ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

نفسم ایلین

فرشته خونه ما 4 ساله زمینی شده

1393/11/27 8:15
نویسنده : مامان فتانه
1,230 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ ترین و زیباترین ساعت دنیا ساعتی بود که تو رو دیدم

عزيزم آهنگ صدايت با به دنيا آمدنت زيبا ترين ترانه زندگيم


نفس هايت تنها بهانه نفس کشيدنم و وجودت تنها دليل زنده بودنم است

 

فرشته چهار ساله مامان تولدت مبارک هزار بار تولدت مبارک انشالله که 120 ساله بشی عشق مادر بدون که تمام

زندگی ما هستی بدون که من و بابایی نفسمون بنده به نفسهات شاید برای تو زیاد باشن کسانی که اندازه ما

دوست داشته باشن اما بدون برای ما کم که هیچ وجود نداره کسی که اندازه تو دوستش داشته باشیم

 

صاحب چشمانی که آرامش قلب من است و صدایش دلنشین ترین ترانه من است

از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم! چه خوب شد به دنیا

اومدی و چه خوب ترشد دنیای من شدی.

happy birthday cake : Birthday cupcakes isolated Happy Birthday birthday card    Illustrationhappy birthday cake : Birthday cupcakes isolated Happy Birthday birthday card    Illustrationhappy birthday cake : Birthday cupcakes isolated Happy Birthday birthday card    Illustration

 

 

نگاهت را قاب می گیرم در پس آن لبخند

 که به من شور و نشاط و زندگی می بخشد

 امروز روز توست .... میلادت مبارک 

توووووووووووووووولدت مبارک جووووووووووووونم

پسندها (8)

نظرات (13)

مامانی
27 بهمن 93 14:40
تولدت مبارک گل ناز به زمین خوش اومدی خیلی برام جالب بود که تولد آیلین و کیانا تو یه روزه امروز این و فهمیدم تولدت هزاران بار مبارک فرشته زمینی
مامان فتانه
پاسخ
چه جااااالب منم نمیدونستم
مامان مهرناز
27 بهمن 93 15:36
تولدت مبارک عزیزدلم
دختربهاری
27 بهمن 93 21:59
خانومی تولدت مبارک
مامان صفورا
28 بهمن 93 7:27
تولدت مبارک گل پونه گل عزیزه من یکی ی دونه همه ترانه ها پیشکش چشمات دلم میخاد فقط از تو بخونه دلم میخاد فقط از تو بخونه 100 ساله شی خاااااااااااااااله جوون
مامان فتانه
پاسخ
مرسی از شعر زیباتووووون
سپیده مامان درسا
29 بهمن 93 0:42
تولد گل دختر نازمون مبارک ، انشالله همیشه زیر سایتون سالم و سلامت زندگی کنه
مامان آنیسا
30 بهمن 93 8:13
تولدت مبارک عزیزم
مطهره
30 بهمن 93 9:31
تولد آیلین جونی مبارک انشالا 120 ساله بشه و تنش سالم باشه
مــامـــان نســا
30 بهمن 93 10:11
اخ جون تولد مامانی تبریک تبریک آیلین جون تولدت مبارک ایشالله تولد 120سالگی
مامان فتانه
پاسخ
مرسییییییییی دوست عزیز
مامان مهدیه
30 بهمن 93 15:39
مامانی دخمل بلا
30 بهمن 93 15:53
تولدددددددددددددددتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مباااااااااااارککککککککککککککک باشه عزیز خاله .... 120 ساله بشی و زیر سایه پدر و مادر مهربونت زندگی خوبی داشته باشی و به آرزهای خوب خوبت برسیییییییییی گلمممممم ... تولد تولد تولدت م ب ا ر ک ... دوست دارم جیگر شیرین زبون ...
مامان فتانه
پاسخ
ممنووووووووونم از دعای زیباتووون
مامان گل ناز
6 اسفند 93 1:14
آیلین جونم تولدت مبارک دختر خوشگل و ناز.. امیدوارم همیشه شاد و سلامت زیر سایه مامان و بابای مهربونت زندگی کنی
❤مامان سونیا❤
11 اسفند 93 9:40
هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی تولدت مبارک . . .
❤مامان سونیا❤
11 اسفند 93 9:41
ببخشید شرمنده با این همه تاخیر تولد آیلین عزیز رو تبرک میگم انشالله که 120 ساله بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد