ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

نفسم ایلین

وابستگی آیلین

1390/11/3 13:35
نویسنده : مامان فتانه
325 بازدید
اشتراک گذاری

 

وایییییییییییییییییییی ایلینم خیلی نازی

من عاشقتم دخترم

تو نفس منیییییی

تو عمر منی هستی من

نانازم جدیدا خیلی بهم وابسته شدی وقتی خوابت می کنم و میرم دانشگاه زمانی

 که بیدار میشی و

منو کنارت نمیبینی شروع میکنی به گریه کردن مادر جون و خاله ها با هزار مکافات و

 ترفند ساکتت

میکنن (واقعآ هم دست ماد جون و خاله ها درد نکنه حسابی بهم کمک میکنن انقدر

 که هیچ زحمتی

ندارم من)تازه وقتی من هم میام یه داستان دیگه داریم اون هم اینه که تا منو میبینی

 شروع میکنی به

لب ورچیدن تا یه ربع کارت همینه من انقدر باید نازت و بکشم تا اروم شی .

 شب ها هم برای خواب حتمآ باید رو دست من بخوابی اگه رو دستم بخوابی تا  صبح

 بیدار نمیشی

حتی برای گرسنگی.....عاشق این کاراتم مامانیییییییییییی .یه کاری کردی باهام که

 تمام زندگی من

الان خلاصه شده در وجود تو............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد