ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

نفسم ایلین

ایلین در پل سفید

1392/5/29 13:12
نویسنده : مامان فتانه
896 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی گلم خوشی....امروز اومدم فقط از تعطیلات اخر هفتمون بگم که با چندتا از دوستای

بابایی رفتیم پل سفید روستایی به نام فکر کنم سنگده باز هم مطمئن نیستم ولی خیلی خیلی جای

عالیی بود و کلی هم شلوغ ....جنگل بود به همراه یک چشمه وسطش که حسابی به دخملی خوش

گذشت و کلی هم بازی کرد و به ما هم خیلی خوش گذشت روز خیلی خوبی بود .....حالا بریم سراغ

عکسای اون روز

جمعه 25مرداد 1392

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

ایلین خانم به همراه امیر رضاجون

6

 

7

8

 

9

سناجون

10

این هم کوچیکترین عضو جمعمون مهنا جون که بیشتر به خاطر دیدن ایشون رفتیم خونشون

 

11

این هم بابایی در حال کباب درست کردن

12

 

14

 

15

 

17

16

 

 

بای بای تا پست بعدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (68)

مامي كيانا
29 مرداد 92 13:15
كشته ما رو با ژستهاش
اتفاقا يكي از دوستهاي ما هم سنگده خونه دارن و هر 5شنبه جمعه اونجا ميرن پس خيلي باصفاست؟
كباب هم نوش جان
اون تاپ و دامن سفيده هم خيلي خوشگله


ااااااا پس اسمشو درست گفتم اره خیلی جای قشنگی بود....مرسی عزیزم
متین
29 مرداد 92 13:44
سلام عزیزم
به سلامتی خانم خوشحالم بهتون خوش گذشته همیشه به تفریح
این دلبر ما هم که تریپش مثل همیشه 20
ببوسش


فتانه جون این مانتو سبزه خودتی خانم
زود بیا بگو

تو رو خدا اونجایی که نوشته مشخصاتت حفظ شود رو تیک بزن خیلی سخت پیدات میکنم
چون کامنتت بدون ادرسه دوستان هم اسم هم داریم یه کم به مشکل بر می خورم

ممنون میشم


اره خودمم چشم همین الان میام
متین
29 مرداد 92 14:00
ووووووووواااااااااااااااااااااییییییی
ماشالا خعععععععععلی ناز و خوشکلی
اینجا که رفتین کدوم شهره
خیلی جای خوبیه هوس کردم برم


مازندران پل سفید واقعا جای عالیی بود....مرسی عزیزم شما لطف دارین
متین
29 مرداد 92 14:04
خودتم شمالی هستی؟



بله...اهل ساری
متین
29 مرداد 92 14:16
زنده باشی
من اهل جنوب تو اهل شمال
چه جالب
داداش منم دانشجوی ساریه
موفق باشی عزیزم


چه جالب
مامان سامره
29 مرداد 92 14:55
سلام فتانه جون ممنون که عکس و گذاشتی از شانسم اون روز گوشیم دوربینش خراب شد و عکس ندارم باید از بچه ها بگیرم سر فرصت...
ژستای ایلین جون چقده باحاله از طرف من ببوسش..


مرسی خانم....ااااا چه بد حالا ما عکس زیاد گرفتیم
سپیده مامان درسا
29 مرداد 92 14:57
وای عزیزم مثل همیشه عکسها محشره
ببوس آیلین جون و از طرف من و درسا مامان فتانه ی مهربون


مرسی خانمی
صفورا مامان آوا
29 مرداد 92 15:18
ای جااااااااانم عزییییییییزم فدای این مادر و دختر خوشگل و شیرین حقا که زیبایی گل دختری به مامانش رفته هاااا
معلومه حسابی هم خوش گذشته همیشه به سفر و گردش و خوش گذرونی

مرسی عزیزم شما لطف دارین و زیبا میبینین....اره حسابی بهمون خوش گذشته

مامان سونیا
29 مرداد 92 15:46
همیشه به گردش و شادی چه جای باصفایی رفتنی و حسابی خوشگذروندید عکساتونم خیلی خوشگل ببوس گل دختر رو


مرسی گلم اره جای خیلی قشنگی بود
الهام مامان آوینا
29 مرداد 92 16:43
خیلی قشنگ فتانه جو ژست می گیره ایلین عزیز.. افرین... 80 درصد ایلین شبیه خودتونه.. درست گفتم...


دورو وریام میگن زیاد شبیه من نیست به جز چشاش
مامان بنیتا
29 مرداد 92 16:47
ای جانم چه عکسای قشنگی...امیدوارم همیشه خوش باشین عزیزم


مرسی دوست خوبم
مامان مبینا
29 مرداد 92 16:50
همیشه به سفر
شیرین مامان شادلین
29 مرداد 92 17:32
ماشآلله آیلین جون مثل همیشه چه ژستهایی همیشه به گردش وشادی


مرسی عزیزم
مامان هدیه
29 مرداد 92 18:42
وقتی اسم آیلین میاد یاد ژستهای خوشگل خانوم میافتم
اولین عکست هم خیلی خوشگله خیلی بزرگتر از سنش نشون میده بوووووووووووووس واسه خوشگلم
مامانی ما هم آپیم


مرسی خانمی...اره واقعا ژستاش قشنگه....چشم الان میام
مامان فرنیا
29 مرداد 92 23:20
وای چه جای باصفایی ایکاش بودیم کمی اب بازی میکردیم
میگما این ایلین خانم عجب ژستهایی بلده مامانی شما یادش دادی؟



هههههههههههههه یک کمی از خودش میده یک کمی هم از خاله ها
مامان فرنیا
29 مرداد 92 23:21
به نظرم ایلین جون بیشتر شبیه مامانی است درسته؟


ولی نزدیکان نظرشون چیز دیگست
maman taraneh
29 مرداد 92 23:28
ممنونم عزیم که اومدی پیش ما لطف کردی خصوصی داری عزیزم
مامان مهرناز
30 مرداد 92 0:48
همیشه به گردش وتفریح
چه تیپی زده گل دختر
قربون این ژستای عالیت
چه جای قشنگی هوس کردم


اره جاش عالی بود
مامان ملیکا جون
30 مرداد 92 1:09
ماشاالله به آیلین جونم با عکسهای خوشگلش
همیشه به تفریح انشاالله
فتانه جون آیلین خیلی شبیه شماست.....


ولی نزدیکان میگن شبیه من نیست
یوسفی
30 مرداد 92 1:17
سلام...
چه دختر نازی...
هزار ماشاالله ش باشه...
ببخشید شما مازندرانی هستین؟
چند وقت دیگ تولد یکسالگی برادرزاده ام هستش و زن داداشم دنبال یه آتلیه خوب میگرده.
میشه لطف کنین و ادرس اتلیه ای که این دختر خانم نازتون رو بردیم بهم بگین..



بله چشم الان میام
عرفان خان و مامان زهره
30 مرداد 92 1:27
سلام به آیلین عزیزم و مامان فتانه مهربونش
وای بخورم دخملمون رو با این ژستهای خانومانه و شیطونش
مامانی اسپند فراموش نشه ... ناز دخملی منو کشته



مرسی عزیزم شما لطف دارین
مامان آیلا
30 مرداد 92 8:46
همیشه به گردش و تفریح آخ اون عکس آخری و عکسی که کنار بابایی ایستاده خیلی نازن
مامان ملینا
30 مرداد 92 8:58
سلام عزیزم همیشه به تفریح و گردش .خوش باشید .این خوشگل خانمه با اون تاپ ودامن خوشگل چه ژستهایی گرفته دلمون برده .الهی قربونش برم.بوس برای این خانم خوشگله


مرسی خاله جون ملینا جونو ببوس
مامان شروین و آذین عزیز
30 مرداد 92 9:35
سلام به روی مثل ماه دوست خودم
چه لباس زیبایی تن دخملمون بود
من عاشق لباس سفیدم برای بچه ها اما حیف که کمتر تونستم تن شروین جونم بکن ،نوبت آذین جونمم که هنوز نشده که ببینم مثل داداشش فوری کثیفش میکنه یا نه
خوش باشی فتانه جان


مرسی عزیزم...اره به ایلین هم سفید بیشتر میاد
مامانی هدیه
30 مرداد 92 10:57
ای جان ایشالا همیشه به شادی و گردش باشی خانون کوچولو


مرسی دوست خوبم
maman taraneh
30 مرداد 92 12:43
کاملا ناخواسته و بصورت خود جوش بود عزیزم
ای جان ساروی هستید .........


بعلهههههههههههه
یوسفی
30 مرداد 92 15:30
سلام عزیز... ممنونم... ما قايمشهری هستیم... به زن داداشم میگم،عکسای ایلین جون که خیلی قشنگ شده...
رادمهر و مامان
30 مرداد 92 20:27
ببوس دختر خوشگلتو انشالله همیشه به گردش


مرسی شما هم رادمهر جونو ببوس
مامان ارنیکا
30 مرداد 92 23:32
همیشه به گردش عزیزم


مرسیییییییییییی
khale fatemeh
30 مرداد 92 23:45
ghorbon in khanome besham ke hamash dar hal khosh gozaroni
khale fatemeh
30 مرداد 92 23:45
مامانی درسا
31 مرداد 92 2:34
اوووووووو چه جایی رفتین ما هم دلمون خواست ........ یعنی عزیزمی با این ژست گرفتنت ..... یه روز میام میچلونمت .....


مرسی خاله جون مامانی به اندازه کافی میچلونه منو هههههههههه
مهدیه ( مادر دختری)
31 مرداد 92 8:59
چه عکسای مادردختری نازی دارین فتانه جون
بوووووووووووووووووووووس


مرسی ما هم بوووووووووووس
آنوشا کوچولو
31 مرداد 92 19:40
سلام عزیزم دست مامان درد نکنه با این عکسای خوشگل این روزا خیلی کم میام وبگردی از دست آنوشا ببخش ولی ما خیلی دوستتون داریم همیشه به شادی و گردش


مرسی گلم شما لطف دارین ما هم شمارو دوست داریم خانمی
نسرین خاله اسما
31 مرداد 92 22:07
به به چه جاها با صفایی رفتین ... مثل همیشه عکس های آیلین جونم با اون ژست های با حالش خیلی قشنگ شدن

مرسی گلم شما لطف دارین
شازده امیر و رها بانو
1 شهریور 92 15:57
سلام فتانه جان ماشاالله مادر و دختر عجب عکسای هم گرفتینا همیشه به گشت چقدرم پپپپپاب بازی حال داد به پپپایلین جان خوش باشین گلم


مرسی عزیزم
عرفان خان و مامان زهره
2 شهریور 92 0:13
سلام به همه مامانای عزیز و دوستای خوبم جدیدا یه طرحی از طرف یکی از دوستان پیاده شده که فوق العاده راحته و مفید برای یاد و شاد کردن عزیزایی که دیگه بینمون نیستن. یه گروه 30نفره تشکیل میدیم و هر نفر یه عزیزش رو ثبت نام میکنه (نام مرحومه / مرحومه + نام پدرش) بعد از تکمیل گروه یه برنامه براتون ارسال میشه که ماهانه هر نفر باید 1جزء قران و 1روز کامل نماز قضا و 1نماز آیات برای عزیزی که اسمش ذکر شده بجا بیاره. خوبیش اینه که 1ماه برای انجام اعمال فوق العاده کوتاه و ساده فرصت داریم. منتظرتون هستم عزیزای دل
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
2 شهریور 92 12:35
سلام همیشه به گردش و تفریح خانووم خانوما چه ژستهایی می گیره
مامان ثنا
2 شهریور 92 16:29
ایشالله که همیشه خوش باشید و خوش بگذرونید


مرسیییییییییییییی شما هم همینطور
مائده(ني ني بوس)
2 شهریور 92 22:38
به به!جاي ما خاليمعلومه كه خيلي خوش گذشته دخمل نانازي خاله


بعللللللللللللللههههههههههه
راحیل
3 شهریور 92 8:34
سلام گلم چه جای باصفایی همیشه خوش باشی


مرسی شما هم همینطور
مامان فرنيا
3 شهریور 92 13:44
عزيزم اپ كردم البته يك اپ ديگه هم توي راه است عكسهاي سفر اصفهان اما چون گفتي خبر كنم امدم بگم اپ هستم


مرسی عزیزم که خبرم میکنی
سپیده مامان درسا
3 شهریور 92 14:55
فتانه جونم گفتی بهم خبر بدی آپ کردی چند تا پست گذاشتم خانومی بیایی خوشحالم میکنی


مرسیییییییییییییییییییی واقعا خوشحال شدم
ودیعه
4 شهریور 92 0:36
وای این چند وقته نیومدم چقدر خبر بوده این ورا چه ناز شده ایلین جونم
ایشالا همیشه به گشت و گذار عزیزم ببوس ایلین نازمو


مرسی خانمی
مامانی درسا
4 شهریور 92 1:40
اومدم ببوسمت و برم


مرسییییییییییی گلم شما هم درساجونو ببوس
مامان پریسا
4 شهریور 92 10:31
عجب جای خوشکلی... معلومه که به همه خوش گذشته
مامان پریسا
4 شهریور 92 10:31
راستی سلامممنون فتانه جون که این مدت به یادم بودی. ما بالاخره برگشتیم.


ههههههههههههههه خداروشکر
مامان میعاد
4 شهریور 92 20:57
سلام فتانه جان شرمنده یه مدت گرفتار بودم نتونستم بهتون سر بزنم.
ای جان ببین این دختر چقدر شیرین شده نم نم


مرسی عزیزم خواهش میکنم خانمی ولی از این به بعد بیشتر بیاین
مامان بنیتا
5 شهریور 92 0:56
سلام دوستم خصوصی داری
دردونه
5 شهریور 92 15:17
به به چه عکسهای خوشگلی!چه جای با صفایی!دلمون خواست که


الهیییی
سارا مامانی شیدا
6 شهریور 92 13:39
وااااااااااااااااااااااااااااااااای من همیشه تو وبلاگ آیلین جونم به مشکل میخورم2 روزه دارم تلاش میکنم عکسارو ببینم ولی هنگ میکنم و کل سیستمم میخوابه
بگذریم حالا که موفق شدم

همیشه به گردش معلومه که حسابی بهتون خوش گذشته عکساتون خیلی قشنگه امیدوارم همیشه خوش باشید


چرا دوست جونییییییییی....مرسی خانمی
فرناز/ مامان ریحانه
6 شهریور 92 18:12
سلام
ما امروز اومدیم اعلام وجود کنیم

ایلین جونم ماه شده با اون موهای تو دل بروی دم اسبیش.


بببببببببببببببهههههههههههه پس بالاخره اومدین
مهسا مامان نورا
7 شهریور 92 15:50
نازمی دختر تو چرا اینقدر ماشاله نازی بانورای من دوست میشی یه سر بیا وبمون تولدت 2 سالگیت هم مبارک


مرسی خانمی چشم الان میام ولی ایلین من 2سالگیش خیلی وقته تموم شده ها
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
8 شهریور 92 0:44
همیشه به گردش و تفریح.
عجب جای با صفاییه.
فتانه جون از دیدن روی ماهت خوشحال شدم.
آیلین جونم مثل همیشه خوشگل و خوش ژست.


مرسی دوست جونم
مامي كيانا
9 شهریور 92 10:24
آپ آپ آپيم ما


چشم اومدم
ارغوان
9 شهریور 92 11:19
من کامنت گذاشته بودم برای این پست؟!




نمیدانم

maman taraneh
9 شهریور 92 13:45
راستی فتانه جون اگه خواستی اییلین جونو ببری برنامه کودک طبرستان بهم بگو تا واست هماهنگ کنم


کجاست من اصلا نمیدونم
maman taraneh
9 شهریور 92 18:28
عزیزم برنامه کودک شبکه طبرستان عمو شهاب و هوشی و موشی و کوشی
مثل برنامه عموهای فیتیله ایه
اگه دوست داشتی بهم بگو من واست هماهنگ میکنم که کی ضبط دارند
ایلین جونو ببر


مرسی دوست جونی
فرناز/ مامان ریحانه
10 شهریور 92 3:01
خصوصی
maman taraneh
10 شهریور 92 22:23
برنامه این هفته ضبظ شده ضبطشون 5شنبه هاست واسه ضبط بعدی هماهنگ میکنم فقط فامیلی اییلین جونو واسم خصوصی بزار من بعد هماهنگی بهت خبر میدم کی و کجا یاشی فقط دز دسترس باش عزیزم


چشم مرسی خانمی
سپیده مامان درسا
11 شهریور 92 13:18
مامان فتانه هربون آپیم
عرفان خان و مامان زهره
12 شهریور 92 12:33
سلام به دوست خوبم عزیزم جهت ثبت نام: نام مرحوم + نام پدرش = فلانی فرزند فلانی منتظرتون هستم
مامان آرمیتا
12 شهریور 92 13:29
سلام گلم آپم
مامان آرمیتا
12 شهریور 92 13:29
سلام گلم آپم
راحله
12 شهریور 92 15:57
به به چه جااای قشنگی
همیشه به گردش و تفریح
قربون ناز و ادای دخملییییییییی


مرسی دوست خوبم
مامان پریسا
13 شهریور 92 11:28
سلام فتانه جون.خوبی عزیزم.

بار قبل که اومدم ....مجبور شدم ویندوز عوض کنم

ولی دلم نیومد نیام پیشتون.

خدا کنه این بار مشکلی برام پیش نیاد


واقعاااااااااااا چراااااااااا اخههههههههههه
هستی وداداشش هیربد
13 شهریور 92 12:26
سلام هزارماشاله آیلین جون خیلی نازه وخوشگل خدا حفظش کنه براتون خیلی جیگرطلاس
به وبلاگ داداشی منم بیاین خوشحال میشم



مرسی عزیزم چشم حتما
مطهره
16 شهریور 92 9:30
سلام عزیزم ای ول به ولت خیلی عکسای نانازی گذاشتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد