ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

نفسم ایلین

21ماه با تو بودن

1391/9/23 11:35
نویسنده : مامان فتانه
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام و صد سلام به ایلین خانم خودم باز هم اومدم از کارهای جدیدت بگم

چند وقت پیش من خونه نبودم و بابایی میخواست خوابت کنه بعد که من اومدم خونه دیدم بابایی هنگیده

میگم چی شده میگه من امروز از ایلین چیزی دیدم که شاخ دراوردم حالا ببینین چی دیده وقتی که بابایی

میخواست خوابت کنه و شما هم خواب نداشتی با خودت فکر کردی که چطوری از دست بابایی در بری الکی

چشماتو بستی و به مدت طولانی بدون هیچ تکونی بازش هم نکردی بابایی که میبینه خوابیدی میزارتت پایین

 و میره پی کارش میبینه ایلین خانم شیطون بعد 5 دقیقه چشاتو به حالت نمایشی که یعنی خواب بودی باز

میکنی و خمیازه میکشی و بلند شدی چشمکمن که شنیدم کلی خندیدم گفتم واقعا تو فسقلی مارو گول زدی

 تعجبتعجبتعجبتعجب

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
واااااااااااااااایییییییییییییییییی یک چیز دیگه دیروز عمو امین بود خونمون دیدم خانمی عروسکی که دایی از
 
مشهد براش خریده رو گرفته بلوزشو میده بالا و میگی جوجو جوجو وااااایییییییی اب شدم خجالت...کپ کردم
 
نمیدونستم بخندم یا اخم کنم ولی اخرش کلی خندیدمتعجبخجالتقهقهه
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

الان یک هفته ای میشه که دیگه روزها بهت شیر نمیدم فقط شب ها میخوری تاحالا که خوب پیش رفتیم

فکر کنم با این وضعیت راحت بتونم از شیر بگیرمت

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
بن بن بن فارسی و کامل یاد گرفتی و خودت کارت ها رو دستت میگیری یکی یکی میگی چیه و بعد
 
اسمشو میگی کلا تو حرف زدن هم همه کلمه هارو واضح و قشنگ میگی ولی جمله نمیسازی فکر کنم
 
اول میخوای کلمه هارو یاد بگیری چند روزه هم دارم بن بن بن انگلیسی باهات کار میکنم 4 5 کارتو یاد
 
گرفتی

از پیشرفت های دیگه هم اینکهstand up, arms up, claps your hand , site downیاد گرفتی و انجام میدی

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
تو محرم از بس شب ها میرفتیم دسته روی میگفتی سینه سینه یعنی سینه زنی کنی و وایمیستادی و
 
با دقت تمام کل دسته رو نگاه میکردی
 
تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست
ایلینم
ایلین
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مینا مامی لیانا
23 آذر 91 14:00
21 ماهگیت مبارک خوشگل من
ای جان خوب سر بابا رو گول مالیدیا
عزیزمممممممم از بس باهوش و خواستنی هستی آیلین نازم به به چه عکسای نازی کلی حظ کردم از دیدنشون همیشه سلامت و شاد باشی خانم خوشگله


مرسی خانمی
مامان مهرناز
24 آذر 91 22:41
سلام قربونش برم دختر ناز وخواستنی داری خدا حفظش کنه
دوباره هم به ماسر بزنید مرسی


مرسی...حتما عزیزم...لینک شدین
مامان ملینا
25 آذر 91 8:23
عزیزم ممنون که به وب ملینا سر زدی خیلی خوشحالمون کردی.خدا دخمتر خوشگلت رو براتون حفظ کنه .ماشالله تو این سن خوبه که کلمات رو بدون اشتباه تلفظ می کنه .مطمئن باش جمله سازی بعد از تولد 2 سالگی خواهد شد شاید هم زودتر .چون باهاش کلمات رو کار کردی.ملینا هم دقیقا مثه ایلین بود.من لینکتون می کنم .موفق باشی گلم


مرسی عزیزم ما هم لینکتون میکنیم
مامان ملینا
30 آذر 91 12:13
روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .
هیراد و عمه لیلاش
2 دی 91 21:03
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان یلدا و سروش
6 دی 91 12:19
عزیزمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد