ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

نفسم ایلین

تولدت مبارک تموم زندگیم

1390/11/28 18:46
نویسنده : مامان فتانه
4,819 بازدید
اشتراک گذاری

 ایلین

 

 

 

دخترم نفسم عمرم ...1 سال گذشت ...خیلی زود ...خیلی شیرین...پارسال این موقع من چه حس

عجیبی داشتم ...بعد 9 ماه انتظار بالاخره تو کنارم بودی ...با چشمانی باز و صورت پف کرده و موهایی پر

و مشکی مشکی ...پارسال چنین روزی ساعت 8:15 صبح 27ام بهمن با وزن 3.700به دنیا اومدی و همه

زندگی من و بابایی شدی و امروز که 1 ساله شدی حس میکنم خوشبخت ترین مادر روی زمینم...

ایلین

 

امروز اولین روزی است که دخترم نفسم و ایلین عزیزتر از جانم  12 ماهگیت تموم میشه تولدت مبارک عمر من

عمرم خوشحالم که12 ماه کنارت بودم و تمام وقتم . هوشم.حواسم و تمام وجودم صرف تو شد.خوشحالم

که این 12ماه ماه مثل تو کودکانه همه جارو نظاره کردم.

خوشحالم از اینکه هر روز جلوی چشمانم قد میکشی و هر روز چیزهای بیشتری یاد میگیری و با شیرین کاریات

شادی رو به کلبه عشق ما به ارمغان می اوری

12ماه است که با هم خندیدیم با هم گریه کردیم با هم خوابیدیم با هم بیدار شدیم با هم مریض شدیم با

هم خوب شدیم و با هم از زندگی لذت بردیم ...عزیزم نفسم عمرم با حسی مادرانه و سرشار از انرژی مثبت

تا اخر عمر لحظه به لحظه کنارت هستم و یاریت خواهم کرد ...

و باز هم میگم تولدت مبارک مامانی عاشقتم

ایلین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پرنیا جون
20 بهمن 90 12:18
تولدت مبارک عزیزم انشالله هزار ساله شی و روس شی خوشکل خانومم
مامان فتانه
27 بهمن 90 9:15
وااااااییییییییییی مامانی عاشقتم تولدت مبارک
مامان زهرا و ابولفضل
27 بهمن 90 17:45
سلام خانمی منم تولد گل دخترت رو تبریک میگم. ایشالا تو لباس عروس ببینیش... یه هدیه دارم واسه تولد آیلین جون یه سری فیلم های آموزشی خیلی خوب خریدم که دلم نیومد به شما و بقیه ی مامانا اطلاع ندم. به هرکسی که معرفیش کردم راضی بوده. شما هم امتحانش کنید، واقعا موثر و جذابه. لینک : http://shop.softgozar.com/probuy.php?bz=25780&id3=26583
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد