ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

نفسم ایلین

من وبلاگم را دوست دارم...

1391/11/24 18:35
نویسنده : مامان فتانه
1,225 بازدید
اشتراک گذاری

بارداری من خیلی برام غیرمنتظره بود من و بابایی تصمیم  گرفته بودیم یک نینی ناز وارد زندگیمون کنیم ولی

وقتی رفتیم ازمایش های قبل بارداری و بدیم دیدم باردارم...حسم واقعا وصف نشدنی بود نمیدونستم

 چیکار کنم بعد از اینکه ایلینم به دنیا اومد تصمیم گرفتم این وبلاگ رو درست کنم تا تمام خاطرات دخترم و

 به همرا حس هایی که داررم بنویسم هرچند که قابل وصف شدن نیست...این وبلاگ و درست کردم تا توی

دنیای مجازی برای خودمون دوستانی رو پیدا کنیم و بتونیم از تجربیات هم استفاده کنیم...وقتی توی وبلاگ

دوستامون میرم برام لذت بخشه تا بزرگ شدنشون و ببینم و پیشرفتاشونو ولی اگه یک وقت مریض بشن

 خیلی ناراحت میشم و دعا میکنم که زود زود خوب شن چون میدونم هیچ مادری طاقت مریضی

 فرزندشو نداره....از دختر گلم میخوام که وقتی بزرگ شد خودش وبلاگشو ادامه بده و تمام حس های

من به خودشو بخونه...نمی خواهم گاه بزرگیت بگویم تکیه گاهم باش .من از تو هیچ نمی خواهم ودعا

می کنم که هیچ هم نخواهم .

من و پدر ریشه های وجود تو هستیم همبن کافیست، سرسبز باش.

همین کافیست که لیاقت نام پدر و مادر را داشته ایم ، دیدن جوانه های

تو تماشاییست همین کافیست.

باتو بودن عالمیست همین کافیست..."

 

من از طرف انیسا جون دعوت شدم ودوستان زیر را دعوت میکنم

                          

                                  مامان پریسا جون

                                   مامانی یلدا و سروش

                                   مامان لیانا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

خاله فاطمه
22 بهمن 91 0:09
سلام مامان فتانه واقعا احساست خیلی قشنگ بود حتی ارزوهایی که برای دخملت میکنی خیلی احساسات وارزوهای نازی هستن
مامان ملیکا
22 بهمن 91 0:38
تولدت مبارک آیلین جون ما خیلی وقته اینترنتمون قطع شده بود از امشب ما هم آپ میکنیم منتظر حضور سبز شما هستیم
مامان پریسا
22 بهمن 91 1:31
سلام فتانه جون.
ممنون عزیزم.چشم حتما برای پست بعدی این کار رو انجام میدم.
فقط یه سوال دارم. میشه ابتدای پستم این باشه و باقی پست رو به خاطرات پریسا اختصاص بدم؟


در ضمن حس زیاتونو خیلی خوب تونستی با این پست منتقل کنی عزیزم.


مرسی عزیزم ولی باز کلی از حس ها رو نمیشه عنوان کرد....اره میتونی هرچیزی درمورد این وبلاگ و احساساتت بنویسی
زهرا مامی ویونا
22 بهمن 91 14:24
پست قبلیت عالی بود عزیزمم...لذت بردمم زنده باشه این دخمل باهوش و طلا ببوس گل دخترتو ...منم با تمام وجود لذت میبرم پستا و احوالات دوستای وبلاگیرو بخونم چون همشون یه تجربه است بوس
راحله
22 بهمن 91 15:00
مامان فتانه جون چقدر جالب خیلی حس شیرینیه یهو بفهمی مامان شدیخوش باشی همیشهراستی خودمم در مورد مسابقه اطلاع چندان یندارم فقط دوستم دعوتم کرد و منم شرکت کردم همین! اگه جریان رو فهمیدی بهم بگو


قضیه اینه:چرا وبلاگ نی نی هامون رو دوست داریم؟
مریم (ماری مامی آنیتا)
22 بهمن 91 15:59
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´ ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´ ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´ ´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´ ´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´ ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´ ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´ ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´ ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´ ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´ ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´ ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´ ´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´ ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
مریم (ماری مامی آنیتا)
22 بهمن 91 16:00
خدا حفظش کنه
مینا مامی لیانا
22 بهمن 91 18:03
عزیزم انشالله که آیلین عزیزم بزرگ میشه و خودش ادامه میده .بلاگشو و تو هم از دیدنش لذت میبری ممنون که مارو دعوت کردی حتما بازی رو ادامه میدم
سپیده مامان درسا
22 بهمن 91 20:24
خداوند انشالله سایه پر مهر شما رو از سر دختر گلتون کم نکنه خوش باشید
مامان فرنیا
22 بهمن 91 21:03
سلام من تازه متوجه این مسابقه شدم قبلا یک نفر منو انتخاب کرده بود که متوجه نشدم باید چیکار کنم ممنون خیلی حس قشنگی رابیان کردی خانمی
محيا كوچولو
22 بهمن 91 21:36
سلام خاله خوبين؟
منم لينكتون كردم
در مورد فيلم بايد اول يه فيلم بگيريد! بعد بريد توسايت www.aparat.com
عضو بشيد و فيلمتون رو آپلود كنيد و لينكش رو تو قسمت هايپر لينك تو مطلب جديد ني ني وبلاگ بذاريد.
البته اگه آشنايي تون كم باشه كار سختيه ولي هرجا لازم بود بگيد راهنمايي تون كنم


مرسی بابت راهنمایی تون چشم مشکلی داشتم خبرتون میکنم
مامان رها
22 بهمن 91 23:05
عزیزم چه جالب امیدوارم همیشه در کنار هم خوش باشید
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
23 بهمن 91 9:22
سلام جریان مسابقه و دعوت چیه ؟ اول که خوندم فکر کردم که دوباره به سلامتی نی نی تو راهه بعد دیدم خاطرات گذشته اس
دختر ناز و خوشگلت رو ببوووووس


قضیه اینه:چرا وبلاگ نی نی هامون رو دوست داریم؟
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
23 بهمن 91 9:23
آیلین جان پیشاپیش تولدت مبارک عزیزم
مامان نورا
23 بهمن 91 13:21
عزیزم متن بسیار دلنشینی بود واقعا لذت بردم گل دخمل شیرینتو ببوس
مامان ریحانه جون
24 بهمن 91 0:18
سلام به مامان فتانه و آیلین ناز... خیلی دوستتون داریم .. با تمام احساس پاکتون برای ما هم دعا کنین... ما وبلاگتون رو لینک می کنیم .. البته با اجازه..!!!!!


خواهش میکنم خانمی ما هم شمارو لینکیدیم
پريسا
24 بهمن 91 10:34
سلام
به وبلاگ منم سر بزنيد


چشم حتما
مامان آیلا
24 بهمن 91 12:00
اوه چه سورپرایز شیرینی
پريسا
24 بهمن 91 13:15
ممنون كه منو لينكيندي
مامان صدف
24 بهمن 91 14:11
دعا میکنم همشون ، عاقبت بخیر بشن. الهی آمین
مامان بنیتا
24 بهمن 91 14:25
متنت زیبا بود ایشالا همیشه شاهد خوشبختی و سلامتی کوچولوتون باشین
قالبهای مادام بوفی
24 بهمن 91 21:24
عزیزم ممنون از حضورون 2 الی 4 عکس زیبا و با کیفیت از گلتون برامون میتونید به روشهایی تو وبمون هست برامون بفرستید تا تو نوبت قالب قرارتون بدیم... اسمتون فعلا نوشته شدهولی عکس نوبتتونو مشخص میکنه
مامان پریسا
25 بهمن 91 12:32
دوباره اپم.
زهرا مامی ویونا
25 بهمن 91 16:44
*روزمون مبارک* *ویونــــا*
مامی آوید
25 بهمن 91 22:53
مامانی خیلی کیف داره وقتی میفهمی بارداری خصوصا شما که غیرمنتظره بود... خدا حفظ کنه آیلین گلم رو... امیدوارم سالهای سال اینجا خاطرات خوش زندگیشو بنویسه
محبوبه
26 بهمن 91 10:46
سپیده مامان درسا
26 بهمن 91 11:00
خاله فرزانه
26 بهمن 91 18:18
سلام خاله جون تولدت مبارک عزیزم خاله جون با اینکه ی روزه رفتی مسافرت ولی کلی دلم واست تنگ شده بی صبرانه منتظرتیم گلم
کاکل زری یا نازپری
27 بهمن 91 10:20
آخییییییییی فتانه جون چه حالی داشتی وقتی فهمیدی این مدلی بارداری درک می کنم خیلی زیباست. انشااالله دختر قند عسلت همیشه در پناه خدا باشه
خاله فاطمه
27 بهمن 91 15:44
سلام ایلین خانوم تولدت مبارک امروز27بهمن تولدت خانومی اما توپیشمون نیستی که بهت تبریک بگیم ولی ازهمین راه دورمیبوسمت عزیزم
مامان یلدا و سروش
29 بهمن 91 0:14
ممنون که منو دعوت کردی عزیزم
مامان ملیکا
1 اسفند 91 22:21
خیلی خیلی قشنگ نوشتید
دخترتون به شما افتخار میکنه...


مرسی ما هم بهش افتخار میکنیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد