ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

نفسم ایلین

تولدت مباررررررررررررررررررک

1391/11/27 21:14
نویسنده : مامان فتانه
962 بازدید
اشتراک گذاری

 

 روز میلادت بذار عاشق ترین باشیم

              در این دنیای شوریده بذار ما بهترین باشیم

 

 

برای روز میلادت دلم شوق رسیدن داشت

             لبم بی طاقت بوسه  دو چشمم شوق دیدن داشت 

 

برای روز میلادت هوایم غرق احساس است

             شبم در لحظه مردن هنوز محو وسواس است

 

برای روز میلادت دل از گلشن جدا کردم

            تمام صحن قلبم را ز هر عشقی رها کردم

 

برای روز میلادت از عشق و مهر می گویم

            به یاد یوم دیرینی برایت شعر می گویم

 

برای روز میلادت هوای عشق بارانیست

             برای گفتن از تو تمام شعرم چراغانیست

 

 

امروز سالگرد روزیه که من مادر شدم

بهترین نامی که خدا بهشتو زیر پای اون قرار داده

خدایا شکرت از این که منو لایق این مقام دونستی

بدون همیشه و در همه حال شکر گزارت هستم

بهرام جان سالگرد پدر شدنت مبارک

 

 

لحظه ای که تمام فرشته ها به احترام معصومیت تو گل من



از آسمان افلاکی به زمین خاکی آمدند



تا نوای لالایی های مادرانه ام را



برای همیشه در گوش جانت زمزمه کنند



روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی



زمانی خواهد رسید که آرامش بخش روح و روان کسی باشی



که با بودن توی دنیا برایش والاترین است، ای تنها بهانۀ نفس کشیدنم


ای تمام زندگی من ...ای تمام نفس من ...ای تمام هستی من زمینی شدنت مبارک

 

 

پی نوشت: این بار صحبت از عطر نرگس و رقص باد نیست ... صحبت از خود هم نیست،سخن از بهشتی

است که اکنون ما درآن زندگی می کنیم،صحبت از حال و هوای بهشتی من است ... صحبت از تولد دو

سالگی توست ...صحبت از تمام دقایق27بهمن 1389 است ... صحبت از2سال خاطرات شیرین است ...

نمی گویم سهل گذشت و نمی گویم سراسر خوش گذشت ولی به شکرش با یادی شیرین گذشت،طعم

مادری شیرین است با تمام سختیها و گاه تندیهایش،شکوفه ام شیرینی اش به حد کفایت هست!

شکر ...

من امروز به نیت گام نهادن تو به سومین بهار زندگیت ،2 بار خدای شکوفه های سیب را سجده خواهم

کرد ... یکبار برای داشتنت بار دیگر برای سلامتیت ، همیشه باش دردانه ام و همیشه سلامت بدارش

خداوند ....

کاش امروز سالروز نخستین نگاه را در کنار گلپونه های وحشی جشن می گرفتیم،خانه برایت کم است

کاش می شد دنیا را برایت چراغانی کرد ...شده ای تمام دنیای مادر، قلبم ارزانیت !

بگذار به دو سالی که گذشت یکبار سر به آسمان دعایت کنم :عاقبتت پر عافیت ایلینم ،یکبار خوشبختی و

سلامیتیت را با 1000 لحن مختلف در یک حالت سبز و یکبار با اشک زلال صدا می کنم و روی یک یک

غنچه های بهار بنویسم : تولدت مبارک نازنینم !

خدا خودمونی بگم خیلی خیلی خوبی ... خیلی خوب،خیلی خیلی بزرگی ... خیلی بزرگ . سپاس از این

نعمت بزرگی که ارزانیمان کردی،خودت محافظش باش و محافظ تمام بهانه های زندگی .

 



 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (61)

سعید
27 بهمن 91 18:52
سلام دوست عزیز با نزدیک شدن به سال نو، پیشنهاد میکنم دعای سال تحویل رو توی وبتون قرار بدید برای دریافت کد به ادرس زیر مراجعه کنید. http://sma-2010.blogfa.com/post-110.aspx
خاله فرزانه
27 بهمن 91 20:41
سلوووووووووووووووووووووووووووووم عزیزززززززززززززم تفلدت مباررررررررک
خاله فرزانه
27 بهمن 91 20:43
وای انگار همین دیروز بود سه تا خاله ها با هم اومدیم بیمارستان دیدن خانوم کوچیکمون چقده کوچولو بودی حالا واسمون خیلی عزیز شدی
خاله فرزانه
27 بهمن 91 20:43
ایشاا... هزار سال زنده باشی فدات شم
خاله فرزانه
27 بهمن 91 20:44
عزیزم دلم خیلی برات تنگ شده کی بر میگردی از راه دور میبوسمت گلم
خاله فرزانه
27 بهمن 91 20:45
خاله فرزانه
27 بهمن 91 20:46
عزیزم یکسال دیگر از بدنیا آمدن تو گذشت و امیدوارم بهترین سال عمرت را پیش رو داشته باشی تولدت مبارک
مسیحا
27 بهمن 91 20:50
سلام حوشکل خانوم چقدر دوست داشتنی هستی ، اگه خواستی منو با عنوان ( دنیای مسیحا ) لینک کن بعد بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم


چشم الان میام
هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 21:22
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدارزومند ارزوهای شما عزیزم تولدت مبارک
مینا مامی لیانا
28 بهمن 91 0:03
تولـــــدت مبارک آیلین عزیزممممممممممممم ایشالا در کنار مامان و بابای عزیزت 100 ساله بشی و مامان و بابا شاهد موفقیت و خوشبختی تو باشن هزارتا بوس برای دختر ناز 2 ساله ما
مامان مهرناز
28 بهمن 91 0:04
سلام عزیز دلم تولدت مباااااااااااااااااااااااارک گل قشنگم@}; ان شالله هزار ساله شی زیر سایه پدرومادرت
مامان بنیتا
28 بهمن 91 1:37
آیلین نازم 2 سالگیت مبارک ..امیدوارم تولد 120 سالگیت رو در کنار عزیزانت جشن بگیری خوشگلم مامانی نوشته هات خیلی قشنگ بودن..انشالا شاهد خوشبختی و سعادت گل دخترت باشی عزیزم
زهرا مامی ویونا
28 بهمن 91 8:47
عزیز دلم...ایشالله 120 سالگیت...ایشالله فارغ التحصیلیت...ایشالله عروسیتتت همراه مامی و ددی بوس خوشگل خانوم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
28 بهمن 91 9:00
------------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ
مامان آنیسا
28 بهمن 91 9:35
وااااااااااااااااااااای چقدر زود دو سال گذشت یادش بخیر اون روز باهم تلفنی صحبت کردیم خیلی برام هیجان انگیز بود فرشته کوچولوی دوست داشتنی تولدت مبارک
مامانی شیدا
28 بهمن 91 11:09
سلام مامان مهربون آیلین جون تولد این گل خوشگل مبارک باشه با دختر من دوست میشی با اجازه لینکتون میکنم از وب شیدا کوچولو هم دیدن کنید خوشحال میشیم بوس بوس
سپیده مامان درسا
28 بهمن 91 13:16
تولدت مبارک عشق خاله
خاله فاطمه
28 بهمن 91 15:47
سلام عزیزم تولدت مبارک خیلی دوستت دارم.........................هی چقدرزود گذشت 2سالا بوس بوس بوس
مامان جون
28 بهمن 91 15:48
سلام ایلین خانوم تولدت مبارک زودبرگرددلمون برات تنگ شده ها
خاله حدیثه
28 بهمن 91 15:51
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعاروفوت کن تاصدسال زنده باشی
دایی جون
28 بهمن 91 15:52
تولد ایلین خانم مبارک حیف که نبودی برات تولد بگیریم ولی اخرهفته جبران میکنیم
khale fatemeh
28 بهمن 91 15:54
تولدت X مبارک عزیزم
خاله فاطمه
28 بهمن 91 18:53
روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم تولدت مبارک
خاله فاطمه
28 بهمن 91 18:54
. امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم اما کاملتر از این چیزی ندارم دوستت دارم ، تولدت مبارک
خاله حدیثه
28 بهمن 91 18:55
از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . . تولدت مبارک
شوهرخاله
28 بهمن 91 18:55
امشب شب تولد توست تو یک سال بزرگتر شدی و عشق من یک سال در دلت کوچکتر من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم من هیچ وقت در دلت نبودم . . . تولدت مبارک
فرناز/مامان ریحانه
28 بهمن 91 19:31
فرناز/مامان ریحانه
28 بهمن 91 19:33
تولد نازدونه جون مبارک باشه. الهی 100 ساله بشی عروسک ملوس
فرناز/مامان ریحانه
28 بهمن 91 19:34
مامان فتانه جون میشه یه سر بیای وبلاگمون؟ کار واجب دارم
مامان ریحانه جون
28 بهمن 91 20:36
تولدت مبارک آیلین ناز...... ان شالله زیر سایه مامان و بابا بزرگ بشی عزیزم
مامان یلدا و سروش
29 بهمن 91 0:13
تولد تولد تولدت مبارک آیلین گلی عزیز. انشاالله 120 سال زندگی با عزت کنار مامان فتانه گل و بابا بهرام مهربون و انشاالله یه داداشی یا آبجی جون گل داشته باشی.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان عسل
29 بهمن 91 8:22
ایلین جون تولدت مبارک انشالا ۱۲۰ ساله بشی عزیزم
مامان سمی
29 بهمن 91 8:59
تولدت مبارک آیلین جونی خوشگل
مامانی شیدا
29 بهمن 91 12:08
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
سلام مامان فتانه تولد گل دخترت مبارک امیدوارم 120 سالگیشو جشن بگیری
وب قشنگی دارید با اجازتون من لینکتون کردم


ما هم شما رو لینکیدیم...مرسی عزیزم
عمه ي آتنا
30 بهمن 91 10:23
مبارك باشهههههههههه منم شمارو لينك كردم
مامان آنوشا
30 بهمن 91 19:27
سلام سلام صد تا سلام تولدت مبارک خوشگل خانوم ایشالا... 100 ساله بشی خاله جون و همیشه شاد و خندون
سلام فتانه جان تبریک میگم ایلین جون دیگه خانوم شده ایشالا... سالهای سال سایه ات بالای سرش باشه شاد باشین


lمرسی عزیزم
نانا و نینی جون
1 اسفند 91 0:55
سلام عزیزم زنبلیتو بردار بیا به خونه من بی ببین چه خبره نیای ضرر کردی چون اون وقت دوست ندالم خدا چراغ خونتو سبز کنه امین
پريسا
1 اسفند 91 9:22
سلام فك كنم دير رسيدم ولي ماهي رو هر وقت از آب بگيري تازس تــــــــــــــولده ني ني تون مبارك ايشالله عروسيش
فرناز/مامان ریحانه
1 اسفند 91 11:53
می خواستم به ریحانه رای بدین امروز آخرین فرصته
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php
کافیه تو کامنت دونی بنویسین:
رای من کد 101 ریحانه بخشی



چشم الان میرم رای میدم
مامان سمی
1 اسفند 91 11:55
عزیز خاله با کمی تاخیر تولدت مبارک خوشگلم مامانی خصوصی داری
خاله فاطمه
1 اسفند 91 14:11
سلام عزیزم ایلین خانوم بلاخره ازمسافرت چندروزت اومدی خیلی دلم برات تنگ شده بود:حالا بایدخودمونو برای تفلدنانازخانوم اماده کنیم که 2یا3روزبیشتروقت نداریمX
مامان پریسا
1 اسفند 91 15:47
تولدت هزار بار مبارک عزیزم.
مامان پریسا
1 اسفند 91 15:47
ایشالله 120 ساله بشی خوشکلم.
مامان پریسا
1 اسفند 91 15:48
مامان فتانه منتظر عکس های تولد هستم.


چشم تولدش جمعه است بعد اون میزارم
بهاره مامان ونداد
1 اسفند 91 16:46
تولدت مبارک عزیزدلم
آیگین
1 اسفند 91 16:47
سلام تولد گل دخترت مبارک ان شاله که همیشه درکنار هم خوش باشید . بوووووووووس هزهرا بوسه واسه این دخملی کمه
خاله فاطمه
1 اسفند 91 19:29
X X
خاله فاطمه
1 اسفند 91 19:30
مادرجون
1 اسفند 91 19:31
مامان ملیکا
1 اسفند 91 20:39
تولدت مبارک آیلین جون انشاالله 120 ساله بشی
سپیده مامان درسا
1 اسفند 91 23:57
سلام خانومی آپ جدیدت باز نمیشه که
باز میشه صفحه هیچی توش نیست


درستش میکنم گلم
مام پارسا
2 اسفند 91 2:24
سلام خانومی...تولد دخمل نازتون مبارک باشه ایشالله عروسش کنید
مام پارسا
2 اسفند 91 2:25
خانومی ممنون که به وبلاگ پسرم اومدید
فقط یه سوال برام پیش اومده:
راستش وب پسر من رمز داره می تونم بپرسم شما چطوری وارد وب پسرم شدید؟
ممنونم


بدون رمز اومدم دیدم گفت رمز وارذ کنید ولی من وارد نکردم و اکی زدم اومد


ولی امروز هرچی زدم نیومد شاید دیروز شانسی اومد
مامان فرنیا
2 اسفند 91 8:11
تولدت مبارک عزیزم مامانی پس عکس تولد چی شد؟



خانمی تولدش جمعه است
محبوبه
2 اسفند 91 9:45
تولدت مبارک عزیزم. الهی تا همیشه زنده باشی و به آرزوهای قشنگت برسی
قالب و تقویم کودکانه
2 اسفند 91 12:36
تقویم های زیبای و اختصاصی کودکانه با تم دلخواه شما نه تم حاضر و آماده هر طرحی که مد نظرتان است ما طراحی می کنم نمونه تقویم هایی که جایی ندیدید http://baby-graphic.blogfa.com
عمه ي آتنا
4 اسفند 91 9:48
با تاخير مبارك باشه تولدت خانوم گلزنده باشي
مامی آوید
4 اسفند 91 18:32
تولدت هزار بار مبارک باشه گل نازمممممم...امیدوارم زیر سایه ی مامان بابای مهربونت سالهای سال خوشبخت زندگی کنی... فتانه جون شرمنده دیر اومدم...ویندوزم مشکل پیدا کرده بود...هنوزم کاملا رفع نشده...
محيا كوچولو
5 اسفند 91 0:58
آيلين فسقلي تولدت مبارك ايشالله 200 ساله بشي و هميشه با ماماني و بابايي سلامت شاد شاد باشيد
فهیمه مامان سینا
5 اسفند 91 17:02
ببخش فتانه جون دیر اومدم ... یه مدت مدیض بودیم ...یه مدت هم مهمون دار... تولد آیلین جون مبارکانشالله همیشه زنده باشه و پر افتخار
زهره
8 اسفند 91 11:12
اتل متل یه مورچه / قدم می زد تو کوچه
اومد یه کفش ولگرد / پای اونو لگد کرد
مورچه پا شکسته / راه نمی ره نشسته

با برگی پاشو بسته / نمی تونه کار کنه



دونه هارو بار کنه / تو لونه انبار کنه
مورچه جونم تو ماهی / عیب نداره سیاهی / خوب بشه پات الهی
به وبلاگ من هم سر بزنید

چشم حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد