ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

نفسم ایلین

بدون عنوان

1390/11/3 13:45
نویسنده : مامان فتانه
700 بازدید
اشتراک گذاری

تورا به خدایی میسپارم که همیشه هرجا یار ویاورم بوده وهست .تورا به

 یگانه معبودی میسپارم که لحظه لحظه شادی ام در کنا ر تو وبهرام  را از او

 دارم .تورا به پروردگاری میسپارم که در زندگی نا چیزم هر چه دارم وندارم .ا

ز اوست .در پناه حق همیشه سالم باشی وبا شادی ات شادیهایمان را

دوچندان کنی

niniweblog.com

مي داني؟ من همه گمشده هايم زندگي ام را در گوشه و كنار اين كلبه جستجو مي كنم
 
همه لحظات از دست رفته را مي خواهم جايي همين اطراف پيدا كنم شايد نشود اما من مي
 
 گويم مي شود مي داني؟ اين كلبه با وجود آنكه ديگر عصر سنگ و آهن سالهاست آغاز
 
شده، روزگار سيماني و درخشندگي شيشه اي مدتها فرا روي انسان قرار گرفته، جاني دارد
 
 از جنس روح من، محبتم به تو و علاقه به بودن در كنارت. آنگونه بگويم كه اگر بداند روزي
 
 ماواي نخواهد بود، چه بسا در ساعتي و يا كمتر ديوارهايش فرو بريزد
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد