ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

نفسم ایلین

پروسه از پوشک گرفتن ایلین خانم

1392/1/22 22:30
نویسنده : مامان فتانه
4,654 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااام به همگی...ایلینم از امروز شروع کردم میخوام از پوشکت بگیرم صبح تا حالا که خوب بودی و الان

هم که خوابیده ای و جیش نکردی ولی از صبح فقط 2 بار جیش زدی و بقیشو خودت گفتی و منم بردمت

دستشویی و شما هم به عشق اینکه خودت خودتو بشوری و با دستمال خودتو پاک کنی خودت میای بهم

میگی و میریم دستشویی ولی خوب هر یک ربع میبرمت دستشویی نمیدونم برای اینکه روز اولته انقدر زود زود

جیش داری و بعدا خوب میشی یا نه...در پناه حق...انشالله که این سری هم منو سربلند میکنی و خوب

باهام کنار میای...

دیروز هم با بابایی ویکی دیگه از دوستاش رفتیم خونه دوستش محمود اباد وکلی خوش گذشت بهمون 

میام با کلی عکس های ناز ...

پی نوشت:دوستای عزیز هر پیشنهادی هر کمکی بابت از پوشک گرفتن دارین بهمون بگیم تا یک کمکی

بهم بشه...فعلا امروز ک خوب بود تا بعد منتظر راهنماییاتون هستیم

 

بعدا نوشت:ایلین خانم الان که دارم مینویسم دوروز از پوشک گرفتنت گذشته توی این یک روز خیلی خوب

بودی روز اول هر یک ربع میبردمت دستشویی ولی الان خودت بهم میگی و من بدون هیچ دلهره ای که

شاید جیش بزنی به کارام میرسم و خودت هر یک ساعت یا حتی بیشتر میای میگی جیش دارم خوب

تونستی خودتو کنترل کنی دیروز هنوز به هوای پوشک بودی باید زود زود تخلیه میکردی ولی الان یاد

گرفتی حتی متوجه شدم وقتی خوابی اصلا جیش نمیکنی فقط موندم با پی پی چه کنی چند بار دیدم

که پی پی داری بردمت دستشویی نکردی و دلت میخواست بزارم تو شلوار بکنی ولی بالاخره باید بیای

یک بار تو دستشویی انجام بدی تا یاد بگیری....خیلی خوشحالم اصلا فکرشو نمیکردم انقدر راحت باشه

کلی استرس داشتم ...بازهم مثل همیشه دختری خوب پیش اومدی...

حالا بریم  سراغ شیرین زبونیای اخیرت و عکس های نازت:

جدیدا وقتی میخوای کاری انجام بدی یا بلند بشی دست میزاری به کمرت با یک نازی میگی آی کمرم...

چند روز قبل از سیزده بدر سخت سرما خوردی طوری که تو این 2 سال اینجوری نشده بودی و هیچی

نمیخوردی من واقعا لاغر شدنتو از سبک شدنت احساس میکردم دختر توپولوی من کلی لاغر شده بودی

3بار بردمت دکتر تا خداروشکر الان بهتری و دوباره غذاخوردنت شروع شده دوباره داری تپل

میشی...خلاصه اینکه میخواستم بهت شربت بدم میزاشتمت بالای کابینت میشستی شربت میخوردی

دیگه عادت کرده بودی دیشب من رفتم بالای کابینت نشستم شما حواست نبود بعد چند دقیقه که

اومدی منو دیدی اول کپ کردی یک دفعه یک جیغی از ذوق کشیدی و گفتی جای ایلین نشستی؟منم

گفتم اره هی نگام کردی دیدی من نمیام پایین اومدی خودتو مظلوم کردی گفتی پس من چی انقدر

خندیدم حالا هی میگفتی جای ایلین نشین کلی من خندیدم...

جمله بندیت کامل شده و دیگه خیلی قشنگ همه جور صحبتی رو میکنی خیلی ناز حرف میزنی همه

کلماتم میگی هرچی که میبینی میگی این چیه ببینم

میخوای بگی بیسکوییت مادر میخوام میگی شیرینی مادر بده

دیروز که پوشک نداشتی به پشتت که دست میزدم یک دفعه گفتی مامانی کونم دست نکن حالا من

نمیدونستم کپ کنم بخندم اخم کنم مونده بودم اخرش بلند بلند زدم زیر خنده اخه برای من جای تعجب

داشت که از کجا اسمشو میدونی

شوخی زدمت دیدم میگی مامانی زدن خوب نیست بوس خوب هست خیلی شرمنده شدم

هرجا که انگلیسی نوشته باشه میاری تنشون میدی میگی مامانی انگلیسی نوشت حتی زیر عکس ها

نام اتلیه نوشته میگی انگلیسی نوشت 

خونه عمم بودیم خواهرم اینا همه جمع شده بودن با هم گفتیم اینجا خونه عمست داریم خوش میگذرونیم

و از ان حرفا اخرش گفتیم وی لاو پی ام سی دیدم تو خونه راه میری میگی اینجا عمست دوروورت هرچی

هست و توصیف میکنی و بعد دستاتو میاری جلو میگی وی لاو پی ام سی فیلمشم دارم خیلی ناز میگی

پیراهنت دستم بود اومدی گفتی این چیه گفتم پیراهن نگو شما کمربندشو گفتی یک دفعه با یک قری

گفتی نه کمربند و روتو با ناز برگردوندی منم همینطوریتعجبتعجب

اعداد انگلیسی رو تا 5 بلدی و فارسی رو تا 10 بلدی و کلی شعر هم بلدی

همسایمون فوت کرد قران گذاشتن دیدم صداشو که شنیدی میگی مامان اذان تعجب

منو میخوای صدا کنی اول مامان بعد میشه مامان فتانه اگه جواب ندم میشه فتانه

همه رو هم به اسم صدا میکنی انقدر هم ناز میگی 

اگه لباست دست کسی باشه میگی لباس ایلین بگیرم

همه چیز رو هم میگی من خودم همه کارو باید خودت انجام بدی 

 همش گوشی دستته داری صذداتو پر میکنی شعر میخونی بیشتر وقت ها هم میگی فدای مامانی بشم گودو کلی صدا ازت تو گوشیم دارم

تمام فوت فن گوشیو میدونی هرگوشی که باشه طوری که ماخودمون از بعضی از کارات کپ میکنیم مثل

اینکه من تو گوشیم کتاب میزارم میخونم یک سری دیدم رفتی از توی نرم افزارام کتاب و پیدا کردی اوردی

میگی بخون تعجب

واواوا دخترم اصلا خجالتی نیست رفتیم خونه دوست بابایی ایلین بدون هیچ خجالتی رفت توی همه اتاقا

سرک کشید و دختر اونا که اول ابتدایی بود و خجالت میکشی بیاد پیشمون دستشو گرفت اورد 

دیگه چیزی یادم نمیاد بریم سراغ عکس ها:

 

ایلینم

 

عشقم

اون پشتیا دوستامونن

1

 

2

4

 

11

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (46)

الهه مامان یسنا
21 فروردین 92 18:18
پروسه سختی رو پیش رو داری ولی مطمئنم که خیلی خوب از پسش برمیاین. موفق باش دوشت خوبم


خداکنه تا ببینم چی پیش میاد البته یک هفته ای باید خونه بمونم تا عادت کنه دخترم
مامان رومینا
21 فروردین 92 22:13
عزیزم افرین به ایلین جووون دیگه واسه خودش خاانم شدهمامانی تجربیاتتون رو بنویسید منم استفاده کنم


چشم حتما
مامان مهرناز
21 فروردین 92 23:21
ان شالله موفق باشی ما هم بعدبیام ازتجربیاتت استفاده کنیم
مامان ملینا
22 فروردین 92 10:56
ان شالله که موفق باشی فقط مواظب باش موقع جیش کردن تو خونه اصلا دعواش نکنی می ترسه و دیگه جیش هم نمی گه .فقط تذکر بده که جیش دستشویی. ___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
مامان آیلا
22 فروردین 92 11:10
موفق باشی عزیزم من که تا حالا نتونستم ولی ان شااله هوا گرم تر می شه راحت تر هست
دردونه
22 فروردین 92 12:20
نگران نباش عزیزم.ما سختش میکنیم.بچه ها زود خودشون رو با شرایط وفق میدن. منتظر عکسهاتون هستیم
مامان سونیا
22 فروردین 92 15:48
عزیم ممکنه یک کم طولانی بشه نباید مایوس بشی در ضمن از تشویق و جوایز مادی هم میتونی استفاده کنی تا زود تر به نتیجه برسی


همینجوری هم خیلی خیلی زود به نتیجه رسیدم همین یک وزه یاد گرفته
مامان آنیسا
22 فروردین 92 19:46
آفرین دختری خانم
مینا مامی لیانا
23 فروردین 92 0:21
به به بازم که عکسای خوشگل گذاشتی ماشالله به هردوتاتون مامانی و دخملی ناز و باهوش خوشگل


مرسی عزیزم لیانا جونو ببوس
مامان یلدا و سروش
23 فروردین 92 1:38
مطمئنم, مامان فتانه این دخمل گلمون سربلندت میکنه. قدرت دخترای گل رو دست کم نگیر


تا حالا که خوب بوده
مامان یلدا و سروش
23 فروردین 92 1:39
همیشه به گشت و شادی دوستان گلم. چه عکس های زیبایی کنار دریا گرفتین


مرسی خانمی
محيا كوچولو
23 فروردین 92 2:18
افرين به اين ايلين عسلي كه اينقده خانم شده


مرسی خانمی
مامان بنیتا
23 فروردین 92 3:18
آفرین عزیزم ایشالا موفق باشی و این مرحله سخت رو هم به زودی پشت سر می ذاری گلم


مرسی انشالله
فهیمه مامان سینا
23 فروردین 92 18:48
آفرین
عکس اولیش جه ناز داره نیگا میکنه






مرسی عزیزم...اون عکس تو اوج مریضیشه که سرما خورده بود
محبوبه
23 فروردین 92 23:41
سلام
چه عالی
چه خوب که الین جان اینهمه خوب باهاتون همکاری می کنه تو این زمینه.
عکساتون خیلی قشنگ بودن.



اره ولی پی پی رو نمیگه
مامان سونیا
24 فروردین 92 11:12
ای جانم به این دختر شیرین زبون این پست رو میخوندم از خنده مردم وقتی حرفهای قشنگ ایلین جونی رو خوندم عکساتون هم خیلی قشنگ بود واقعا اسمتون به قیافه اتون میاد خیلی نازو خوشگلید


هههههه اره کاراش جالبه خیلی...مرسی عزیزم
سارا مامانی شیدا
24 فروردین 92 11:22
آفرین چه دخملی خیلی خوبه که راحت شروع کردی منم یه ماه دیگه میخوام شروع کنم دوستم دعا کن برای ما هم راحت باشه راستی عکساتون خیلی قشنگه فتانه جون مشااله خیلی نازی معلوم شد آیلین جونم اینهمه نازی رو از کجا آورده


نرسی خانمی چشاتون ناز میبینه ممنون...انشالله که برای شما هم راحته من که راحت بودم
مامان آیلا
24 فروردین 92 12:46
به به عجب دختر بزرگی شدی


بله دیگه خانمی شده برای خودش
مامان پریسا
24 فروردین 92 19:46
وای این قالب چقد باز کردن کامنت هاش سخته

مبارک باشه ایلین جون پس بالاخره موفق شدی


واقعاااااا؟نمیدانم چرا؟
مامان پریسا
24 فروردین 92 19:47
فتانه جون زیاد سخت نگیر چند روز که بگذره دیگه کاملا خیالت راحت میشه. اگز هم احیانا برگشت داشت نگران نشو.
مادام
24 فروردین 92 23:01
دردونه
25 فروردین 92 11:59
خاله فاطمه
25 فروردین 92 15:21
سلام ایلین جونی...نه تنها مامانی ما هم فکرشو نمیکردیم انقدر خوب با پوشک نداشتن کنار بیای...افرین به تو دختر خوب
خاله فاطمه
25 فروردین 92 15:22
وای ایلین خانم انقده ناز گفتی به کونم دست نکن که ما مردیم از خنده
خاله فاطمه
25 فروردین 92 15:23
عاشق صداکردنتم خاله جون که به من میگی فاطی جون
خاله فاطمه
25 فروردین 92 15:24
وای وای وای خانمی گوشی مارو که از حفظی و همشونو بلدی قربون شیرین زبونیات خاله جون
khaleh farzaneh
25 فروردین 92 23:04
ایلین خانم ما همه عاشق این ناز اداهاتیم نفسمون بهت بستست...خیلی جیگری گلم
khaleh farzaneh
25 فروردین 92 23:04
کونم دست نکن
khaleh farzaneh
25 فروردین 92 23:04
سپیده مامان درسا
26 فروردین 92 0:16
انشالله که موفق باشی مامان فتانه جون آیلین جون خاله هم ماشالله خانومی شده واسه خودش و همکاری میکنه عکسهاتونم خیلی قشنگه
سپیده مامان درسا
26 فروردین 92 0:17
موفق باشی مامان فتانه جون گل دختر هم خانومی شده و همکاری میکنه عکسهاتونم خیلی قشنگه


مرسی گلم
نانا و نینی جون
26 فروردین 92 0:24
سلام با دستهایی پر از نگرانی و دلهره امده ام میخوای دلم رو شاد کنی بیا وبمو بخوان برای این دل بی پرو بال ارزو کن
مامان شادلين
26 فروردین 92 0:30
سلام خدايا چه دختر نازي داريد خدا حفظش كنه آفرين عسلييييييييييييي كه جيش ميگه خوشحالم از آشنايتون لينگتون كردم اگه پيشمون بيايد خوشحال ميشيم


چشم عزیزم حتما میام
بهاره مامان ونداد
26 فروردین 92 1:54
عزیزم موفق باشی کار سختی نیست خودشون خیلی سریع یاد میگیرن من ونداد رو از یک سالگی دیگه برای جیش مامای نمیکردم الان یه 7 ماهی هست که فقط موقع خواب پوشکش میکنم عزیز دلم خانم گلی ماشاا.. که این قدر شیرین زبونی


میدونم خوب بوده ولی پی پی رو نمیگه
مامان هدیه
26 فروردین 92 11:33
سلام عزیزم...سال نو مبارک
انشالله موفق باشی دوست خوبم...خوش به حالت که آیلین جون دیگه خانومی شده


مرسی عزیزم
مامي كيانا
26 فروردین 92 13:05
واي كه چقدر سخت بود از پوشك گرفتن كيانا ولي خدا رو شكر با همكاري مسئولين مهد كيانا خيلي راحت جيششو گفت
راستي واسه صدا گذاشتن روي وبلاگ
1. اول صدايي رو كه ضبط كردي رو بايد حجمش كم كني ميتوني اين كارو با jet audioانجام بدي
2بعد برو تو سايتي كه بتوني فايلتو آپلود كني من از سايتhttp://pichak.net/blogcod/cod-music/upload.html استفاده ميكنم اونجا هم خيلي خوب راهنماييت ميكنه وقتي فايلت آپلود شد
3. ميري به اين آدرس كه ساخت كد فلش پلير http://pichak.net/blogcod/cod-music/ كد قبلي رو كه آپلود كردي رو ميدي نوع موزيك پلير رو انتخاب ميكني آدرستو اونجا كپي ميكني بعد بهت يك كد جديد ميده
4. كد جديد رو تو قسمت نوشتن مطلب جديد اونجا بالا سمت راست نوشته htmlرو ميزني و كدت رو اونجا كپي ميكني
اگه سوالي داشتي در خدمتم اميدوارم تونسته باشم خوبتوضيح بدم


مرسی عزیزم انجام دادم
مامان میعاد
26 فروردین 92 14:47
عزیزم مگه شما کجا زندگی میکنید!!؟؟
میعاد هم خوب باهام کنار اومد سر این پروژه بچهای این دوره راحت تر میشه روشون کار کرد.


ما ساری هستیم چطور؟
مامان فرنیا
27 فروردین 92 15:27
چه چیزهایی بلده این دختری خوشمزه
تبریک میگم موفقیت دختری را در راحت شدن از پوشک البته بیشتر موفقیت مامان است اما یادت باشه مامانی با اینکه خوب پیش میره اما ممکنه یک زمانی بازم از دستش در بره و کمی فرش و زمین را ابیاری بنمایند


اره خانمی از این اتفاقا هم افتاده البته بیشتر خونه مامان جون هههههههه
نسرین خاله اسما
27 فروردین 92 20:53
به به خانوم خانوما بزرگ شده ماشااله به آیلین خوشگله
راحیل
28 فروردین 92 10:46
چه خشگل این گربه ها میان پایین آفرین به دختری


مرسی عزییزم
مامی آوید
29 فروردین 92 3:48
ای جانممممممممممممممممم خاله که اینقدر خوشگل و شیرین زبونی...
ماشالا روت هم که زیاده ...آفرین به دختر خوبممم
مامانی مبارک باشه از پوشک گرفتن گل دخملی...من هنوز تجربه ای در این زمینه ندارم. اینه که نمیتونم کمکی بهت بکنم و نظر بدم...



مرسی مامانی اره اصلا خجالت نمیکشه
مامان تارا و باربد
31 فروردین 92 10:11
سلام عزیزم خوبی چه عکسای نازی امیدوارم تو پروژه موفق باشی اولاش سخته بعد یواش یواش عادت می کنی خودش هم می پذیره برای پی پی همه بچه ها همینجورن نگران نباش کم کم یاد می گیره


اره الان دیگه یاد گرفته
مامانی روژینا
31 فروردین 92 14:34
به به چه مامان نازی خیلی شبیه دوستم نجمه هستین پس بگو ایلین جون به کی رفته ماشالا خوشگل شده امیدوارم تواین راه موفق بشین


مرسی عزیزم
سارا مامانی شیدا
2 اردیبهشت 92 12:08
سلام فتانه جون خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه خبر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دخملی خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پروژه چه جوری پیش میره؟؟؟؟ آمیدوترم موفق باشی


اره خوبه الان دیگه پی پی رو هم میگه خیلی خوب بوده مرسی از اینکه به یادمون بودین
مطهره
3 اردیبهشت 92 9:03
سلام عزیزم
الهی!بازم دخترک باهات خوب همکاری کرده ها

چه حرفای قلومب و سلمبی آدم میمونه اینا رو بچه ها از کجا میارن؟؟؟؟


مرسی اره خوب کنار اومده باهام بازهم
مامان سمی
4 اردیبهشت 92 14:43
ای جانم آیلین جون دیگه واسه خودش خانمی شده.مبارکه گل دختر
مامان فتانه ایندفعه هم حتما آیلین جون خوب همکاری می کنه


اره خوب بوده خداروشکر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد