ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

نفسم ایلین

اخرین پست از 3 سالگی ایلین

1392/11/16 17:31
نویسنده : مامان فتانه
614 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلااااااااااااااااااممممم عشششققققققققققققق مامان عزیزم مامان فدای دخترش که روز به روز داره بزرگتر

میشه  وتا چشم روهم میزاریم یک سال دیگه میگذره ....هنوز که هنوزه باورم نمیشه که من یک دخمل ناز

دارم اونم یک دختر 3ساله که دیگه به اخرای 3سالش نزدیک شدیم و دخترم داره پا میزاره تو 4سالگیش

.....خیلی خیلی حس قشنگیه حس مادر شدن ...همیشه وقتی از خودگذشتگیهای مادرم و نسبت به

خودمون میدیم میگفتم چرا انفدر از خودش میزنه تا ما خوش باشیم ولی الان که خودم یک مادرم میگم

ازخودگذشتگی کوچیکترین کاریه که یک مادر میتونه برای بچش انجام بده اصلا مادر بودن قابل توصیف نیست

باید مادر باشی تا این حس و درک کنی....خیلی حس قشنگیه من که خیلی دوسششششششششش

داررررررررررررممممممممممممم...............قلبقلب

حالا بریم سراغ این پست اخر...اول از عروسی هایی بگم که این ماه دعوت بودیم هم به ما هم به ایلین

خانم حسابی خوش گذشته ...از اول تا اخرش هم وسط بودیم البته ایلین خانم بیشتر با خواهر عروس که

بهش میخورد 28 29 سالش بازه میرقصید اونم حسابی تحویلش گرفت اخرش اومد بهم گفت برای دخترت

اسپند دود کن 

این هم عکساش

 1

2

 

3

 

4

 

6

 

7

8

9

 

حالا بگم از تولد بابایی که برعکس سال های دیگه فقط ما 3تا بودیم صبحش من و دخترم رفتیم کیک خریردیم ایلین کلی ذوف کرد همش بالا پایی میپرید که  بیا تولد بخوریم خندهکه ما هم تا بابایی اومد میم و اوردیم و بابایی با ایلین خانم با هم شمع و فوت کردن...البته قبلش ایلین زنگ زده بود به بابا و پشت تلفن تولذشو تبریک گفته بود 

این هم عکساش با یک بابایی خسته و کوفته از سرکار اومده نزاشت بابایی تیپ بزنهچشمک

 1

2

3

4

حالا بگم از برف که این روزها بالاخره شهر ما هم برف اومد و کلی ذوق زده شدیم که ایلین خانم هم

انگلیسیشو یاد گرفته و میگه snowدیدم 

 1

2

3

 

 

حالا بگم از شیرین زبونیای دخترم :

وقتی میخوای غذا بخوری میگی بسم ا... یک شب دیدم داری میخوابی اروم گفتی بسم ا...بغل

 

داشتم غذا درست میکردم وسطش رفتم ایلین و بغل کردم میگی دست بوی پیاز میده منو میگی کلی ضایع شدمخجالت

داشتی کیک میخوردی یک ذره تهش مونده بود میگی مامانی برام سی دی بزار قول میدم کیکمو میخورم

یهو یادت اومد که کیکت یک ذره مونده خودت میگی نه یک ذره هست خندهگفتم من سی دی نمیزارم

خوب کیک نخورخنده

بابا میومد سمتم باهاش حرف نمیزدم دیدم میگی بابایی کار بد کردی مامانی باهات قهره ببین من

مدادرنگیامو ریختم پایین جمع نکردم مامانی منو دوست نداشت  بوس نمیکرد من جمع کردم حالا منو

دوست داره تو هم کار بدی کردی مامان دوست نداره بغلقلباز خود راضی

تو حمام بودیم میگی مامانی من رفتم بیرون بابایی عافیت یادش نره هههههههههه از شانسمون اومدیم

بیرون دیدم بابایی یادش نرفت و گفتماچ 

 کارت بابایی گم شده بود فکر کرد من گرفتم گفت اگه نگرفتی بگو من میخوام برم کارتو بسوزونم رفت بیرون اومد ایلین به باباش میگه بابایی سوزوندی ما هنگیدییییییییممممممممم اساسی 

به ریزترین صحبتامون کار داری درمورد همه چی صحبت میکنی شیرین زبون من ماچ 

.بای بای بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان مهرناز
16 بهمن 92 23:32
عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک واااای این ژستات منو کشته به به برفففففففففففففف ماشالله باهوشه دخترم
مامان آنیسا
17 بهمن 92 21:02
تولد باباییییییی مهربون مبارک عزیزم تولد پرنسس نازمون هم پیشاپیش مبارک ایشالا همیشه به شادی باشید
مامان فتانه
پاسخ
mer30 dostam
آرشیدا
17 بهمن 92 23:19
پیشاپیش تفلدت مبارک عسیس دلم.فقط عاااااااااشق این ژستاتما خاله .در آینده مدلی مانکنی چیزی میشی ها
ا
17 بهمن 92 23:22
خیلی نازی خوشگله یه سوتی ازت گرفتم تو عکسها انگشت شصتت تو جوراب شلواریت سلام میکنهواسه شوخی گفتم ناراحت نشی خاله
مامان فتانه
پاسخ
are khodamam didam bichare to putin pare shod khande dare to hame aksa ham ha dide bodam dg cut nakardam goftam bashe bekhandim
نسيم
18 بهمن 92 0:35
اي جونم اين سنشون خيلي شيرين زبون ميشن يني كشته اين ژستاشم فتانه جون خودت يادش دادي؟ تولد بابايي مهربون هم مبارك باشه
مامان فتانه
پاسخ
bazia az khodeshe vali a unjae ke manu khaleha ziad aks mgrim yad gerefte
معصومه
18 بهمن 92 11:05
مبارکه خانوم انشالله سایه ی همسری روی سرتون مستدام باشه و خوشی هاتون با دخترتون پایدار و همیشگی
مامان فتانه
پاسخ
mer30dostam
الهه مامان یسنا
18 بهمن 92 13:10
به به آخرین ماهگرد سه سالگیت مبارک خانومی ایقدر شیرین زبونی نکن اگه دستم بهت برسه یه جا قورتت میدم
مامان ملیکا
19 بهمن 92 0:31
سلام سلام چه دختر خوش تیپی .. ماشاالله تولد بابایی دوباره مبارک باشه ، انشاالله به پای هم پیر بشید فتانه جونم تولدت پیش پیش مبارک باشه خاله جون
مامان فرنيا
19 بهمن 92 9:50
ماشالله هميشه خوش باشيد هميشه به عروسي
مامان فرنيا
19 بهمن 92 9:51
ماماني دقت كردي جوراب شلواري گل دختري سوراخه عاشق اين ژستهاي طبيعي هستم
مامان فتانه
پاسخ
ههههههههههههههههه اره از قبل عکس گرفتن میدونستم گذاشتم براش بمونه که چه مامانی تنبلی داره
مامان فرنيا
19 بهمن 92 9:53
واي برف ما هم كلي ذوق كرديم بخاطر اين برف
دردونه
19 بهمن 92 10:03
این برف بچه ها رو خیلی خوشحال کرد چه خودش رو برای باباش لوس میکنه وروجک
مامان فتانه
پاسخ
تا دلت بخواددددددددددد لوسه
مامان آیسو وآیسا
19 بهمن 92 11:23
پست زیبایی بود دوست خوبم...آیلی نازززی تولدت پیشاپیش مباررررررررررررک نازززززززززگل خانوم...برا آیلین نازززززززززی دوستم خصوصی
مامان آیلا
19 بهمن 92 13:18
تولد بابایی مبارک اوم چه کیکی معلومه خوشمزه بید
مامان آیلا
19 بهمن 92 13:19
مامانی من هستم بابا شما کم پیدا شدی در نایاب شدی
مامان فتانه
پاسخ
عزیزن یک ذره سرم شلوغه
مامان آیلا
19 بهمن 92 13:20
اون ناخن لاکی مال کیه که پیدا شده می خوام تو پست تولدت تبریک بگم برام خیلی نمی چسبه منتظریم ولی می گم
مامان آیلا
19 بهمن 92 13:21
برف که چه عرض کنم کوه برف ماشااله
مامان صدف
19 بهمن 92 13:37
قربونش برم که این همه بزرگ شده، خشگل شده، خانوم شده.
سارا مامانی شیدا
20 بهمن 92 10:15
چه تیپی زده این خانم گل هزار هزار ماشااله
مامان آیسو وآیسا
21 بهمن 92 9:21
پست قشنگی بود عکسهای گل دخملی هم مثل همیشه ناززززززز خصوصی دوستم
سپیده مامان درسا
22 بهمن 92 2:52
سلام مامان فتانه ی مهربون خوبی ماشالله هزار ماشالله مثل همیشه عکسهای گل دخترمون ناز و قشنگه خانومی شمع کیک تولد چنده ... چرا از هیچ طرف خونده نمیشه ببوس آیلین جون و از طرف من و درسا
مامان فتانه
پاسخ
32 شمعش
راحله
22 بهمن 92 9:52
ژستااااااااااااااااااشو ای خداااااااااااااااااااااااااااا قربون تو دخمل خوششششمزه و شیرین
مامان فتانه
پاسخ
خانمی چرا من صفحتونو میزنم میگه همچین صفحه ای یافت نشد>؟؟؟
مائده(ني ني بوس)
23 بهمن 92 23:45
ماشالا چه خانمي شدي براي خودت.ايشالا به زودي ماماني قراره يه تولد خوشگل و به يادماندني برات بگيره
مامان فتانه
پاسخ
نه متاسفانه میخوایم یک تولد خودمونی بگیرم
مطهره
24 بهمن 92 9:27
چه همه عکس ناناز دلمون باز شد خدا حفظش کنه
مامان درسا
24 بهمن 92 15:06
سلام وبلاگ قشنگی دارید خدا کوچولوی نازتون رو براتوم نگه داره خوشحال میشم به سایت درسا کوچولو هم یه سر بزنید dor-sa.ir اگه تمایل داشتید آدرس وبلاگتون رو توی بخش لینک دوستان درسا اضافه می کنیم. ضمناً بخش آلبوم دوستان درسا رو هم ببینید اگه خواستید آلبوم کوچولوتون رو اضافه می کنیم مرسی
زهره مامان عرفان خان
26 بهمن 92 15:55
آیلین ناناز خاله سلام به به چه ژستهایی و چه خنده های نازی عزیزم همیشه شاد و سلامت باشی در کنار پدر و مادر خوبت عزیزدلم
مامان سمانه
11 مهر 93 7:14
فتانه جون ایلینت قیافش اصلا به خودت نرفته مثل پسر من که شبیه من نشده
مامان فتانه
پاسخ
اره خانمی کپی مادرشوهرم شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد