ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

نفسم ایلین

ما اومدیم با کلی خبر و عکسسسسسسسسسسسسسسس

1392/5/5 1:01
نویسنده : مامان فتانه
1,146 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام و صد سلام به دخترم...دختری 29 ماهه که 29ماه منو به دنیای مادری برد به دنیای

شیرین مادری ....خیلی قشنگ این حس...خیلی خیلی بیشتر از اونیکه فکر کنی....حسی که ببینی

یکی وجود داره از گوشت و پوست و خون من واین منم که عاشقانه میپرستمش....

عزیزم قبل از همه باید بگم ببخشید که یک مدته برات ننوشتم کامپیوترمون کیبوردش خرابه برای همین

نمیشد برات نوشت ...کلی از کارات تو گوشیم سیو کرده بودم ولی چند روز پیش گوشیم از دستت افتاد

شکست و صفحش سوخت و همه اونارو از دست دادم بیشتر از همه دلم برای اون نوشته ها سوخت

حالا تا جایی که یادم میاد برات مینوسم ....

ایلین من این روزها به معنای واقعی خانم شده و کارهای خودشو دوست داره خودش انجام بده و

مستقل باشه مثه wc رفتن مسواک زدن غذا خوردن ..... کارمون شده توی ماه رمضون هر شب با عمه

ها و خاله ها بیرون رفتن و دور  زدن تا جاییکه شب که میشه بهت میگم بخواب میگی نه عمه جون میخواد

بیاد دنبالمون بریم بستنی بخوریم...البته به خاطر همینا زمان خوابت به هم خورده و تا 1 2 شب نمیخوابی

و مامان و بابا ناراحت میکنی 

یک روز به بابا گفتی برات اب سرد بیاره بابایی اب ولرم اورد گفتی نه بابا اب سرد بده بابایی گفت همین

خوبه خوب شما خوردی بعد چند ساعت اومدی بهم گفتی اب سرد بدم من اب سرد بهت دادم دیدم

لیوانتو بردی به بابا نشون دادی و گفتی بابایی اینو میگن اب سرد من خندهتعجبقهقههباباییخجالتآخآخ

دیدم یک روز اومدی بهم میگی مامانی ببین مژم افتاد میگم تو مگه مژه داری مژتو نشون میدی میگی اینا

 

میری مغازه هرچی انتخاب میکنی میری به مغازه داره نشون میدی میگی اقا اینا چنده؟بغل

هرچیز جدیدی که بپوشیم میگی وای چه خوشکله مبارکه از کجا خریدی ....حالا خودت هم یک لباس

خوشکل میپوشی بهم میگی مامانی بهم بکو مبارکه از من بپرس از کجا خریدمقلبقلب

بابایی میخواست بره استخر شما به بابا گفتی منم میام بابا گفت نمیشه یک دفعه با یک جدیتی

برگشتی گفتی من خودم میرم تو برو من خودم میرم تا اینو گفت همه برگشتن منو نگاه کردن چون این

حرفا مال منه منمخجالتاز خود راضیاز خود راضیخجالت

خیلی خیلی خیلی حرف میزنی گاهی اوقات دیگه واقعا اطرافیانو گیج میکنی و کلافه ...در مورد همه چیز

توضیح میدی که اگه این کارو بکنی این طوری میشه بعد اونطوری میشه ....

16تیر تولد مهرشاد خواهر زادم بود تولدشو خونه ما گرفتیم نمیدونی چه ذوقی میکردی و چقدر خوشت

اومد عاشق تولدی و شمع فوت کردن خیلی شاد بودی همش هم وسط بودی و میرقصیدی خیلی ناز

میرقصی واقعا حرکاتت حرفه اییه با هر اهنگ یک قر متفاوت طوری که همه کپ میکنن حالا از اون روز یاد

گفتی هر چیزی که میخری یا داری میگیری دستتو میبری بالا میگی این چیه بازش کنم پیچ پیچیه بازش

کنم بعد نشونمون میدی میگی این از طرف مامانیی بعدش هم میگی این چیه اوردی گندشو در اوردی

تقریبا این بازیه هرروزته خیلی قشنگ انجام میدی ....قربون دخملی که اصلا حسودی نمیکنی فکر میکردم

شاید ما برای مهرشاد کادو گرفتیم شما ناراحت شی ولی دیدم نه خیلی هم ذوق میکردی فقط میگفتی

کیک و من ببرم و شمع و هم خودت فوت کنی ماچماچ

برات خمیر بازی خریدم خیلی خوشت اومده باهاش خیلی چیزا درست میکنی فقط توی همه بازیات

دوست داری یکی پیشت باشه خودت تنها بازی نمیکنی از اینش اذیت میشم ....

برات حباب ساز گرفتم نمیدونی چه ذوقی میکردی از هیچی انقدر خوشت نیومد

و از همه مهم تر اینکه موهای ایلین و کوتاه کردم خیلی بهش میاد حالا عکسشو میزارم  و هر جا میرفتی

میگفتی قیچی گرفتم موهامو بریدم و خودتو لوس میکردی وقتی همه میگفتن ناز شدی 

 

ووووووووووووو عکسسسسسسسسسسسسسس

 

 

1

 تولد مهرشاد

2

1

2

2

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (58)

محبوبه
5 مرداد 92 0:59
1000 ماشالله به جیگر خاله
مامان مهرناز
5 مرداد 92 2:41
عزیزم چقدر شیرین زبونی
دیر اومدی حسابی دلمون واست تنگ شده بود
واااای موهات چقدر بهت میاد کلی تغییر کردی


mer30...vagheannn
شازده امیر و رها بانو
5 مرداد 92 2:47
آفرین به آیلین جونم که اینقدر خانوم شده عزیزممممممممممم مامانی بچه ها معمولا تو ماه رمضون کم خواب میشن چقدرم لباس قرمز بهش میاد عزیزممامانی زودتر کیبوردتونو درست کنین تا بیشتر رای آیلین جونم بنویسین


mer30 khanoomi u lotf darin...
khale fatemeh
5 مرداد 92 12:16
vai che dokhtar naziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hame ashgh raghs kardan khanomian
مامان جون
5 مرداد 92 12:21
ژاله مامان آیدا
5 مرداد 92 16:31
آیلین جونم چقدر بزرگ و ناز شدی خاله.مامانی اسفند یادت نره
مامان آمیتیس
6 مرداد 92 10:41
اين دستهاي ساده و خالي به سويتان
ما را به رسم رفاقت دعا كنيد
التماس دعا در شب نزول فرشتگان و به بند كشيدن شياطين



محتاجیم به دعا
دردونه
6 مرداد 92 11:31
اون عکس چهارم خیلی بامزست.
بچه ها همه از تولد خوششون میاد.ژاسمین هم تا یکی دوسال پیش اینجوری بود .سالی 10-12 تا تولد میگرفتیم.کیک و شمع و کادو و بزن برقص


مرسی عزیزم...ههههه
الهام مامان آوینا
6 مرداد 92 13:58
فتانه جون تو وبلاگ اوینا دومین ختم قران دسته جمعی برگزار کردیم دوست داشتی بیا و شرکت کن...


چشم الان میام
مامی آوید
6 مرداد 92 14:41
فتانه جون کامنت اشتباهی واست فرستادم عزیزم..اونو لطفا حذف کن
مامی آوید
6 مرداد 92 14:43
ماشالاااااا به این عکسا و این ژستاااااااا..خیلی بلا شدی آآآآآآآآآآآآآآ...
موهاشم که خیلی بهش میاد ماشالااااااااااا...

چه حاضر جواب هم هست این دخملیییییییییی..
بوسسسسسسسسسس


مرسی خانمی....اوید جونو ببوس...
مامان نازيتا
6 مرداد 92 17:58
mashala be in modelai naz aylin khanom
شازده امیر و رها بانو
7 مرداد 92 4:40
عزیزممممم قالب نو مبارککککککککک
مامان آیلا
7 مرداد 92 9:24
امون از دست شما ورو جکهای شیرین زبون . بلا حالا برا بابایی ایراد می گیره .


چه قر و ادایی داره دختر






اره واقعا....







khale fatemeh
7 مرداد 92 11:43
ارغوان
7 مرداد 92 13:47
ای جااانم
بهاره مامان ونداد
7 مرداد 92 16:36
وای ماشالله خاله چه بهت میاد موی کوتاه
نگاه چه فیگوری هم گرفته تو اون عکسه که لخته


مرسی خاله جون
مامان فربد
7 مرداد 92 16:59
سلام عزیزم
دلم تنگ شد اومدم ببینمت وبرم
خوشکل خاله
بوووووووووووووووووووووس



جانم مرسی گلم شما لطف دارین
محبوبه
7 مرداد 92 23:45
طاعاتتون قبول دوست جونم.


مرسی طاعات شما هم قبول عزیزم
مامان فربد
9 مرداد 92 15:57
سلام گلم
غیبتت طولانی شد
خیلی زیبا واسه دخملت نوشتی
اون عکسش که لخته با مزه است
مبارکه موهاش عزیزم ببوسش ایلین نازنین و
عزیزم ممنون که حال فربد وپرسیدی روزهای بدی داشتیم امیدوارم برا هیچکی پیش نیاد



مرسی گلم....اره واقعا خیلی بده بچه ای مریض شه انشالله هیچ وقت برای کسی پیش نیاد.....ماه رمضون شده و همش بیرونیم ...ببخشید که کم پیدا شدم
باباي مليسا
9 مرداد 92 16:30
با عرض سلام و آرزوي قبولي طاعات براي شما و همچنين تبريك به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ مليسا خانم با عكسهاي جديدش به روز شد . خوشحال مي شيم با تشريف فرمائيتون كلبه مجازي مليسا رو نورافشاني و با گذاشتن يك يادگاري ، مليسا رو مفتخر كنيد .


مرسی...چشم الان میام
الهام مامان آوینا
9 مرداد 92 17:48
فتانه جون جز 5 را به نامتون ثبت کردم فقط تا پایان ماه رمضان فرصت دارید قرائت کنید هر وقت قرائت کردید حتما اطلاع بدید تا ثبت کنم که خوانده شده اون جز...ممنونم. ایلین توپولوی ما را هم ببوس
شيرين مامان شادلين
11 مرداد 92 0:53
وايييييييييييي عسلم جه موهاي خوشكلي داري جقدر هم شيرين زبوني نازم خدا حفظش كنه


مرسی خانمی
مامان تارا و باربد
12 مرداد 92 10:51
وای فدای این نازدار خانوم خوشگل با اون اداهاشو وحرف زدنش 29 ماهگیش خیلی مبارکه فتانه جون ببوسش به جای من


مرسی عزیزم شما هم کوچولوهای نازتو ببوس
ارغوان
12 مرداد 92 11:23
مامان فرنيا
12 مرداد 92 13:45
ماشالله
كلي خنديدم بخاطر ان اب سرد
اين وروجكها با شيرين زبونيشون ما را هر روز عاشق تر ميكنن


اره واقعا ههههههههه
مامان آرمیتا
13 مرداد 92 13:39
سلام عزیزم طاعات و عباداتتان مورد قبول حق
اینقدر این دخملی شیرین زبونه
خیلی عکسها خوشگلن مخصوصا موهای خوشگلش
پیش ما هم بیا دلبر


چشم عزیزم مرسی از لطفت
متین
13 مرداد 92 14:18
سلام عزیزم
ماشالا بچه ها خیلی شیرین زبونن
اگه این زبونو نداشتن که نمیتونستیم شیطنت هاشونو ببخشیم
خیلی ناراحت شدم گوشیت شکسته
ایشالا بهترشو میخری
میشه بگین قالبشوکجا سفارش دادین؟ چطور باید سفارش بدیم
اخه میخوام قالب اختصاصی براش درست کنم
ایلین جونم و ببوس


مرسی گلم به قول ایلین اشکال نداره بعدا درستش کن...الان میام پیشتون
راحله
13 مرداد 92 22:48
وای چه عکساااااااای خوشکلی
اصلا قر و عشوه اش از تو عکس هم معلومه بخدا


اره دیدی یک چشم و ابرویی میاد که نگو
مائده(ني ني بوس)
13 مرداد 92 23:19
وااااااااي عجب رقصي بلده اين دخملهههههههه


ارهههههههه حرفه ایهههههههه برای خودش
مامانی درسا
14 مرداد 92 2:11
عزیزمی هم خیلی خیلی خیلی ..... شیرین زبون شدی گلم و هم هزار ماشاالله خیلی خانوم و خوشگل شدی عزیز دلم ...... من که غشیدم مامان و بابات شما این کارارو میکنی چه حالی میشن دلبری


مرسی گلم شما لطف داری من که میچلونمش حسابی
محمدحسين***قهرمان كوچك***
14 مرداد 92 5:59
سلام دوست جونم .زود به لينك زير بريد و ثبت نام كنيد. در فرم ثبت نام حتما شماره تماس بذاريد و حداقل یک بار با کلمه عبور ارسال شده به ای میل خود در صفحه معرفی دوست وارد وب سایت شويد. ***مسابقه شيبا*** http://shibaclub.com/forms/registrationform.aspx?refid=30283
مامان کیانا
14 مرداد 92 9:01
عزیزم برات تلگراف می کنم
مامان سونیا
14 مرداد 92 10:03
ماشالله به این دختر شیرین زبون و خوردنی موکوتاهی مبارک خیلی ماه شدی ایلین خانم


مرسی عزیزم سونیاجونو ببوس
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
15 مرداد 92 0:47
مبارک باشه موهات خاله جون.خیلی بهت میاد عزیزم


مرسی خاله جون
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 22:10
سلام همشهری .... خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم... با اجازه وبتون رو لینک میکنم...


سلام..چشم ما هم با افتخار شمارولینکیدیم
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 22:10
سلام.. عبادتتون قبول...
ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم
اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید
اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم
پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم
اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم
مرسی از لطفت
دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....
خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی
امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم
موفق و پیروز باشی


مگه مسابقه تموم نشده؟
نسیم
16 مرداد 92 11:02
آفرین به آیلین جون که همه کاراشو خودش انجام میده
مامانی اشکال نداره منم یه بار اشتباه کردم همه نظرات وبلاگو پاک کردمبعدش کلی غصه خوردمحالا خاطره که تو ذهن آدمه دوباره یادوری میشه عزیزم


اره واقعا
عمه ی آتنا
16 مرداد 92 22:51
دلتنگتون بودم با عکسهای ایلین گلی کلی شاد شدممممم
مامان پریسا
17 مرداد 92 8:29
مبارک باشه عزیزم. ماشالله به ایلین جون
مامان پریسا
17 مرداد 92 8:29
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود

صد حیف ازین بساط که برچیده می شود

در این بهار رحمت و غفران و مغفرت

خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود

عید شما مبارک


عید شما هم مبارک عزیزم
مامانی درسا
17 مرداد 92 17:36
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
پیشاپیش عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک گلی
مامان ملیکا جون
17 مرداد 92 17:39
سلام فتانه جان
ماشاالله به جون آیلین جان
خدا حفظش کنه
شیرین زبون تر شده ماشاالله
خدا حفظش کنه واستون

مرسی عزیزم
نسرین خاله اسما
17 مرداد 92 19:30
خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت خداحافظ ماه شب های نورانی قدر . . . عید فطر مبارک.
متین
18 مرداد 92 12:34
خدایا عید است و دلم خانه ویرانه، بیا / این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا یک ماه تمام مهیمانت بودیم / یک روز به مهمانی این خانه بیا عید فطر بر شما مبارک
مامان ریحانه جون
19 مرداد 92 1:33
سلام ما اهل ساری هستیم.... شما چطور؟...


بهههههههه پس همشهری هستیم
مامان رومینا
19 مرداد 92 13:04
ای جانم چه بلبل زبون شده وای مامانی چه عشقی میکنی کی میشه رومینا هم کله منو بخوره با حرف زدنش؟چه چتری هاش بهش میاد


مرسی عزیزم...به همین زودی ها اون زمان میرسه و شما هم حسابی عشق میکنین
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
20 مرداد 92 2:06
سلام ببخشید دیر اومدم ماشاالله ایلین جون خوشگلتر و خانووم تر شده جالبه دختر منم خیلی خیلی حرف میزنه انگار دکمه رادیو رو فشار میدی


هههههه اره ایلینم همینه
مریم
21 مرداد 92 2:44
چه عکسای خوشگلی چه دختر نازی ماشالا به حرف زدنت خاله ایشالا عروس بشی مبارکه موهات


مرسی عزیزم
آرشیدا
21 مرداد 92 17:07
سلام از شما خواهش میکنم به سایت زیر برید.میدونم خیلی تلخه ولی برای شاد کردن دل پدر و مادر محمدطاها عزیز و برگردوندش به آغوش گرمشون هر کاری که میتونید انجام بدید.ممنون http://92329.blogfa.com/
مامان ملینا
22 مرداد 92 9:14
سلام عزیزم چقدر شیرین زبونه این خوشگل خانم .ملینا هم اونقدر حرف می زنه که یه وقتهایی می که مامان دهنم درد می کنه.تولد پسر خاله هم مبارکه .



مرسی عزیزم....اره یه وقتایی واقعااااا....
مامان فرنيا
22 مرداد 92 11:06
شما هم مثل من كم پيدايي ها


اره حس پست جدید گذاشتن ندارم کلی عکس دارم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
23 مرداد 92 8:51
چه موهاتو جمع کردی خوشگل شدی خاله


مرسی عزیزم ستایش جونو ببوس
بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 14:55
دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد ، چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم !
دلم گرم است ، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم … برایت من خدا را آرزو دارم !



مرسیییییییییییی حانمی
بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 14:55
ماشاالله به آیلین جون چه شیرین زبون شده
مامان پریسا
23 مرداد 92 15:06
سلام فتانه جون خوبی عزیزم.

همیشه از خوندن شیرین کاری ها و شیرین زبونی های ایلین جون لذت میبرم.


شما لطف دارین گلم
مامان آیلا
24 مرداد 92 9:57
ببخشید خوابید یا بیدار


ههههههههههه تازه بیدار شدم....چه کنیم دیگه این لچه ها نمیزارن
maman taraneh
29 مرداد 92 15:43
چه دخمل ملوسی و چه عکسایی ماشاله
خوشحال میشم با ترانه ی منم دوست شی عزیزم منتظرتم


چشم با افتخار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد