ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

نفسم ایلین

درد دل من با هستی من

1390/11/3 13:42
نویسنده : مامان فتانه
786 بازدید
اشتراک گذاری

همنفسم .سلام همسفر کوچولوی من توی تک تک لحظه های زندگیم

ایلین  نازم این روزها فضای خونه پرشده از صدای قشنگت ونشونه های

 شیطنت هایت در گوشه گوشه خونه نمایانه .چه قدر در کنار تو آرام وشادم

هر صبح با لبخند زیبایت از خواب بیدار میشوم .کودکم. خوشحالم که ماد

ر شدم ولذت مادر بودن را تجربه میکنم .تمام وقتم را پر کرده ای و همدم

 ثانیه به ثانیه زندگی ام شده ای .به اندازه تمام آسمانها وزمین وتمام ستاره

 ها دوستت دارم

عزیزم من اطمینان کامل دارم که من وتو پدرت روزی بر بالای بلندترین قله

 های خوشبختی می ایستیم واز آنجا خدا را شاکر میشویم .پس به امید

 آنروز...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد