ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

نفسم ایلین

21 ماه همنفسی با تو

1392/7/27 12:11
نویسنده : مامان فتانه
503 بازدید
اشتراک گذاری

٢١ ماه گذشت ...٢١ ماه با تو زندگی کردن ...٢١ ماه از تو نفس گرفتن ...٢١ماه در تو رشد

 کردن .. ٢١ ماه بیداری ...٢١ ماه خوشحالی ...٢١ماه با تو در هر ثانیه ...٢١ماه به معنای

تمام لبخند ... ٢١ ماه بعد از ۹ ماه انتظار ... دخترنرم و نازکم،  آهنگ خوش زندگیم

،نقش سبز زندگی من ... گل قشنگم، اطلسی پر از رنگم ،اقاقی بنفشم ...

روح لطیف زندگی آغشته به عشقم، آرامش درون و بیرون ... حضورت در زندگی من

و پدرت جاودانه باد .دلت گرم ٬ پایت قرص و لبت خندان نوگلم کودکی کن و شاد باش ...

و بیاموز انسان بودن را .همچنانکه در تکاپوی شناخت خودت و جهان هستی !

و خدا را هزاران بار شکر  که نفسم را از تو بنا کرد ...

٢١ماهگیت مبارک

 

نمی خواهم گاه بزرگیت بگویم تکیه گاهم باش .من از تو هیچ نمی خواهم ودعا

 می کنم که هیچ هم نخواهم .

من و پدر ریشه های وجود تو هستیم همبن کافیست، سرسبز باش.

همین کافیست که لیاقت نام پدر و مادر را داشته ایم ، دیدن جوانه های

تو تماشاییست همین کافیست.

باتو بودن عالمیست همین کافیست..."

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان جون انیسا
5 آذر 91 16:52
ایلین جون 21 ماهگیت مبارک


مامان پریسا
15 آذر 91 14:34
21 ماهگیت مبارک خوشکل خانم.
مامان یلدا و سروش
19 آذر 91 22:31
21 ماهگی دخملی مبارک
باران قلنبه
23 آذر 91 11:46
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد