ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

نفسم ایلین

سال نو مبارك

1390/12/29 12:31
نویسنده : مامان فتانه
481 بازدید
اشتراک گذاری

ايلين

 

 

يادم باشد كه زيبا يي هاي كوچك را دوست بدارم حتي اگر در ميان زشتي هاي بزرگ باشند

يادم باشد كه ديگران را دوست بدارم انگونه كه هستند نه انگونه كه مي خواهم باشند

يادم باشد كه هرگز خودم را از نگاه ديگران ننگرم

كه من اگر خود با خويشتن اشتي نكنم هيچ شخصي نمي تواند مرا با خود اشتي دهد

يادم باشد كه خودم با خودم مهربان باشم

چرا كه شخصي كه با خود مهربان نباشد نمي تواند با ديگران مهربان باشد

 

هر روزتان نوروز نوروزتان پيروز

ايلين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هدیه جووووووووووووووون
29 اسفند 90 13:39
سلام من در این سال جدید سلامت، سعادت، سیادت، سخاوت، سربلندی، سرافرازی و سرور را به عنوان هفت سین خوشبختی برای شما آرزومندم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد