ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

نفسم ایلین

بخند عزیزم.....که لبخند تو عمر منه

1391/10/17 14:51
نویسنده : مامان فتانه
687 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب پدرجون و مادر جون و عمو احمد شام خونمون بودند و به شما کلی خوش گذشت وقت شام که شد

شما سفرم گرفتی و رفتی میگی شام شام...یعنی وقته شام...

اخرش ناری ناری گذاشتم برات با پدرجون کلی رقصیدی و وسطاش به عمو هم گفتی بیاد همه  اومدن

دورت جمع شدن و شما میرقصیدی کلی ازت فیلم گرفتم...

خیلی ناز میری پیش بخاری و میگی بخاری ...اتیش...

 

از صبح که پا میشی تا بخوابی مشغول خوردنی...

 

 

دخترم یکی دیگه از مشکلات و پشت سر گذاشتی و خودت تو تخت خودت میخوابی و تا صبح بیدار

نمیشی...واااایی  راحت شدم خیلی اذیت میشدم که شب ها بیدار میشدی و شیر میخوردی ولی الان دیگه

تا صبح بیدار نمیشی و صبح که بیدار شدی من خوابم میومد خوابیدم شما خودت برای خودت سی دی

گذاشتی و اجرسازیاتو بازی میکردی ولی یک بار اومدی پیشم گفتی مامان هم...شیر...نان..که من گفتم

باشه بیدار شدم بهت میدم تو هم گفتی باشه و رفتی ولی بعد دو ساعت که دیدی من بیدار نمیشم

 

دوباره اومدی گفتی مامان شیر..نان..که دیگه من پاشدم و بهت غذا دادم... 

 

ایلینم

عشقم

عمرمیییییییییییییییی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان ساجده
16 دی 91 15:44
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
khale fatemeh
16 دی 91 17:21
سلام عزیزم الهی من قربون اون شکمت بشم که همش درحال غذاخوردنی نانازک
بهاره مامان ونداد
16 دی 91 17:40
وایی خاله جونی دختر گلی من عاشق بچه های خوبم که میزارند مامانا شون بخوابه یه عالمه بوس برای دختر نازنازی
مامان آرشیدا کوچولو
16 دی 91 23:46
خوبشحالت مامانی چه حالی میکنی برا خودت که دخملی دیگه مستقل شده ها
منم خیلی دلم میخواد آرشیدا توی تخت خودش بخوابه اما از تختش میترسه


من از اول میخوابوندمش تو تخت ...از اولش دوست داشت ...حالا شما هم از الان بهش به هر نحوی شده عادت بدین چون واقعا راحت شدم
مامانی روژینا
17 دی 91 11:04
وای چه خوب ازالان توتختش بخوابه خیلی خوبه دختر خاله من 10سالشه هنوز تنها توتختش نمیخوابه خوبه که ازالان عادت کنه بوس برای دخترناز


مرسی عزیزم
مامان صدف
17 دی 91 13:40
عزیزم دختر خیلی نازی دارید. خدا حفظش کنه
مینا مامی لیانا
17 دی 91 13:51
وای عزیزم ماشالله بهت که شور و نشاط و خوشحالی برای همه میاری و همه رو شاد میکنی خدا پدر جون و مادر جون عزیزتو حفظ کنه . ماشالله به تو که انقدر دختر خوبی هستی و میزاری مامان خوب استراحت کنه تا با انرژی مضاعف بهت رسیدگی کنه . آفرین
فهیمه مامان سینا
18 دی 91 1:08
عکسها قشنگ بودن
خدا پدر جون و مادر جون آیلین جونو حفظ کنه...
و اما حالا دعواااا البته با اجازه
خب چرا بلند نشدی به گل گلک شیر بدی ها؟؟
(یکی نیس به خودم بگه)


اخه خوابم میومد خوب
مامان یلدا و سروش
18 دی 91 21:35
ای جونم. چه بامزست.
ولی خداییش اینقدر این آهنگ سپیده جانم و آهنگ ها قاسم آبادی به آدم حال میده این آهنگ هایی شیش و هشتی حال نمیده. قبول داری فتانه جون


hahaha are rast gofti
سپیده مامان درسا
18 دی 91 22:43
آفرین به دخملی که مستقل شده ... خانومی شده دیگه واسه خودش
سپیده مامان درسا
18 دی 91 23:04
فتانه جون با اجازت لینکتون کردم ...


منم لینکتون کردم خانمی
فرناز/مامان ریحانه
19 دی 91 1:06
الــــــــــــــــــــــهی، تنهایی لالا می کنی؟
خودت سی دی میذاری و می بینی؟
هزارماشاا... به اینهمه خانومیت



اره دیگه دستگاهمون از بس باز و بسته کرد و سی دی گذاشت توش در شرف خراب شدنه
یاسی خاله هیلدا
19 دی 91 1:36
سلام مامان فتانه عزیزم ماشالا چه دختره ماهی دارین ببوسینش ممنون اومدین وبلاگ هیلدای ما
ماهم خوشحال میشیم با شما دوست بشیم
فقط من خیلی وقت نمیکنم به دوستای وبلاگیمون و کلن وبلاگ هیلدا سر بزنم ممکنه دیر به دیر بیام پیشتون
البته فقط این ماه که تولده پرنسسمونه و زمان امتحانات ما


باشه هروقت اومدین درخدمتیم...منتظریم
زهرا مامی ویونا
19 دی 91 1:41
عزیزم.....چه دخملی ماشالله ....باریکلا که اینقدر مستقلهه....زیر سایه خدا و پدرو مادر بزرگ شه گلمم
همیشه شاد و سلامت باشینن

منم لینکتون کردم اگه موافقین خودمونو کامل معرفی کنییم....
دختر طلا رو ببوسین


حتما عزیزم


راستی اسم وبلاگتو نزاشتی
دخملیــــــــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
19 دی 91 4:34
الهی که سایه این پدر و مادر همیشه برسرتون باشن.............بوس برا آیلین جون
دیانا تم
19 دی 91 14:42
با سلام جهت سفارش تم تولد لطفا با شماره های 09394843159 و یا 09362437040 در تماس باشید و یا ایمیل خود را ارسال کنید تا لیست قیمت و اقلام تم تولد را برایتان ارسال کنم با تشکر
بابای آرینا
19 دی 91 16:10
سلام گویزل قیز آیلین
همین حالا که برات می نویسم دیدم آرینا ناز دختر 5/5 ساله من نشسته پشت سیستم و داره هی قربونه صدقه میره نگو اومده وب تو رو باز کرده و تو به دلش نشستی
الهی زنده باشی خوشکل خانم


مرسی
راحله
20 دی 91 10:49
عزیزمممممممممم چه کوچولوی ناااااااازیچه اسم قشنگیهمیشه دلم میخواست اسم دخملمو ایلین بذارم ولی قسمت نشد دختر دار بشم.مامان فتانه جون خیلی ممنون که به ما سرزدی با اجازه لینکتون میکنم


مرسی عزیزم ما هم شما رو لینک میکنیم
راحله
20 دی 91 10:51
راستی هوراد منم شبها خیلی بیدار میشه ! یعنی حالا حالا ها امیدی نیست که شب تا صبح بخوابه؟


ایلینم خیلی بیدار میشد ولی الان دیگه راحت شدم...باید تختش جدا بشه و دیگه شیر نخوره تا کمتر بیدار بشه
مامان سونیا
20 دی 91 18:02
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
کاکل زری یا نازپری
20 دی 91 18:13
ای جوووووووووون چه خودشو برا مامان جون بابا جون لوس می کنهههههههههههههه ایول پدرجونو که با نوه اش رقصییییید. مامی فتانه پاشئ دیدیههههههه چقده خوااااااب آیلین گشنشههههههههه
مامان انیسا
20 دی 91 19:48
عزیزم خیلی خانم ومتین شدیآفرین که اینقدر خوب و راحت با همه چیز کنار میای و مامانی رو اذیت نمیکنی
مریم مامان آنیتا
22 دی 91 1:50
سلام گرم منو از یه کشور سرد پذیرا باش دوست عزیزم
افرین به دختر نازنینم
امیدوارم دختر منم بتونه مستقل تو تخت.خودش تا صبح بخوابه
خوش به حالت راحت شدیا منم دارم سعیمو میکنم تا دخترم مستقل شه
ماشالا دختر بانمکی داری خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم...اره واقعا راحت شدم
مریم
25 دی 91 2:38
سلام پست منو خوندی عزیزم؟


سلام...ببخشید خانمی من یک مدت اینترنتم قطع بود
سهیلا مامان درسا جون
25 دی 91 10:28
سلام فتانه جون
پس چرا بعضی نظرات پاک شده خانومی؟
این دخملی گل رو برداشتی آوردی توی نی نی وبلاگ
که ما نخوریمش؟

هزار ماشاالله حسابی بزرگ و خانم شده
خدا حفظش کنه
ببوس آیلیین توپولوی مو فرفری خوشگلمون رو


نظرات پاک نشده خانمی
مامان عسل
25 دی 91 16:20
سلام . ممنون به وبلاگ عسل سرزدین. من با اجازه لینکتون میکنم دخترتون هم خیلی نازه هزار ماشالا و خیلی شیرین فکر کنم با عسل سه روز اختلاف سنی دارن


مرسی منم لینکتون میکنم
aygin
27 دی 91 14:19
باید ب دستان این عزیزان بوسه زد
خاله فاطمه
28 دی 91 3:13
سام خانمی واقعانازمیرقصیامن قربون توبرم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد