ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

نفسم ایلین

پروسه شیر گرفتن ایلین خانم

1391/10/8 13:50
نویسنده : مامان فتانه
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم  ...دخترم دیگه برای خودش خانمی شده و دیگه حتی از شیرت هم گرفتم ...یک ماهی میشد

که روزها دیگه اصلا بهت شیر نمیدادم و شب هم فقط با یک طرف شیر میخوردی و بدون هیچ نگرانی و

دردسری قبول کردی دیگه شیر نخوردی حتی دیگه سراغش و نمیگرفتی دقیقا از 27 اذر دیگه کلا شیر دادن و

قطع کردم شما هم هیچ اعتراضی نداشتی ولی من که با خودم فکر کردم دیدم شما از جی جی بدت نیومده

و فقط وقتی بهت نمیدم نمیخوردی ولی تو ذهنت همیشه میمونه که میتونی بخوری با همکاری مامان جون

روی جی جی چسب زخم زدم و نشونت که دادم گفتم بو شده  خیلی خیلی دپرس شده بودی دلم برات

کباب شده بود ولی این کاری بود که باید انجام میشد از اون وقت به بعد به همه جی جی من و نشون میدی

و میگی بو شده دیگه هم از من تقاضا نمیکنی و ایلین من مثل همیشه و مثل مورد های دیگه خیلی خانم

بودی و خوب کنار اومدی و دیگه اصلا لج نکردی به هرکی هم تعریف کردم کلی تعجب کردن که اصلا لج نکردی

عاشقتم خانمی  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آنیسا
8 دی 91 13:31
آفرین خانمی


مادرجون
9 دی 91 10:08
افرین انقدر دخترخوبی هستی وواسه شیرلج نمیکنی واسه اینکه خیلی خانومی
مینا مامی لیانا
9 دی 91 18:49
آخی نازی...ایشالا همیشه سلامت و شاد باشی گل قشنگم
مامان پریسا
10 دی 91 16:14
چه دخمل خوبی. افرین

بعد هم نوبت پوشکه


اره میخوام بزارم بعد تولدش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد