمود که با زمزمه يا مهدي نذر گل نرگس صلواتي بفرست عیدتون مبارک
مامان ملیکا
2 تیر 92 16:18
خوب مامانی چرا اعصاب آیلین جونمو خرد میکنید

انشاالله به سلامتی
تو همون ساری ساکن شدید؟



بله همون جا
سپیده مامان درسا
2 تیر 92 16:49
سلام خانومی خونه جدید مبارک ، انشالله که همیشه خوب و خوش باشین
ببوسین آیلین جون و از طرف من و درسا


مرسی عزیزم شما هم درساجونو ببوس
مامان سارا
2 تیر 92 16:51
بر مهدی و آن هاله نورش صلوات/ بر خال لب و جام ظهورش صلوات/ بی پرده همه انس و ملک می گویند/ بر سال و مه و وقت ظهورش صلوات/ ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) بر شما و خانواده محترمتان مبارک
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
2 تیر 92 19:32
ای کاش که همنشین گلها باشیم از نسل بزرگ موج و دریا باشیم ای کاش که در رکاب آقا یک تن از سیصد و سیزده نفر ما باشیم عيدميلاد گل نرگس بر شما و خانواده گرامي مبارك....شاد و سلامت باشيد
مریم
2 تیر 92 19:35
به به خونه جدید مبارک قرتی خانوم چه کمری بسته با رقصش ببوسش بسی زیاد
ارغوان
2 تیر 92 23:00
خب بچه رو عصبی نکنید دیگه مامانش...جیگرشو
مامان پریسا
3 تیر 92 16:38
سلام فتانه جون عید شما هم مبارک.

باز هم ایلین جون با کلی عکس خوشکل دست مامانی درد نکنه.


مرسی دوست من
مامان آمیتیس
4 تیر 92 8:15
سلام عزيزم خونه نو و اتاق آيلين جونم مبارك واي چه كاراي با حالي مي كنه عزيز خاله اينم واسه دخترم وقتي ناناي مي كنه




مرسی خانمی

امیتیس جونو ببوسین
مامان آمیتیس
4 تیر 92 8:16
عيدتون مبارك
مطهره
4 تیر 92 11:04
ای جان تولد 28 ماهگیش مبارک

چه عسلی شده واسه خودش

چقدر خندیدم بابت...منو نگاه میکنی میگی من بابا نیستم من ایلین خانمم


راستی خونه جدید مبارک خسته نباشی روزهای قشنگی تو این خونه داشته باشی عزیزم


مرسییییییییی خانمی شما لطف دارین....کوچولوی نازتو ببوس
مامان آنیسا
4 تیر 92 17:20
خونه جدید مبارک باشه عزیزم
مامان ثنا
4 تیر 92 17:48
یادم رفت خصوصی بذارم. تاییدش نکن رمزو


چشششششششششششششممممممممممممم
عمه ی آتنا
4 تیر 92 21:19
عاشقتم ایلینیییی راسنی خصوصیی
شازده امیر و رها بانو
5 تیر 92 1:08
سلام عزیزم چه دختر نازی داریین خونه نو مبارک و اتاق نو برای دختری به سلامتی با تبادل لینک موافقید؟

با افتخار لینکتون کردم
مامان ملیکا
5 تیر 92 3:51
سلام میلاد حضرت قائم رو به شما تبریک میگیم (با تاخیر) ما آپیم
عمه ی آتنا
5 تیر 92 7:52
سلام سلام میشه به وبلاگم بیای؟ آتنا توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده میشه لطف کنی بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون
مامان سانای
5 تیر 92 9:45
مبارک باشه خونه جدید و28 ماهگی آیلین جون.
آیلین جون چه دامنی داره .لاکاشو ببین با گوشوارهاش ست کرده


مرسی گلم شما لطف دارین
مامی شایان(زهرا)
5 تیر 92 18:19
خونه جدید مبارک.انشالله روزای خوشی رو توش سپری کنین


مرسی ...برای شما هم همین ارزو را داریم
بهاره مامان ونداد
5 تیر 92 23:35
پرنسس خوشکل که این قدر کارات بامزه است ادم دوست داره قورتت بده
28 ماهگیت هم مبارک


مرسی گلم...ونداد جون رو ببوسین
مامان سارا
6 تیر 92 2:19
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com)
مامان امیر علی گلی
6 تیر 92 10:51
چه دختر نازی داری به امیر علی هم سر بزن ممنونhttp://niniweblog.com/usercp.php
مامان آیلا
6 تیر 92 11:44
به سلامتی خدا رو شکر که کارها رو به راه شده .امان ازدست این خانم . اعصاب مصابم خرد میشه حالا
نسرین خاله اسما
7 تیر 92 12:49
سلام عزیزم به يه نظر سنجي دعوتي تشريف بيار يه لحظه
نسرین خاله اسما
7 تیر 92 12:50
خونه جدید مبارک باشه عزیزم انشالله که روز های خوب و خوشی رو تو خونه جدید سپری کنین


مرسی عزیزم انشالله
سارا مامانی شیدا
7 تیر 92 17:58
سلام دوستم شیدا تو مسابقه نینی شکمو شرکت کرده خوشحال میشیم اگه لطف کنید و بهش رای بدید برای رای دادن عدد 163 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید مرسی
منم به آیلین جونم رای دادم


چچششششششششششششمممممم
مامان پریسا
8 تیر 92 10:36
عکس مسابقه خوشکله. ایشالله برنده بشی.
مامی کیانا
8 تیر 92 13:23
منزل نو مبارک ایشالا به سلامتی
وای که چقدر ایلین جون ناقلا شده
فتانه جون باز هم خوب دوام آوردی بدون ایلین خوابت برد من که عمرا اصلا تصورش هم برام سخته
راستی عکس مسابقه خیلی باحاله حتما بهش رای میدم



مرسي عزيزم
مامان آمیتیس
8 تیر 92 13:30
مینا مامی لیانا
8 تیر 92 17:56
28 ماهگی آیلین ناز ما مبارک خوشگل خانومی برای خودش ماشالله
مامان ملینا
9 تیر 92 9:50
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 208رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟
نسيم
9 تیر 92 16:22
سلام ماماني وبلاگ قشنگي دارين اگه موافق باشين با هم تبادل لينك كنيم


چشم با افتخار
دردونه
10 تیر 92 17:16
از کمری که بسته معلومه که از رقص خیلی خوشش میاد.قرتی خانوم
مامان مهرناز
11 تیر 92 1:33
چقدر بامزه شدی عزیز دلم
محمدحسين(قهرمان كوچك)
11 تیر 92 3:42
سلام دوست جونم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. منتظر راي شما هستم.
مامان ملینا
11 تیر 92 19:52
آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم سلام آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم خوبی؟ آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم چرا بیکار نشستی؟ آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم مگه نمیبینی اپم؟ آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا دیگه آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــم نبینم دیر کنی ها!! آپــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم میترکونی ها!!!
مامان آمیتیس
12 تیر 92 9:26
حتما حتما حتممممممممممما به آيلين جونم راي ميدم


مرسیییییییییییییی
بهناز مامی یلدا و سروش
12 تیر 92 19:44
وای عزیزم چه خوشتیپ و خوشگل شده آیلین جون فتانه جون حتما براش اسپند دود کن
مامان ثنا
12 تیر 92 23:46
سلام. آپم . سر بزنید بهمون. خوشحال میشیم
آیلین جونو ببوس مامانی با اون عکسای نازی که ازش میگیری. ماشالله بهش بشه


مرسی خانمی...چشم الان میام
سارا زارع
13 تیر 92 11:58
انشاالله هر جا هستي خوب و خوش باشي .مراقب دخملي هم باش
مامان آمیتیس
15 تیر 92 13:04
راي به آيلين جون خواهيم داد ستاد انتخاباتي آيلين جونم
مائده(ني ني بوس)
16 تیر 92 23:13
خسته نباشي از اسباب كشيبه به چه دخمل خوش ژستي
راحله
17 تیر 92 6:52
ای جووووووونم قربونش بشم دخملی خوشششششمزه چه لباس قشنگی واسه جشن پوشیده جون میده واسه قر دادن
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
5 مرداد 92 1:38
سلام گلم..... اول اینکه مگه مشکل تو قالبتون پیش اومده بود که حذفش کردین؟؟؟ بعد اینکه رمز موقت اگه میشه بهم بدین تا بیام دوباره کد رو بزارم.... حتما بهم بگین چند وقت از تحویل تا الان گذشته ؟ بووووووووووس
الهام مامان آوینا
24 مرداد 92 14:57
فتانه جوووون عکسات خیلی خوب بود خوبه ایلین میگذاره ازش عکس بندازی.. اوینا به هیچ وجه نمیگذاره مگر اینکه حواسش نباشه یا خواب باشه.. فتانه جون ایلین را از پوشک نگرفتی؟


چرا عزیزم خیلی وقته گرفتم چطور؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد