ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

نفسم ایلین

ارزوی یک مادر عاشق برای دختر عزیزتر از جانش

1391/10/14 15:06
نویسنده : مامان فتانه
8,665 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم می خوام برات چند تا آرزو کنم. آرزویی که اگه خدای مهربون صدامو به عنوان یه مادر بشنوه

باید سجده شکرشو به جا بیارم...

ایلین من آرزو می کنم همیشه تن ناز و کوچولوت سالم باشه و هیچ وقت کوچکترین آسیبی بهت

 

نرسه .....

 آرزو می کنم به همه موفقیت های دنیا ، هر چیزی که دوست داری دست پیدا کنی، اونقدری موفق

بشی که از زندگیت هزار درصد احساس رضایت کنی...

آرزو می کنم که قلب نرم و نازکت با شنیدن صدای یه دردمند بتپه و بدونی که دست تو می تونه یه

فرشته رو نجات بده...

آرزو می کنم قلب کوچولوت مثل همین الان همیشه مهربون باشه...

آرزو می کنم به معنای واقعی انسان باشی و تو درگاه خدا جزو اونایی باشی که بهش احسنت و آفرین

می گن ...

آرزو می کنم همیشه تو زندگیت قوی باشی و بدونی ضعف نابود کننده ترین خصلته...

آرزو می کنم روزی برسه که یه فرشته ناز مثل خودت داشته باشی تا بدونی که چقدر احساس خوبیه که

هر روز هزار بار قربون صدقه یه فسقلی بری....

آرزو می کنم همیشه دوست داشتنی و عاشق بمونی.........

آرزوهام برات تمومی نداره گل دخترم، ولی چند تا از مهم تریناشو برات نوشتم

پسندها (1)

نظرات (17)

مامی یلدا
14 دی 91 18:21
منم واسش آرزوی بهترین ها رو دارم داخل هر چیزی بهترین باشه


مرسی و همچنین برای شما
کاکل زری یا نازپری
14 دی 91 19:49
انشاالله مامان فتانه همه ارزو هات بر اورده شه و تو هم با داشتن چنین دختری خودتو تو اوج خوشیختی ببینی


مرسی عزیزم
بهاره مامان ونداد
14 دی 91 21:31
ارزو میکنم از هر چیزی بهترینش رو داشته باشی عزیز دل
مامان پریسا
15 دی 91 10:06
امید وارم به تمام ارزوهای قشنگت برسی عزیزم.

فتانه جان اگر امکان داره ادرسی که میذارید برامون رو مجددا کپی کنید چون اشکال داره و وارد وبلاگتون نمیشه.


حتما عزیزم
فهیمه مامان سینا
15 دی 91 13:00
انشاالله به تمامیه آرزوها برسی گل دخملی آرزوهای مامانیت واقعا قشنگن
مامان انیسا
15 دی 91 13:43
مامانی ایشالا همه ی آرزوهای قشنگت برآورده میشن



مرسی و همچنین برای شما
مینا مامی لیانا
16 دی 91 0:41
الهی آمین . انشالله که این آرزوهای قشنگت برآورده بشه و شاهد خوشبختی و موفقیت های زیبای آیلین عزیزم باشی فتانه جون
خاله حدیثه
16 دی 91 10:26
مامانی ایلین چه ارزو های قشنگی ایشالله همه ارزوهات براورده بشه مامانی
مامان سونیا
16 دی 91 11:23
آمین یا رب العالمین انشاالله که تمامی این ارزوهات و هر آرزوی دیگری برای دخترکت داری براورده بشه
بازم بهون سر بزنید اگر دوست دارید تبادل لینک داشته باشیم خبرم کنید


حتما عزیزم...شما لینک شدین
مینا جون
16 دی 91 11:58
وااااااااای عزیزم خیلی جیجر شدی جوجو طلا الهی فدات شم بوووووس
خاله فرزانه
16 دی 91 11:59
سلام فدات شم منم برات ارزوی خوشبختی میکنم گلم
سپیده مامان درسا
18 دی 91 22:42
انشالله که همیشه بهترینها رو تو زندگی داشته باشه آیلین نازمون
فرناز/مامان ریحانه
19 دی 91 1:07
آرزو می کنم به همه آرزوهاتون برسین فتانه جونم
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
19 دی 91 12:41
منم آرزو میکنم انشاا... همه آرزو هات برآورده بشه
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
19 دی 91 12:43
خانومی ممنون که به ما سر زدی آدرس وبت باز نمی شد چقدر گشتم پیدات نکردم توی پرسش و پاسخ از دوستان سراغت رو گرفتم و پیدات کردم


مرسی ...ببخشد دیگه شرمنده
مامان رها
20 دی 91 10:27
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدین آیلین جون خیلی نازه میبوسمش
مامان پپو
10 خرداد 93 20:18
مامان آیلین از خدا می خوام دختر نازت رو همیشه نگهدار باشه. هزار ماشااله خیلی ماهه. به جای من ببوسش و آرزوی موفقیت براتون دارم. خیلی دوست دارم لینکتون کنم. و باهاتون بیشتر آشنا بشم. منتظرتون هستم.
مامان فتانه
پاسخ
خانمی باعث افتخاره حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد