ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

نفسم ایلین

این روزهای دخترکم

1392/6/23 11:11
نویسنده : مامان فتانه
388 بازدید
اشتراک گذاری

به نام آن والایی که شعله عشق را در فانوس سینه پر مهر مادری روشن نمود و بارور ساخت.

در عمیق ترین نقطۀ اقیانوس شب، صدفیست به سفیدی صبح که در دلش دردانه اشکی می پرورد به

زیبایی سلام تا عاشقان را پیشکشی باشد به عزیز ترینها. پس ای عزیزترین سلام. سلام ایلینم خوبی

 خوشی سلامتی....چند وقتیه که برات از کارهایی که میکنی ننوشتم ....الان اومدم که برات بنویسم چه

شیرین زبونی هایی میکنی 

یک روز نشسته بودم اومدی بهم میگی مامانی دلم برات یک ذره شد بیا بوست کنم منو میگی

بغلخوشمزهاز خود راضی باباییمتفکرابرواخه هیچ وقت برای بابایی از این محبت ها نمیای

 

تموم کتاب شعرات و حفظی و وقتی یکی میگیری که بحونی میبینم دقیقا  همون صفحه رو کامل

میخونیماچ

خیلی خیلی خیلی حساسی که دست کسی خیس باشه و بزنه بهت کلی گریه میکنی که من بدم

میاد چرا خیسم کردی مگه تو نمیدونی بدم میاد

شب وقت خواب باید همه خودمونو بزنیم به خواب تا شما بخوابی اون وقت میای بغلم میکنی انقدر بوسم

میکنی  نازم میکنی تا خوابت ببره

داشتی تی وی نگاه میکردی من خاموشش کردم اومدی بهم میگی مگه تو بی فرهنگی تلویزیون خاموش

کردی من خجالتتعجبمژه

هروقت خراب کاری میکنی  سریع میای بهم میگی مامانی من تو رو دوست دارم از اونجا میفهمم یک

کاری کردینیشخند

وقتی که خیلی غذا میخوری میگم ایلین بسه میگی مامانی غذا بخورم بزرگ بشم قوی بشم

اگه کار بدی بکنی سریع میگی مامانی ببخشید من دیگه این کارو نمیکنم من حرف مامانیمو گوش میدم  

 

ماه پیش رفتیم کنسرت محسن یگانه خیلی خیلی بهت خوش گذشت اونجا یک اقایی دیدی موهاش بلند

بود دیدم با یک انزجاری میگی مامانی ببین اقاهه چه موهاش بلنده زشتهنیشخند

بستنی خوردی صورتت کثیف شد میگی مامانی بیا بریم  لب و لوچمو بشورم نیشخندقهقهه

اگه بابایی یادش بره سر غذا ازم تشکر کنه بهش میگی به مامانی بگو دست شما درد نکنهنیشخند

شعرهایی که جدید یاد گرفتی:ایلین خانم گلدسته وسط گلها نشسته یکی از گلها باز شد ایلین خانم ناز شد

شبا که ما میخوابیم اقا پلیسه بیداره ما خواب خوش میبینیم اون دنبال شکاره ما پلیس دوست داریم بهش اخترام میزاریم 

ما گلیم ما سنبلیم ما بچه های بلبلیم اگه به ما اب ندین اینجوری میشم اون جوری میشیم

این خلاصه کارهایی بود که انجام میدی کلا خیلی خیلی شیرین زبون شدی و دلبری میکنی همه میگن مامانت که انقدر زبون نداشت تو از کجا انقدر بلبل شدیچشمک

 الان عکسا در دسترسم نیست حالا بعد با عکسا میایم پیشتون فعلا بای بایماچماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

ارغوان
23 شهریور 92 11:21
قربون اون لب و لوچه ت آخه فسقلی *


هههههههههههههههههه
نازی Q
23 شهریور 92 11:54
بیا اینجا به دردت میخوره



تو گوگل بزن "کپی پیست کن"



بعد بیا کپی پیست کن







Q


متوجه نشدم




شيرين مامان شادلين
23 شهریور 92 16:26
آفرين دخملييييييييييي با هوش ماماني واسه عسليي زياد كتاب بخون منم دوست دارم شادلينم اينطري شعر حفظ كنه


اره خداروشکر تو حفظ کردن محشره بزنم به تخته
مامان مهرناز
24 شهریور 92 0:49
ماشالله چقدر شیرین زبونی عزیز دلم
تو بی فرهنگیش خیلی با حال بود


والااااااااااا دیگه بی فرهنگ هم شدیم از دست این بچه ها
دردونه
24 شهریور 92 11:16



هههههههههههههههه
محبوبه
24 شهریور 92 11:59
زهرا مامی ویونا
25 شهریور 92 2:31
ای جونم ماشالله بزرگ شده....همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم


مرسی دوستم
مامان بنیتا
25 شهریور 92 3:09
نااااازی عزیزم چه قدر تو شیرین زبونی عسلمممم...خدا نگهدارت باشه فرشته کوچولوی خوشگل


مرسی خاله جون
مامان فرنيا
25 شهریور 92 12:01
چقدر شيرين زبون شدي

واقعا اين باباها به اين جور حرفها خيلي حسودي ميكنن خوب ايشالله به شما هم ميگن ديگه




ههههههههههههههه اره

مامان فرنيا
25 شهریور 92 12:01
ماشالله به اين آيلين خانم چقدر شعر و كتاب بلده بخونه
مامان ترانه و برنا
25 شهریور 92 12:34
ماشاله به اییلین باهوشم


مرسی عزیزم
متین
25 شهریور 92 12:45
ماشالا به این ایلین شیرین زبون
خوش به حالتون من محسن یگانه رو خیلی دوست دارم
همیشه به تفریح عزیزمنتظر عکساش هستیم


مرسی خانمی....منم عاشق اهنگاشم البته ایلین عاشق اهنگ دوست دارمشه
مامان میعاد
25 شهریور 92 13:02
ای جونم فدای اون شیرین زبونیات خاله


مرسی خاله جون
سپیده مامان درسا
25 شهریور 92 16:10
قربون گل دختر باهوش انشالله که همیشه تنش سالم و سلامت باشه


مرسی خاله جون....
مامان ترانه و برنا
25 شهریور 92 16:29
دینگ دینگ خصوصی داری
عرفان خان و مامان زهره
25 شهریور 92 17:02
سلام به آیلین شیرین زبونم و مامان خوبش
وای که چه خوردنی شده دخملمون
شعر خوندنت و قربون بشم خاله جونی
بی فرهنگی خیلی باحال بود چه حالی شدی فتانه جون


همیشه شاد و تندرست باشید عزیزم


مرسی عزیزم خدا نکنه خانمی....اره واقعا من تو هنگ بودم
مریم--------❤
25 شهریور 92 18:26
متین
25 شهریور 92 18:43
عزیزم بالا برت خیلی جالبه که عکس دختر نازته میشه بپرسم چطور ساختیش؟



عزیزم تو پیوند روزانه هام برو توی وبلاگ انیس هست
متین
25 شهریور 92 18:45
اره واقعا مردا از بچه هم بچه ترن
وقتی ماشین کنترلی برای فربد میگیریم یا هدیه میدن ا ول باید باباش امتحانش کنه




ههههههههههههههه
کاکل زری یا ناز پریییی
26 شهریور 92 20:25
سلام فتانه جون ماشاالله ایلین جون چه خانومی شده عکساش که خیلی نازن عجب زبونی داره هزار ماشااللله به دختر گل خدا حفظش کنه


مرسیخانمی....عزیزم شما ادرس نزاشتی؟
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
27 شهریور 92 3:20
عزیز دلم ماشالا چه قدر شیرین زبونه


مامی شایان(زهرا)
27 شهریور 92 9:46
عزیزم.ماشالله باهوشه دخملی.ببوسششششششششش




مرسی خانمی


مامان آیلا
27 شهریور 92 10:13
پس آقاهه موهاش بلنده بود منم موافقم اه اه
آفرین که از مامانی تشکر می کنید


ارهههههههه ههههههههه
مامان سونیا
27 شهریور 92 20:01
ماشالله به ایلین خانم که کلی شعر حفظ کرده
عجب هرکس تلوزیون خاموش کنه بی فرهنگه یعنی


ههههههههههههههه نمیدانم والا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد