ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

نفسم ایلین

دخترک 3ساله من

1392/12/8 13:19
نویسنده : مامان فتانه
611 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزم خوبییی...بگم از دختر 3 سالم که فوق العاده درکش بالاست و من با حضورش هیچ مشکلی

ندارم هرچیزی که میگم گوش میده و قبول میکنه و حتی خودش خوب و از بد تشخیص میده...ولی امان از

این شیرین زبونیات و طوطی وار حرف های مارو به خودمون گفتنات که حسابی دلبری میکنی و حتی

بابایی بهت میگه ایلین شما الان انقدر ناز داری بزرگ شدی من چطوری نازتو بخرم...بگم از عشق بابایی

به شما که همچنان به شما باج میده و لوست میکنه و وابستگی شما به بابایی...بابایی که دیروز از

سرکار تا بیاد شب شد و دخترم خواب بود صبحم که دوباره رفت سرکار شما خواب بودی گریش گرفته بود

که نتونست شمارو ببینه و سفارش های همیشگیش به من که از گل نازکتر بهت نگم و هرچی خواستی

بهت بدم و همیشه بهم میگه ازت خواهش میکنم سر ایلین داد نزن دعواش نکن ولی من قبول ندارم

همون بابایی انقده لوست کرد بسه یک ذره هم باید باهات با جدیت برخورد کرد که یاد بگیری درست رفتار

کردن و...

حالا بگم از اتفاقات این چند وقت...برای 22بهمن اداره بابایی جشن برگزار کردن و بیشتر مخصوص بچه ها

بود حسابی بهت خوش گذشت

این روزها هوا عالی شده و ما هم که ددری همش بیرونیم و حسابی به دخترم خوش میگذره و خودم

احساس میکنم این بیرون رفتنا تو روحیت اثر داشته کمتر لجبازی میکنی و بیشتر به حرفم گوش میدی

...وقتی صبح از خواب بیدار میشی میگی مامانی حوصلم سر رفتتعجبنیشخند

لباست تو اتاق افتاده بود خاله بهت گفت جمع کن با چنان جدیتی اومدی به خاله گفتی مگه من کلفتم

که خاله فقط با هنگ نگات کرد و با همون قیافه هنگیده اومد تو اتاق پیش من و میگی فتانه شنیدی چی

گفت دید منم هنگیدم خندهقهقهه

بودیم خونه مامان جون میخواستیم بریم بیرون خاله فاطمه تنها خونه گذاشتیم رفتی پیشش با یک

ناراحتی میگی خاله ما بریم میخوای تنها باشی؟ناراحت نمیشی؟مامان فدای مهربونیات وقتی هم اومدی

تو ماشین میگی مامانی خاله خونه تنها باشه گریه نمیکنه؟دوست نداری وقتی خودت داری میری بیرون

کسی خونه تنها باشه حتی اگه من و شما میخوایم بریم کلاس و بابا خونه تنها باشه همش بهش میگی

بابایی ما نیستیم نترسی گریه نکنی

داشتم بعدازظهر خوابت میکردم زیاد راضی نبودی ولی از اونجایی که دختر حرف گوش کنی هستی

هیچی نگفتی بعد 10 دقیقه که گذشت یک دفعه میگی مامان این چه خوابیه خواب بعدازظهریه ؟من و

میگی کلی خندیدم و حسابی هم چلوندمت

بهت که میگم یک کاری و انجام بده اگه چند بار تکرارش کنم میگی یک بار گفتی شنیدمخنده

تا کاری بدی میکنی من برات چشم غره میرم میگی مامانی ببخشید دیگه تخرار (تکرار)نمیشه  

داشتم میبردمت دستشویی که بریم کلاس میگی مامانی جیش ندارم مطهنم (مطمئنم)

خیلی خوب داری تو کلاس پیش میری و انقدر که سرمون شلوغه وقتی که میخوام خونه اصلا لغتایی که

یاد گرفتی و باهات تکرار نمیکنم ولی جلسه بعد میبینم که همشون و بلدی معلومه که تو کلاس حسابی

گوش میدی

وقتی داری میری کلاس در میزنی و میگی may i com in... یک روز که تیچرت از کلاس رفت بیرون شما

بچه ها در و بستین و پشت کلاس وایسادین نمیزاشتین بیاد داخل هرچی تیچرتون میگفت may i com in

شما میگفتین no انقدر گفت که شما رضایت دادینقهقههقهقههامان از دست شماها بچه های این

زمونه...خیلی بچه های کلاستو دوست داری مخصوصا تیچرت 

میخواستیم از خونه مادرجون بیایم خونه مادرجون بهت گفت تو پیش ما باش من تنهام گفت نه تو تنها

نیستی احمد داری امین و داری رامین و داری ولی بابایی من یک دونه ایلین داره ...یعنی رسما خوردمت

تمومت کردم خنده

فعلا همینا یادمه

بریم سراغ عکسا

1

این کادوی تولد دخترم که تیچرش بهش داد

 

2

این هم کارنامه ترم 1 زبان دخترم  

 

3

یک هوای خوب و یک روز خوب

4

5

6

7

7

با خاله ها رفتیم دریا شبش هم رفتیم بیرون شام خوردیم حسابی بهمون خوش گذشت

8

 

بای بای بای بایبای بای 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سپیده مامان درسا
9 اسفند 92 0:22
خدا حفظش کنه گل دختر نازمون و انشالله همیشه خوش باشین کنار هم
مامان پریسا
9 اسفند 92 2:56
افرین به این دخملی خوب با درک بالا . حتما مامان کلی به وجودت افتخار میکنه
مامان فتانه
پاسخ
اره واقعا حال میکنم که هرچی میگم سریع میگه چشم
مامان پریسا
9 اسفند 92 2:57
خب راست میگه یه حرفو چند بار میگی چه عکسای خوشکلی خصوصی
آرشیدا
10 اسفند 92 0:48
دوباره شما با این دخمل باکلاس ما ژست گرفتید؟از خودتون خلاقیت ندارید؟همش میاید اینطرف و اونطرف آیلین خانم با درک و باهوش میشینید و وایمیسید عکس میگیرید؟
مامان فتانه
پاسخ
اخه با ایلینه که عکس ما زیبا میشه
مامان بنیتا
10 اسفند 92 1:56
ناااازی عزیزم قربونش برم با این شیرین زبونیاش
مامان فرنيا
10 اسفند 92 11:28
افرين خيلي باهوشي كم كم ياد ميگيري كامل انگليسي صحبت كني
مامان فرنيا
10 اسفند 92 11:29
واي چه روز خوب و چه هواي خوبي كنار دريا خوشبحالتون
مامان مهرناز
11 اسفند 92 0:14
جوووووووووونم کلی خندیدم قربون دختر بامزه ی خودم به به دریااااااااااااااااااااااااا کلی دلم خواستخوش بحالتون
مامان فتانه
پاسخ
جای شما خالی دوست عزیزم
دردونه
11 اسفند 92 15:47
همیشه بهتون خوش بگذره. جالبه هنوز بیدار نشده میگه حوصله ام سر رفته
آتــریـسـا جـون
12 اسفند 92 1:08
ای جان پس آیلین جونمون حسابی باهوشه ، برنم به تخته که چشم نخوری خاله وای چه کادوی قشنگی ، مبارکت باشه آیلین جون خب خدارو شکر که بهتون خوش گذشت امیدوارم همیشه خوش باشین
مامان هدیه
12 اسفند 92 1:28
همیشه تو شادی و گردش خانوم خانوما خدا آیلین جونو برات حفظ کنه مواظبش باش چش نخوره زود اسپند دود کن برا خانومم که این قدر درکش بالاست
مامان فتانه
پاسخ
مرسی خاله جون
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
13 اسفند 92 11:10
همیشه تو شادی و گردش به به دریا کلی دلم خواست
مامانی درسا
14 اسفند 92 8:10
جون دلم
مامان آیسو وآیسا
14 اسفند 92 13:01
آفرین به آیلین ناززززززززززززززززززززی همیشه به گردش دوست جون
آرشیدا
15 اسفند 92 0:25
خشگل مممممممممممممممممممممممن بووووووووووووووووووووس
مامان آنیسا
15 اسفند 92 17:33
مامان مهرناز
20 اسفند 92 14:11
سلام عزیزم پیشاپیش عیدرو بهت تبریک میگم اینم عیدی مهرناز به ایلین جون امیدوارم خوشت بیاد http://www.8pic.ir/images/30358031589733562894.jpg
مامان فتانه
پاسخ
مرسی دوستم عید شما هم مبارک پیشاپیش...وای چقدر قشنگ شده مرسی
شیرین مامان شادلین
21 اسفند 92 1:04
افرین عسل خاله چقدر شیرین زبون شده فدات شم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد