ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

نفسم ایلین

شیطون بلا

1391/4/24 20:08
نویسنده : مامان فتانه
930 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم چند روز پیش رفتی بالای صندلی ایفون و برداری افتادی زمین و کلی گریه کردی Banh bao smiley 039که من گرفتم باهمون وضعیت خوابوندمت وقتی بیدار شدی  دیدم راه نمیتونی بری

خلاصه  کلی دکتر ئ اینور و اونور خلاصه گفتن درنرفته ضرب دیده پات بردیم

 

کلی پاتو ماساژ دادیم تا یک ذره بهتر شدی البته هنوز میخوای راه بری

میلنگی

کلی گریه کردم برات مامانی خدا برای هیچ کس این روزارو نیاره 3d smiley 047

دست ایلین خانومم زخمی شده بود یه دفعه نگاش که به دستش میوفته دستشو نگاه میکنه و

بوسش میکنه.

 

به ایلین خانوم میگم برو باباییتو صدا کن بیاد بگیرتت با صدای بلندو اینقد خوشگل صداش میکنه

که ادم دلش میخواد بخورتش.

 

 

بابایی داشت رو پاش تورو میخوابوند منو که دیدی گفتی بابا بابا.بابا که گفت جانم گفتی مامانی

 چند بار صدام کردی من که اومدم پیشت بالشتتو نشون دادی و گفتی مامانی یعنی میخوای من 

 خوابت کنم کلی حال کردم

 

میگم ایلین مامانی چند تا دوست داری با کلی ذوق میگی دو تا

 

میگم ایلین اسمت چیه میگی آینی  فدات بشم ل رو نمیتونی تلفظ کنی قهقههناراحت

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان انیسا
25 تیر 91 14:05
دخترک شیطون مواظب خودت باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد