ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

نفسم ایلین

ایلین خانم باهوش من

1390/11/11 13:51
نویسنده : مامان فتانه
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلا نفسم...خانمی روز به روز داری بزرگتر میشی و نازتر و عاقلتر الان دیگه بیشتر چیزارو متوجه

میشی سوار تاب که باشی بهت میگیم ایلین خانم طناب و داشته باش سریع با 2 تا دستت

محکم میگیریش

اگه رو زمین چیزی پیدا کنی سریع میدی به مامانی ...وای وای وای اگه یک نفر پیش بخاری

نشسته باشه بیچارش میکنی از بس که نگاش میکنی  و میگی بو بو تا طرف از پیش بخاری

بلند نشه ول کن ماجرا نیستی

اگه هم یه وقتی من و بابایی داریم بحث میکنیم فضول خانم ما میدوئه میاد وسط ما میشینه و انگشت طرف بابایی دراز میکنه میگه هم هم بابایی که هم کرد میده به من میگه هم هم اخرش هم میزاری تو دهنت هم میکنه که این کارات باعث میشه ما همه چیزو فراموش کنیم

خوشکلم چند روز پیش خونه مادرجون مهمانی بود ما رفتیم اونجا نفسم شما از اول تا اخرش

یک نق نزدی و اصلا طرف من نیومدی خودت بت خودت بازی میکردی از این اتاق به اون اتاق

میرفتی و میگشتی برا خودت همه تعجب کردن که دخترم چقد خانمه

ایلین

ایلین

ایلین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا
12 بهمن 90 8:38
اینم آدرس عکسه برای استفاده خودتون در وبلاگ ایلین جووووووون. http://s1.picofile.com/file/7275653331/22222222.gif
سارا
12 بهمن 90 9:31
ایلین جونم از طرف من ببوسید.
سارا
12 بهمن 90 9:35
یه okدیگه واسه ساخت قالب میخوام.
مامان آنیسا
12 بهمن 90 13:37
خیلی جیگر شدی خاله
مونا (مامان النا)
15 بهمن 90 18:35
سلام عزیزم خوبی؟ چیزی تا تولد یکسالگیت نمونده عسلم. پیشاپیش تولدت مبارککککککککک ایشالله 120 ساله بشی جیگرمممممممم
مامان الینا
16 بهمن 90 12:40
سلام خداحفظ کنه این دختر باهوش رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد