ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

نفسم ایلین

مهر ماه و تولد مامان فتانه

1393/7/11 2:38
نویسنده : مامان فتانه
1,763 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام به همگییی.......یک مدت ننوشتم و الان کلی مطلب دارم ...پس میریم سراغ این چند وقته

دخترم از وقتی رفته مهد خیلی چیز ها یاد گرفته خیلی تو رفتاراش تاثیر داشته...خیلی خانمتر از قبل شده و

هرچی من میگم میگه چشم مامان...دیگه وقت خوابیدن هم اذیت نمیکنه تو تخت خودش میخوابه و بدون اینکه من

پیشش دراز بکشم...

چندروز پیش از پله ها افتادیو خدارو شکر اتفاق جدی برات نیفتاد فقط دستت درد گرفته بود گریه میکردی

میگفتی پس خداجون چرا زودتر دستمو خوب نمیکنه ...شب با باند دستتو بستم تا بخوابی صبح که بیدارت کردم

بری مهد میگی من با این برم؟همه من و مسخره میکنن و باند و دراوردی

 

مدادرنگیتو به دوستت قرض دادی بهت پس نداد میگی انقدر بدم میاد همچین دوستایی دارم ...رنگ امیزیش

تموم شد بهم پس نداد

همش در حال اینی که ببینی قد کی بلندتره به همه میگی بیا قد بگیریم

 

برای هرچیزی میگی کاشکی منم اینجوری بودم کاشکی منم داشتم حتی من دارم میوه پوست میکنم میگی

کاشکی منم بزرگ بودم میتونستم پوست کنم

ایلین  به روایت تصویر خندونک

روز اول مهر

از اونجایی که ایلین خانم ما خیلی موهای پرپشتی داره بردمش ارایشگاه کم پشتش کرد و جلوی موهاشو هم

کوتاه کرد

ایلین در شهر موشها...برای بار اول بود که سینما میرفتی کلی هیجان داشتی همش میپرسیدی سینما چیه

دوست داشتی فیلمشو ولی از اسمشو نبر خوشت نیومد ...میگفتی بالاخره پیشی مامانشو پیدا کرد

این ها هم عکس های تولدم 10 مهر 1393

راستیییییییییییییی یک خبر خوب.:بابایی ارشد تهران قبول شد..تاحالا مامان دانشجو داشتی الان بابا دانشجو

هم اضافه شد....البته یک سور اساسی از بابایی گرفتم و حسابی گذاشتمش تو خرج....مبارکه همسر

عزیزم.موفق باشی

خوووووووووووبببببببببببب بالاخره تموم شد...تا بعد بای بایبای بای

بوسبوسبوسبوسبوسبوس

پسندها (9)

نظرات (30)

مامان صفورا
11 مهر 93 16:11
سللللللللللللللللللللللللللللللللللللام دوست خوشگلم تولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک دوست داررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم آیلین جونم مثه خودتون زیباست عزیزم همیشه تنت سالم باشه هزار ساله شی فتانه جان راستی به بابایی هم تبریک بگید امید وارم همیشه خانواده خوشبختی باشید در کنار هم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه فتانه جونم و دختررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر نازش و ی بغل محکم خدا رو شکر کن که به هم نزدیک نیستیم فتانه جون روز تولدت بغلت میکردم ی عالمه فشارت میدادم آخه خیلی دوستتون دارم
مامان فتانه
پاسخ
مرسی عزیییییییزم ما هم دوستون داریم...لطف دارین به ما
مامان مهدیه
11 مهر 93 18:02
تولدت مبارک
مامان سمانه
11 مهر 93 23:28
سلام عزیزم ممنونم بابت سر زدنت خیلی خوشحالم کردی با اجازتون لینکیدمتون امیدوارم بازم بیایید پیشم
مامان کیمیا
12 مهر 93 0:55
مبارکه عزیزم.هم مدل موهای جدید دخمل گلمون هم تولد مامانی وهم قبول شدن بابایی در کارشناسی ارشد.
مامی کیانا
12 مهر 93 9:50
به به مهد رفتنت مبارك آيلين جون چه عكسهاي خوشگلي چه مادر و دختر خوش تيپي تولدتون هم مبارك فتانه جون ايشاا جسن 120 سالگي قبولي همسري هم مبارك ايشالا هميشه شاد و سلامت باشيد
مامان فتانه
پاسخ
مرسی از لطفتون...
مامی پسرناز
12 مهر 93 14:24
مبارکه خانم دخترت ماشالله خیلی نازه شبیه کیه راستی باباییش چی قبول شده
مامان فتانه
پاسخ
شبیه مادرشوهرمه
مامی پسرناز
12 مهر 93 14:26
مبارکه خانم گلی دخترت ماشالله چه نازه قبولی بابائیش هم مبارک، چی قبول شده
مامان فتانه
پاسخ
علم و صنعت..همون رشته کارشه...کنترل و کیفی راه اهن....خانمی شما هیچ ادرسی نزاشتین
سپیده مامان درسا
12 مهر 93 16:02
ای جونم فتانه جون ما هم اومدیم اونجا و شهر موشها رو دیدیم تولدت هم مبارک باشه خانومی ... بوس برای خودت و آیلین نازم
مامان فتانه
پاسخ
کاش زودتر خبر میدادین که ما هم زیارتتون میکردیم
مامانی و بابایی دخمل بلا
12 مهر 93 17:14
خدایا ، قبله ام ، سجاده ام , حرف دلم , آخر تویی تو خدایا , معبد و معبود دنیا و سر شوریده ام , آخر تویی تو ********************* عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . . عید قربان بر شما مبارک ....
مامان فتانه
پاسخ
عید شما هم مبارک عزیزم
مامان آنیسا
14 مهر 93 15:41
تولدت مبارک عزیزم ایشالا همیشه در کنار خانواده و دوستانت شاد باشیموهای آیلین هم خیلی بامزه شده و بهش میاد مبارک باشه بووووووووووووووس
مامان فتانه
پاسخ
مرسیییییییییییی دوستم
بانو
14 مهر 93 15:51
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مریم
14 مهر 93 21:56
مبارکتون باشه همه اتفاق های خوب. امیدوارم همیشه خوش خبر باشین. تولدتون مبارک مامانی. هزار سالگی انشاء الله در کنار خانواده
مطهره
15 مهر 93 8:04
به به چقدر همه چیز خوب و ناناز بود الهی موهاشو چرا کم کردی خیلی موهای قشنگی بود...البته الانم خیلی بهش میاد مبارکش باشه قبولی همسری و تولد خودت هم مبارک باشه دوست جان عزیز
مامان فتانه
پاسخ
اوووووووووف کلافه شده بودم از موهاش ....خیلییییییییییییی بود
مامی پسرناز
15 مهر 93 8:37
عزیزم دارم برا پسرم وبلاگ درست می کنم هنوز اولشه.... اخه سرمم خیلی شلوغه وقتی وبلاگتو دیدم خیلی خوشمم اومد و گفتم چه کار زیبایی مرسی
مامان ملیکا
16 مهر 93 2:26
سلام به آیلین عزیزم و مامان مهربونش چه خوب که به سینما رفتی خاله جون.. موهات رو کوتاه کردی مبارکه عزیزم تولدت مبارک فتانه جون انشاالله 120 ساله بشی یکسال از من کوچیکتری فتانه جون ارشد قبول شدن آقاتون مبارکه خانومی
مامان سونیا
16 مهر 93 11:01
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روز کودک مبارک . . .
مامان پپو
16 مهر 93 11:28
مبارک موهای خوشگلت باشه عزیز دلم. ماشااله خیلی ناز تر شدی.
مامان فرنيا
16 مهر 93 12:57
تولدتون مبارك ايشالله هزار ساله بشيد قبولي همسري هم مبارك باشه
مامان فرنيا
16 مهر 93 12:57
تولدتون مبارك باشه ايشالله هزارساله بشيد قبولي همسري هم مبارك باشه
مامان فرنيا
16 مهر 93 12:59
چقدر بچه ها وقتي جلوي موهاشون را كوتاه ميكنن قيافه اشون عوض ميشه من هم جلوي موهاي فرنيا را كوتاه كردم از بس ميگفت چرا خودت ميري ارايشگاه خوشگل ميشي اما منو نميبري خوشگل بشم
مامان فرنيا
16 مهر 93 13:00
من هم دوست دارم فرنيا را ببرم شهر موشها اما همه ميگن اسمشو نبر خيلي ترسناكه دختر شما هم ترسيد يا بچه اي توي سينما ميترسيدند يا نه؟
مامان فتانه
پاسخ
زیاد نترسیدن چون اخرش موشها پیروز میشن شاد میشن ایلین مثلا میگفت من اسمشو نبر میاد نگاه نمیکنم
مامان فرنيا
16 مهر 93 13:01
هميشه به پارك و تفريح
مامان آیلا
17 مهر 93 9:54
مامانی تولدتولدت مبارک
شيرين
19 مهر 93 20:22
سلام عزیزم تولدت مبارکه اییی جان چه مادر و دختر خوشگلی انشآلله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید در ضمن به بابایی هم تبریک بگید
غزاله
19 مهر 93 21:14
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
محبوبه
19 مهر 93 21:39
چث قدر مناسبت برای تبریک گفتم بوده و من دیر رسیدم. تولدت مبارک فتانه جان. قبولی جناب همسر هم مبارک باشه بنازم الین خانم خوش تیپ رو
مامان سمانه
21 مهر 93 15:18
تولدت مبارک فتانه جوووووووووووووووووون قبول شدن شوشو هم مبارک همیشه خوش خبر باشی گلمممممممممممم ایلین خوشجلمم ببوسش
بانو
28 مهر 93 15:00
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان امیرصدرا
28 مهر 93 15:17
سلام انشالله موفق باشی خانوم کوچولو تولد شما هم مبارک انشالله همیشه شاد و سلامت باشید ایلین جان خیلی شبیه شما هست
فرناز/مامان ریحانه
5 آبان 93 1:16
تولدت هم مبارک دوسی جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد