ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

نفسم ایلین

لجبازی ایلین

1390/11/3 13:33
نویسنده : مامان فتانه
279 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ

سلام دخترم

 

چند روز پیش برات یه پیراهن قرمز لختی خریده بودم اینقدر خوشکل شده بودی

که حد نداشت یه عالمه هم ازت عکس گرفتم که وقتی بزرگ شدی خودت ببینی

عزیزم اگه خودتو وقتی که داری قطره میخوری ببینی خودت عاشق خودت میشی

اینقدر با مزه میخوری یه جوری ملچ مولوچ میدی که ادم دلش میخواد درسته

قورتت بده بعضی اوقاتم که نمیخوای قطره بخوری اونو تو دهنت نگه میداری بعد

که من حواسم نیست همه رو میریزی یه بار که اینکارو کردی من سریع بهت

شیر دادم توهم زود گول خوردی قطره رو با شیرخوردی اون لحظه قیافت خنده

دار شده بودالهی من قربونت برم الان چند وقته که شبا میخوای بخوابی شکمت

اینقدر درد میگیره که نمیتونی بخوابی یه روز که من عصبانی شده بودم بابایی تو

رو ازم گرفت تو تا ساعت 5صبح بیدار بودی بیچاره بابایی تا اون موقع تو رو

نگه داشته بود اخرش سرتو گذاشتی رو دستمو خوابیدی دیشب برات چند تا چهل

گیس خریدم اینقر ناناز شده بودی اینقدر بوست کردم تا بلاخره گریه تو رو در

اوردم. راستی الان چند روزه که با مادر جون بازی میکنی اون میگه ق تو هم

همونو تکرار میکنی البته فقط وقتی بغل مادر جون هستی اینکارو میکنی .

خداحافظ عزیزم

 

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد