ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

نفسم ایلین

عمر مامانی دست به خودکشی میزنه

1390/11/16 12:21
نویسنده : مامان فتانه
444 بازدید
اشتراک گذاری

وای وای وای مامانی پریشب من بودم حمام و شما رو هم سپردم دست بابایی ...از اونجایی هم که

بابایی عادت داره بزاره شما هرکاری و بکنید شما هم کاسه ای که رو زمین بود میگیری میزنی به

ظرف میوه ی من و میشکنیش و با تمام میل اون کاسه رو هم با دستات میگیری و داخلش و لیس

میزنی که نتیجش این میشه که هم دستتو میبری هم صورتت جای بریدگی میمونه من

وقتی اومدم بیرون از عصبانیت تو مرز انفجار بودم عصبانیکلافهاین هم درس عبرتی شد

برای بابایی که مواظب گلم باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الینا
16 بهمن 90 12:42
آخی خدارو شکر که اتفاق بزرگتری براش پیش نیومد
مامان آنیسا
16 بهمن 90 12:50
وای چه بابای ریلکسی
نانازيا
16 بهمن 90 13:54
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا www.nanazia.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد