ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نفسم ایلین

نوروز94 به روایت تصویر

1394/1/15 0:48
نویسنده : مامان فتانه
1,187 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام به همگییی...سال نو همه مبارک ...سال خوب و خوش و پراز موفقیت داشته باشین همتووووووووووون

خوووب امسال از اولش که خیلی عالی بوده انشالله تا اخر سال همینجووووووووووور خوش بگذره بهمون خندونک

امسال دخترم خیلی ذوق و شوق عید و داشت و تمام وسایل و با هم تهیه کردیم و البته با پول دخترم چشمککه همه رو

از تو جیب بابایی برمیداشت و تو کیف خودش میزاشت...شب هم زود خوابوندمش تا لحظه نحویل سال بیدار باشه ولی

هر نیم ساعت بیدار میشد فکر میکرد ما نمیخوایم بیدارش کنیم ...خودمم تا یک شب با مامان جون و دایی بیرون بودیم

و میچرخیدیم ....امسال عیدمون با قدم بابابیی تحویل شد

حالا بریم سراغ  عکس ها :

دخمل خوابالوی من بیدار شده برای سال تحویل

 

1 فروردین..مزار

ایلینم با دوست جون جونیش نازیتا جووون

 

2 فروردین ...عید دیدنی ...

 

4 فروردین...بهشر...پارک ملت..کاخ شاه عباس صفوی

 

و از 5 فروردین دوستای شیرازیمون اومدن خونمون 4 5 روزی بودن ...خیلییییییییییی خوش گذشت ...حالا ایلین هر روز یادی از زهرا جون میکنه و میگه دلم تنگ شد براش

پلاژ راه اهن ...دریا

قطار سواری

جشن نوروز راه اهن ...که هر سه روز برنامه داشتن با حضور عمو نیما واقعاااا عالی بود

 

6 فروردین

 

 

  7فروردین تولد خاله حدیثه

 

8 فروردین...عید دیدنی..خاله جان

10 فروردین


 

شرمنده دوستااااان که خیلی زیاد شدم...خودم هم خسته شدم...حالا عکسای سیزده بدر و تو یک پست جدا میزارم محبتمحبتبای بایبای بای

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (8)

نظرات (19)

مامان کیمیا
15 فروردین 94 1:21
سلام.عکسها خیلی زیبا وجالب بودن.ایشالله که همیشه خوشحال وخندون باشین وسال خوبی پیش روتون باشه
سپیده مامان درسا
15 فروردین 94 13:47
سلام فتانه جونم عیدتون مبارک ، انشالله سال خوبی داشته باشین از طرف من ببوس آیلین جون هزار ماشالله روز به روز ماه تر میشه این گل دخملی ماشالله خودت هم تپلی شدی خانومی الهی که همیشه تنتون سالم باشه و خوشحال و خوشبخت زندگی کنین
مامان فتانه
پاسخ
ممنونم عزیزم شما هم همینطور...واقعاااا تپلی شدم!!!از بس که میخورم
❤مامان سونیا❤
16 فروردین 94 9:35
به به چه عکسای خوشگلی عیدتون مبارک باشه انشالله همیشه به گردش و شادی باشید و تنتون سلامت باشه
مامان مهدیه
16 فروردین 94 13:35
عکسهای قشنگی بود .حالا فهمیدم ایلین چقد شبیه فاطمه هست اون عکس تو ماشین
مامان فتانه
پاسخ
واقعاااااااا!!!چند نفر دیگه هم گفتن ... راست میگی عکس اولیه تو ماشین شبیش شده
مامان آیلا
17 فروردین 94 10:16
به به چه دخملی نازی خیلی خوش ادا و قرتی شدی ای بلا ان شا اله که ساب پر از خیر و برکت داشته باشید
مامان آنیسا
17 فروردین 94 16:51
سلام عزیزم سال نو مبارک معلمومه که حسابی تعطیلات خوش گذشته ماشالا به مامانی چقدر زحمت کشیده و عکس گرفته عکسا خیلی خوشکل شده عزیزم
مــامـــان نســا
17 فروردین 94 21:53
سلام عزیزم .سال نو مبارک عکسا خیلی خوجله همیشه به شادی عزیزم
مامان آنیسا
17 فروردین 94 23:41
دوست عزیزم سال نو مبارک ایشالا همیشه شاد و خوش باشی در کنار همسر و دختر نازتعکسای دختری هم زیباست
مامان صدف
19 فروردین 94 8:31
بنبیس دوست دارم آیلین جون جملۀ بالا جمله ای بود که الان صدف گفت و من نوشتم آیلین خشگل و ناز دعا میکنم امسال از همۀ سال های گذشتۀ زندگیت بهتر و بهتر باشه و با آرامش و سلامتی کامل کنار مامان خیلی خیلی خشگلت و بابای مهربونت زندگی کنی
محبوبه
19 فروردین 94 9:53
عکس ای قشنگی بود چه دختر زیبا و دوست داشتنیی الهی همیشه به شادی بگذره براتون
دردونه
19 فروردین 94 11:15
وایییییییییییییییییی چقدر عکس.یکی از یکی قشنگتر.چه هفت سین زیبایی.سال خوبی داشته باشین
مامان بنیتا
19 فروردین 94 11:24
سلام عزیزم سال نو مبارک باشه امیدوارم سال خیلی خوبی در کنار خانواده گلتون داشته باشین...به به چه عکسهای خوشگلی چه جاهای باصفایی ..ایشالا همیشه به گردش و شادی آیلین جونم خیلی خوش تیپ و خوشگل شده بودی مثله همیشه عکسهای مادر و دختری هم که عالیییییی بود
kosar
24 فروردین 94 18:02
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
مامان مهرناز
25 فروردین 94 23:24
عیدت مبارک عزیز دلم چه عکسای نازی پر از انرژی ان شالله همیشه شاد باشی عزیزم
مامان فرنيا
26 فروردین 94 8:44
ايلين جون با لباسهاي خوشگل عيد و ژستهاي زيباي عكاسي ماماني خوشبحالت كه همچين دختر عاشق عكسي داري ما كه براي يك عكس بايد كلي ناز بكشيم
مامان فتانه
پاسخ
ممنوووونم....البته به مامانش رفته..خودمم عاشق عکس گرفتنم
مامان فرنيا
26 فروردین 94 8:45
به به چقدر گشت و تفريح من عاشق روزهاي عيد هستم اخه همش به گشت و گذار ميگذره و ديدن و دوستان و فاميل
مامان فرنيا
26 فروردین 94 8:46
چه سفره هفت سين هاي خوشگلي
مامان دیانا
27 فروردین 94 12:02
ایشالا همیشه خوش باشن . دختر نازی هستی عزیزم . همیشه سفر و گردش . 120 ساله بشی . به منم یه سری بزن . اگه دوست داشتی لینکم بکن تا با هم دوست بشیم
مامان فتانه
پاسخ
عزیییییزم خوشحال میشم ولی شما ادرس سایتتونو نزاشتین
مطهره
29 فروردین 94 8:18
سلام دوست جون سال نوت با تاخیر مبارک چه عکس های نازی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد