ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

نفسم ایلین

دایی عزیزم روحت شاد

1393/7/22 1:06
نویسنده : مامان فتانه
2,935 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ایلینم...دوست نداشتم تو وبلاگت حرف از غم و مردن بزنم ولی مردن هم جزیی از زندگیه انسانهاست و دایی من که خیلی غمگینانه فوت کرد که دلم نیومد ننویسم ....

دو سال پیش داییم کلا ناپدید شد مادربزرگم تمام دنیا رو براش گشت هرجایی که امکان داشت رفت تا پیداش کنه

پیش هر فالگیری که میگفتن....پیدا نمیشد که نمیشد....در عرض این دو سال مادرم و خاله هام و مادربزرگم

نابود شدن از غصه...بچه اخر هم بود و حسابی عزیز کرده....و حسااااااااااااااااااااابی مهربون و دلرحم....تا عید

امسال یک ادمایی که خدا میخواست رسواشون کنه لباساشو اوردن گفتن تو زمین ما افتاده بود باز چند وقت

بعدش دیگه نتونستن این عذاب وجدان و تحمل کنن چند تا استخون ازش اوردن که اینا تو زمینمون افتاده بود

خلاصه از عید تا حالا این استخونارو فرستادن تهران بچه هاش رفتن ازمایش دادن 19 ام این ماه اعلام کردن که

استخونا مال دایی عزیزمه....خدا ازشون نگذره...داییم 3تا پسر داره...کی میخواد جواب این بچه هارو بده...فردا

میخوان استخوناشو تشییع جنازه کنن...چند روزه که خونه مادربزرگم میریم داغون شدن همه...چون خیلی غم

داره که ندونی برادرت یا بچت به چه صورت کشته شد چیکارش کردن دو سال روحش سرگردان بود...از بس امروز

گریه کردیم هممووووووووووووون صدای کسی درنمیومد ....چه دلی داره مادربزرگم چه صبری بهش خدا داد...خدا

برای هیچ کسی نیاره....دایی من حسابی خوشتیپ بود و جوون و قدبلند خیلییییییییییی سخته که 4تا

استخون از اون قد و هیکل مونده که بخوان دفنش کنن...خدا ازشوووووووووووون نگذره نامردا گریهگریهگریهدایی عزیزم فقط 32 سالش بووووودددد....خیلی جووون بود

ز هجران تو پرپر می زند دل

ز دل تنگی به هر در می زند دل

چو بلبل در فراق رویت ای گل

به دیوار قفس سرمیزند دل

روحت شاد

 

پسندها (2)

نظرات (16)

مامان فرنيا
22 مهر 93 9:22
تسليت ميگم روحش شاد باشه انشالله دادگاه نرفتين ازشون شكايت كنين؟حداقل بدونين چرا اين بلا را سرش اوردند؟ خدا به مادربزرگتون صبر بده خيلي سخته
مامان فتانه
پاسخ
چرا رفتیم تا الان منتظر بودن ببینن خودش هست یا نهاز الان دیگه کار پلیسا شروع میشه
دردونه
22 مهر 93 9:38
عزیزم خیلی ناراحت شدم.خیلی سخته.خدا به همتون مخصوصا به مادرش صبر بده.و ایشون رو رحمت کنه
مامان فتانه
پاسخ
اره خیلی سخته
مامان عارفه زهرا و محمد مهدی
22 مهر 93 10:50
سلام الهی بمیرم برا دل سوخته ی مادرش مادر و خواهر من هم داغ جوان18 ساله دیدن خیییییییییییییییییییییییلی سخته حالتونو درک میکنم امروز در مجلسم مجلس بانوان حضور دارم حتما مد نظرشون خواهم داشت فقطع دابر القوم الظالمین والحمدلله رب العالمین
مامان فتانه
پاسخ
ممنون
سپیده مامان درسا
22 مهر 93 15:57
ای وای شوکه شدم ، چه غمناک ، خدا صبرتون بده
مامان مهرناز
22 مهر 93 21:29
تسلیت میگم عزیزم خیلی سخته مخصوصا برای مادرشون خدا به همه تون صبر بده ان شالله
مامان کیمیا
23 مهر 93 0:38
عزیزم واقعا متاثر شدم،خداصبرتون بده روحشون شاد
مریم
26 مهر 93 9:48
خیلی ناراحت شدم براتون. امیدوارم خدا صبر بده به شما و خانواده اش. روحشون شاد باشه در پناه حق. اللهم صل علی محمد و آل محمد.
مامان فتانه
پاسخ
ممنون
مامان بنیتا
26 مهر 93 13:43
عزیزم واقعا متاسفم و بهتون تسلیت می گم...امیدوارم خونشون پایمال نشه و کسایی که این بلا رو سرشون آوردن به جزای عملشون برسن
مامان فتانه
پاسخ
انشالله
مامان ریحانه
27 مهر 93 12:08
فتانه جون از صمیم قلب بهتون تسلیت میگم عزیزم ان شالله روحشون شاد باشه و در آرامش خداوند به همتون صبر بده خیییییییلی سخته خیلی من رو هم در غم خودتون شریک بدونید
مامان فتانه
پاسخ
ممنون از لطفتون
مامان آیلا
28 مهر 93 10:16
تسلیت واژه کوچک در مقابل غم بزرگ شماست خدا به همه مخصوصا مادرش و بچه هاش صبر عظیم بده
مامان امیرصدرا
28 مهر 93 15:12
سلام عزیزم خیلی تعجب کردم و ناراحت شدم انشالله خدا به همه گی صبر بده تا بتوانین تحمل بکنین خدا رحمتش کند
مطهره
30 مهر 93 10:57
خیلی سخت و دردناکه ...خدا به همتون صبر بده انشالا دیگه غم نبینین
مامان پپو
3 آبان 93 13:16
خیلی ناراحت شدم. خدا رحمتش کنه انشااله که دیگه غم نبینین
فرناز/مامان ریحانه
5 آبان 93 1:10
روحشون شاد باشه خیلی متاثر شدم واقعا دردناک بود.
دختر آسموني
5 آبان 93 9:02
چه اتفاق بدي واقعا ناراحت شدم. تسليت مي گم.
مامان منصوره
5 آبان 93 12:24
وای چه بد... خدا رحمتشون کنه و روحش شاد باشه خیلی به خونوادش بد گذشته...خدا بهشون صبر عنایت کنه.... انشاالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد