ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

نفسم ایلین

دخترک 3سال و 10 ماه و 30 روزه ی من

1393/10/26 14:33
نویسنده : مامان فتانه
1,670 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااام به دخترک ناااااازم...عزیزم دیگه به چهارسالگیت چیزی نمونده و چهاااااارسال من از بودنت لذت بردم ....امسال میخوام تو مهدت برات تولدت بگیرم تا حساااابی بهتون خوش بگذره...هنوز هیچ برنامه ای ندارم که تولدت و چطور برگزار کنم...امتحانم اخر این ماه تموم میشه و من راحت میشم ....

الان هم اومدم این عکس های چند وقت و بزارم برات خوشکلم ...و چند تا از شیرین زبونیات و بگم

رو نافت یک ماه گرفتگی کوچولو داره اون سری به من میگی مامان این چیه رو نافم من اصلا حواسم نبود گفتم مارکته...با چنان تعجبی گفتی مگه من لباااااسم...کلی خندیدم

با خاله نشسته بودی عکس نگاه میکردی میگی خاله اینجا خیلی قشنگ شدی رژ لبت هم خیلی خوشرنگه

صبح بیدار شدی رفتی اتاق خاله تشکش پهن بود دوتا تشک..میگی خاله ازدواج کردی با شوهرخاله یک جا میخوابی تعجبتعجب

خونه مامان جون که میریم اگه اقاجون باشه اصلا به هیچ کدوممون کاری نداری میری تو اتاقش در و میبندی تا

ساعت ها بیرون نمیای باهاش بازی میکنی.بهش میگی بیا مامان بازی من مامانم تو پسرم...بیا مربی بازی

من مربیم شما شاگرد بهش میگی گوشا تییییزههههه حواسا جمعههههه اقاجون هم بلند باید بگه

بعععععععلههههه...ازش میپرسی کارکرد کنترل چیه اقاجون که داره توضیح میده میگی نه مثلا تو بگو من بلد

نیست من بهت یاد بدم..اخرش میگی چون پسر خوبی بودی بهت شکلات میدم..من و خاله ها فقط

میخندیم...اقاجون خیلی حوصلش زیاده و پرحرفیاتو خیلی تحمل میکنه...خیلییییییییییییییییییی حرف میزنی

اخه و با حوصله به تمام سوالات جواب میده ...اقاجون خیلی دوست داره ...اگه دیر وقت هم بیاد و شما خواب

باشی میگه چرا بچرو زود میخوابونی تا بیدار میشی سریع صدات میکنه و باهم صبحانه میخوریم...کلا من اونجا

راحت راحتممممم

الان که وقت امتحانامه بابایی خیلی تو کارای خونه کمکم میکنه یک جورایی بیشتر کارا رو میکنه...داشت ظرف

میشست بهش میگی مامانی مجبورت کرد ظرف بشوری بابا میگه نه من خودم دارم کمک میکنم میگی اها

من فکر کردم مامان مجبورت کرد

 

به اقاجون میگی تو چاقالوویی big هستی من small

خلاصه حسابی دختر فهمیده ای هستی و همه چیز و زود درک میکنی..اصلا وقتی باهات بیرون میرم اذیتم

نمیکنی و خیلییییی خانوووومی وقتی هم اومدیم خونه میگی مامانی امروز ازم راضی بودی

حسابیییییییی شیرین زبونی و دوست داشتنیییییییییییییییییییییییی

 

 

این ها هم عکس های مهدته که میترا جون زحمتشو کشیدن

این هم جایزه دخترم که تو مهدش 10 ستاره گرفت

امامزاده عباس

یک روز خوب با دختر خاله ها پارک ملل

پنجشنبه و زیارت اهل قبور

و 27.10 با دختر خاله ها ناهار رفتیم بیرووووون و پارک افتااااب ...عالییییییییییییییییی بوووووووووود

رفیق فاب ها در حال صحبت کردن

 

عاشقانه هایم تمامی ندارد  وقتی تووو معنای زندگیم هستی

پسندها (8)

نظرات (29)

مامان امیرصدرا
26 دی 93 14:49
سلام حالتون خوبه ؟ ماشالله به گل دخترمون که خانوم و فهمیده است منم امسال دوست دارم برایش توی مهد جشن تولد بگیرم عکسها هم واقعا خوشگل بود
مامان فتانه
پاسخ
اره خیلی بهشون خوش میگذره
خاله فرزانه
26 دی 93 15:16
اوووف فداتبشم که اینقد ناز و شیرین زبونی خاله جون
مــامـــان نســا
26 دی 93 18:00
فتانه جون واسه دخملمون اسفند دود کن خیـــــــــــــــــــــــــلی جیگــــــــــــــــــره ماشالله
مامان فتانه
پاسخ
مرسی خانمی
lمامان آنیسا
26 دی 93 19:33
به به چه عکسای خوشگلی
مامان مهرناز
26 دی 93 22:25
تولدت پیشایش مبارک عزیزم جوووووونم قربونت برم شیرین زبون عکسا هم مثل همیشه عااااااالی
مامان مهدیه
27 دی 93 14:11
به به چه عکسهایی چه ژستهایی چه کادوی خوشگلی
مامان صفورا
27 دی 93 17:07
ماشالا به هر دوتاتون خیلی نازین عزیای من بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس واسه هر دوتون
مامان فتانه
پاسخ
مرسیییییییی عزیییییییزم
باغ پرندگان کرمانشاه/باغ گلها کرمانشاه
27 دی 93 22:33
در ساحل درياي زندگي قدم ميزدم همه جا دو رد پا ديدم جاي پاي من وخدا به سخترين لحظه ها كه رسيدم فقط يك جاي پا ديدم گفتم خدايا مرا در سخترين لحظه هاي زندگي رها كردي؟؟ او گفت: (تو را در سخت ترين لحظه ها به دوش كشيدم) kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)
سپیده مامان درسا
28 دی 93 1:54
هزار ماشالله به گل دختر فهمیده و شیرین زبون خدا حفظش کنه ، عکسهاتون مثل همیشه زیبا بود مخصوصا اون عکسهای که دوتایه و مادر و دختریه
مامان مهرناز
28 دی 93 11:42
سلام عزیزم چون دارم پستای قبلی وبلاگ مهرنازو درست می کنم رسیدم به 19 ماهگی یادم رفت تاریخشو درست کنم واسه همین اومده صفحه ی اول
مامان فرزانه
29 دی 93 1:50
سلام بهم سربزنی خوشحال میشم عزیزم
مامان فتانه
پاسخ
حتماااااا گلم
مامان فرنيا
29 دی 93 9:54
ماشالله به اين دختر شيرين زبان خدا اقاجون را حفظ كنه جقدر نوه ها با پدربزرگها رابطه شون خوبه
مامان فتانه
پاسخ
واقعاااااا
مامان فرنيا
29 دی 93 9:56
به به دختر ستاره دار
مامان فرنيا
29 دی 93 10:00
اخ جوووووووووووووووووون همش پارك ان هم دسته جمعي
دکتر ناصری
29 دی 93 12:04
باعرض سلام واحترام خدمت مادان این مرزوبوم زیبا عاشق خدمت شماعرض کنم که این بنده خدا در جهت بهبود مشکلات خانم های این مرزوبوم طی چندین سال باتحقیقات فراوان دست به داروهای گیاهی در خصوص مشکلات کم کاری سندرم تخمدان پلی‌کیستیک.polcystic ovary syndrome PCOS) مشکلات قاعدگی .مشکلات زنان سرد مزاجی ومشکلی که خیلی از خواهران من درخصوص موهای زائد صورت به داروهای دست پیداکرده ام که هنوز هیچ کسی در این به این مهم دست پیدانکرده لذا در صورت تمایل برای درمان یا این که از دوستان یا اشنایان خود این مشکل را دارد به وبلاگ بنده مراجعه کنید تا به حق امام رضا درمان را شروع کنیم.دکتر ناصری naserishahram35.blogfa.com
♥ایدا♥
29 دی 93 22:22
سلام خاله جونی خدا کوچلوتو واستون نگه داره خیلی نازه قربونش بشم به منم سر بزنید خوش حال میشم بیاد از دلنوشته هام دیدن کنید
مامان فتانه
پاسخ
حتماااااا خانمی
دردونه
30 دی 93 10:31
مامان ملینا
1 بهمن 93 13:03
سلام آیلین خانم ماشالله چقدر ناز و خوش تیپ هستی دخمل.دست مامان هم درد نکنه.پیشاپیش تولدت هم مبارک گلم.
مامان سمانه
3 بهمن 93 9:18
روز به روز داره خانوم تر میشه دخترم فتانه جونم شبیه خودت داره میشه ایلین بوووووووووووووس
مامان فتانه
پاسخ
مرسی گلم...واقعاااا
مامان صفورا
3 بهمن 93 16:26
چیزی به تولد آیلین جونم نمونده هاااااااااااا منو دعوت کنین
مامان فتانه
پاسخ
مرسی...بفرمایییییین عزیزم
مریم
4 بهمن 93 11:47
به به!! چه گزارش کاملی همیشه به شادی و جایزه گرفتن انشاءالله
مامان آیلا
5 بهمن 93 12:45
مامان کیمیا
7 بهمن 93 15:27
آیلین عزیزم ماشالله خیلی خانوم ودوستداشتنی هستی.خداحفظت کنه خداسایه همه باباجو ومامان جون هارو رو سرمون نگه داره که اینقدر مهربون وصبورن
مامان کیمیا
7 بهمن 93 15:28
عزیزم پستم کامل نیست برای همین رمز گذاشتم.کامل شد رمزشو برمیدارم
✿ مه آ سا✿
11 بهمن 93 0:08
سلام عزیزم من امروز 11 بهمن تولد خواهرمه دوست دارم عزیزم برید به وبش و بهش تولدشو تبریک بگید خیلی خوشحال میشم آدرس وب خواهر 137333.niniweblog.com
فروشگاه محصولات لوکس بانوان
11 بهمن 93 2:05
با سلام مطالب خوبی در سایتت گذاشتی... امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان پایدار باشید . منم دو وبسایت دارم با نام فروشگاه محصولات لوکس بانوان و فروشگاه خانه و خانواده امیدوارم که بمن هم یه سر بزنید. در فروشگاه اینترنتی لوکس بانوان می توانید نیازهای شخصی و خانوادگی را جستجو کنید جدیدترین و پربازدیدترین محصول فروشگاه دستگاه هشداردهنده شب ادراری کودکان http://woman.dayanshop.com/ http://www.woman.dayanshop.com/products/view/679/دستگاه-هشدار-دهنده-شب-ادراری-پی%20ام.html و در این فروشگاه پراز پکیج های آموزشی روز ایران اعم از فنی وحرفه ای و کسب درآمد , پکیج های نرم افزارهای کامپیوترو اندروید و همچنین برای اولین بار در ایران ( پکیج سروش 3 نرم افزار آموزش قرآن با استفاده از هوش مصنوعی صوتی)و حتی فروش تبلت هست http://pnbshop.rozblog.com من سر زدم نظر دادم , تو هم یه سر بزن نظر بده... با تشکر
مهتاب
11 بهمن 93 15:02
ای جانم چقدر نازی شما خاله جون خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
آتـریســا جون
11 بهمن 93 15:44
آیلین جونمون دیگه بزرگ شده و همه چیو از هم تشخیص میده آفرین به این خوشمل خانوم عاشق این ژست گرفتناتم خاله جونی آخی اون نی نیه کی بود مرد ؟ خدا بیامرزتش
مامان فتانه
پاسخ
مرسی خانمی...داداشم بودن
مطهره
30 بهمن 93 9:33
دوست جون من واسه این پست نظر گذاشتم مطمئنم
مامان فتانه
پاسخ
نیومده برام دوستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد