ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

نفسم ایلین

لحظه هاي پربركت عمرت به روشنايي تيزترين پرتو آفتاب .

1391/10/25 17:13
نویسنده : مامان فتانه
448 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ایلینم ای تمام قوت قلبم! برایت از لحظاتی خواهم نوشت که تمامش را جرعه


جرعه مستانه می پرستم ...از


تمام سهم من از مادری برای تو ، که به حق نتوان شکرانه اش را بجا آورد


..."بی همتای من"ساده و مادرانه


: تا ابد عاشقانه دوستت دارم

 

چند وقت پیش رفتیم خونه پدر جون کلی با عمو احمد بازی کردی حالا شبش


مگه میخوابیدی همش


 میگفتی عمو احمد بیا بازی....اخرش بزور خوابوندمت 

 

اگه از چیزی بترسی خیلی ناز میگی ترسیدم...

 

جدیدا غذاتو میریزم تو ظرف غذات و خودت یخوری سعی هم میکنی کمتر کثیف

کاری کنی 

 

یک روز دیدم پوشکتو اوردی بازش کردی روش دراز کشیدی و خواستی خودتو


پوشک بگیری

 

 از بس که ما هول این و داریم گوشوارت نیوفته شما هم هرازچندگاهی دست


میزنی به گوشوارت میگی هست 

 

یک با شب وقت خواب گفتی مامانی شیر گفتم صبخ پاشدی بهم بگو بهت بدم

گفتی باشه صبح تا چشماتو وا کردی گفتی شیر تعجب


دیگه وقتی صبح بیدار میشی گریه نمیکنی که من متوجه بشم بیام پیشت


صدام میکنی تا بیام

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان انیسا
25 دی 91 16:19
بهاره مامان ونداد
25 دی 91 16:47
بوسسسسسسسسسسس برای دختر با حجابم
مامان پریسا
25 دی 91 21:08
وای وای چه دخملی پس میذاری مامانی راحت استراحت کنه
مامان پریسا
25 دی 91 21:13
فتانه جون من امروز متوجه عکستون این بالا شدم. ماشالله خیلی هم ناز و خانم هستید.
مامان مهرناز
25 دی 91 22:56
قربونش برم از طرف من یه بووووووووووووووووووس گندش کنی این خوشکل خانمو:
مینا مامی لیانا
25 دی 91 23:01
آخی ناااااااااااااازی عزیزممم...دختر کدبانویی میشیا خوشگل خانممممم...چقدرم لباست خوشگل و بهت خیلی میاد..ماشالله..
مامان آنوشا
26 دی 91 19:20
سلام مرسی از اینکه از وب دختر من دیدن کردی دختر ناززززی دارین ماشاا... خدا حفظش کنه من لینکتون مینم با اجازه


ماهم لینکتون کردیم
aygin
27 دی 91 14:17
سلام چه بامزه شده .
منم خیلی تو فکر گوشواره یلدا بودم تا الان چندتایی گم کرده.
مگه هنوز شیر می خوره ؟من یلدا رو 1 سال و 10 ماه گرفتم از بس بیدار می شد و شیر می خورد .از روزی که از شیر گرفتمش راحت شدم ب خدا
اگر خواستی از شیر بگیریش خبرم کن تا کمک فکری کنم


عزیزم از شیر گرفتمش خیلی هم راحت گرفتم و الان هم راحت شدم....


مامانی دلت اومد انقدر زود از شیر بگیریش گناه داشت مامانی
خاله فاطمه
28 دی 91 3:03
سلام عزیزم بااون شالی که گذاشتی واقعاخوردنی شدی عشقممممممممممممممممممممممممممممم
مامان جون
28 دی 91 3:07
سلام ایلین جون شیطون این عکسات واقعاخشکل شدها خوردنی شدی
الهام مامان آوینا
28 دی 91 12:34
اخی عزززززززززززیزززززززززززززززززم چه مقنعه بافت قشنگی داری. خیلی هنرمندید حتما که چنین مقنعه ای برای دختری بافتید......


نه عزیزم ایلین خانم ما عادت داره لباسای مارو بپوشه و بگه عکس...حالا هم شال من و گذاشته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد