ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

نفسم ایلین

جشن تولد یک سالگی

1390/11/28 18:49
نویسنده : مامان فتانه
458 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم باز هم تولدتو تبريك ميگم ديروز برات تولدمفصل  گرفتيم و كل فاميل ها رو دعوت كرديم خيلي

خوش گذشت مخصوصا به تو چون از اول تا اخرش وسط بودي و ميرقصيدي من تو اتاق بودم كه مادرجون

صدام كرد و گفت بيام تو رو ببينم وقتي ديدمت از تعجب داشتم شاخ در مياوردم البته الان يك 4 5 روزي

هست كه شما بدون كمك كسي راه ميرفتي ولي نه انقدر طولاني ولي ديروز ديدم خانمي وسط داره

ميرقصه و از این سمت به اون سمت ميري وتو وسط بودی دوستات دورتو گرفته بودنو همه دورت

با ذوق نگات ميكنن و برات دست ميزنن كلي

خوشحال شدم حالا مگه خانمي مينشست اگه بهت دست ميزديم نميزاشتي و ميگفتي دستتونو ول

كنين كه خانم ما برقصه

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

انقدر قشنگ ميرقصيدي انگار رقاص ماهر بودي هههه{#emotions_dlg.e49}{#emotions_dlg.e49}

برای پذیرایی بعد از ظهرت هم  اسنک سفارش دادیم .با کلی خوراکیهای خوشمزه ای که مامان جون درست کرد و

 من و بابایی یک النگو دیگه برات خریدیم و

 ٢ ٣ تا عروسک و چند تا لباس و پول اوردن برات ............

niniweblog.com

niniweblog.com

حتما برات یک تیکه از رقصت میزارم و عکسایی که رفتیم اتلیه گرفتیم البته بابایی کنکور ارشد داشت

 نیومد{#emotions_dlg.e10}{#emotions_dlg.e10} ولی من و شما رفتیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آنیسا
28 بهمن 90 18:27
اهای مامان خانمی پس عکسای دخملیمون کو؟

عکس هاش الان در دسترسم نیست میزارم براتون عزیزم

مامان آنیسا
28 بهمن 90 18:28
حسابی بهت خوش گذشته ها رقاص من

اره واقعا دخترم رقاص شده حالا فیلمشو بهت نشون میدم

بابايي
28 بهمن 90 19:57
از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . . تولدت مبارک
خاله فاطمه
28 بهمن 90 20:01
ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک . . .
مامان الینا
30 بهمن 90 14:00
سلام تولدت با تاخیر مبارک مامانی پس عکسای این فرشته رو بزاررررر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد