ایلین ایلین ، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

نفسم ایلین

شروع مهر و رفتن نازگلم به خلاقیت

1393/6/31 10:21
نویسنده : مامان فتانه
1,136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی...ایلین من الان یک هفتست که میره موسسه خلاقیت و خیلی خیلی خوب کنار اومده البته حضور

انیسا جون هم موثر بوده چون یک دوست باهاشه خیلی راحت از من جدا میشه و برگشت که بهت میگم بیا بریم

خونه گریه میکنی و میگی نه ...

وسایلت و گرفتم ولی کیفت هنوز اماده نشد اخه میخوام کیف خود موسسه بگیرم با ارم خودش...البته شما مانتو

شلوار فرم هم داری که هنوز اماده نشد....کلی بابت این موضوع با بابایی خندیدیم چون خیلی شما کوچولویی

برای مانتو پوشیدن ولی خوب چه کنیم قانونه

یک شب رفتیم کبابی تا کباب های ما حاضر شه اقایی که کنار ما نشسته بود از کبابش به شما تعارف کرد دیدم

شما خیلی جدی میگی نه من اون دفعه تو حمام بودیم مامانم بهم گفت از کسی چیزی نگیرم من تعجبخجالتخجالت

راست هم گفت اخه تو حموم داشتم خیلی چیزا برات توضیح میدادم این هم گفتم خجالتخجالت

خودت کلی اشتیاق داری برای مهدت و صبح زود هم خودت بیدار میشی ولی وقتی رفتی خونه مادر جون بهش

میگی مامانی من و اونجا میزاره میره انگار نه انگار بچه ای هم داره


خیلی این عکس و دوست دارم کلافه شده بودی از دستم و این ژست و گرفتی خندونک

 

بای باااااااااااااااااااااااااایبای بایبای بایبای بای

پسندها (8)

نظرات (26)

سپیده مامان درسا
31 شهریور 93 11:49
عزیزمی ، کلافه شدنش و قربون چه ژستهای خوشگلی هم میگیره این گل دخملی نازمون
بانو
31 شهریور 93 12:04
سلام یک مادر نمونه همیشه بله نمی گوید www.banoo.ir/post/1030 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان منصوره
31 شهریور 93 13:17
شروع مهدت مبارکه خاله جونم
مامان مهرناز
31 شهریور 93 15:27
مبارک باشه عزیزم ان شالله دانشگاه رفتنت چه ژستایی ایول عکس اخری خیلی باحال بود
مامان صفورا
1 مهر 93 0:16
ژستات منو کشته خاله ولی مامانی سو استفاده نکن دیگه اِ
مامان کیمیا
1 مهر 93 0:47
عززززززیزم.چه عکسای خوشگلی.هزارماشالله به دخمل گلم
سپیده مامان درسا
1 مهر 93 1:17
فتانه جون خصوصیم رسید
دردونه
1 مهر 93 16:51
عزیز دلم .با این عکسای خوشگلش.همیشه موفق باشی
فرناز/مامان ریحانه
2 مهر 93 1:26
الهی چه ژستایی میگیرن این کوشولوهاااااا فتانه جاااااااااان این مهد که گفتی اسمش خلاقیته ؟ مخصوص 3 ساله هاست؟ زود نیست براش؟ من ریحانه رو برده بودم مهد برای سنجش بینایی از مربی سوال کردم و ایشون گفتن برای ریحانه زوده
مطهره
2 مهر 93 7:32
ای جان! خوب کشتوندی بچه رو
مطهره
2 مهر 93 7:33
ای جیگرشو! چه موهای خوشگلی داره.....ماشالا
مهدیه
2 مهر 93 9:42
وااااای خدای من هزار ماشاالله چقدر بزرگ شده این دخمل خانوم وقتی اومدم و دوباره ژستای قشنگش رو دیدم، احساس کردم خیلی دلم واسه ژستای عکس گرفتنش تنگ شده بود!! بوووووس
مامان آنیسا
2 مهر 93 9:47
واووووووووووو چه ژستاییمبارک باشه عزیزم ایشالا دانشگاه بری خانم کوچولو
مامی کیانا
2 مهر 93 11:25
شروع ماه مهرباني مبارك قربون كلافه دنش برم خيلي بامزه ژست گرفته
مامان مهدیه
2 مهر 93 12:39
آخه چقدر میخای عکس بگیری مامانی
مامان فتانه
پاسخ
میدونی که من خوره عکس دارم البته جدیدا زیاد عکس نمیگیرم
محبوبه
3 مهر 93 23:29
قربون خودش و ژست هاش. جیگرشو عکساش با یونیفرم موسسه هم مطمئنا دیدن داره
مامان فتانه
پاسخ
مرسی خانووووم....بعله حسابی دیدن داره
مامانی
5 مهر 93 8:46
سلام فتانه جون من هم قصد دارم کیانا رو بذارم مرکز خلاقیت یه جلسه هم بردمش 2 هفته پیش ولی نتایج ارشد که اومد و متوجه شدم قبول شدم یه کم دست نگه داشتم تا اول برنامه کلاسی خودم مشخص بشه و بعد برنامه کیانا رو تطبیق بدم آخه تو یه شهر دیگه قبول شدم و در کنار درس شاغل هم هستم ولی باید همت کنم و کیانا رو حتما ببرم کلاس بیا از کارهای مرکز خلاقیت برام بگو می خوام ببینم این مرکز خلاقیت که تو شهر ماست خوبه یا نه ؟
مامان فتانه
پاسخ
الان میام پیشتون
مامان فرنيا
5 مهر 93 9:07
واقعا چه كيفي داره وقتي بچه ها نشون ميدن به حرفهامون گوش دادن و ما الكي نبوده زحمتها و صحبت كردنهامون
مامان فرنيا
5 مهر 93 9:08
خيلي عكسها زيباست من عاشق اين ژستهاي دخترانه ام
❤مامان سونیا❤
5 مهر 93 10:35
مبارک باشه عزیز دلم به سلامتی انشالله فارق التحصیلی در دکترا و طی کردن مدارج علمی بالا چه عکسای خوشگلی مثل همیشه خوشگل و خوشتیپ بیست بیسته این دختر
مامان فتانه
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارین
مامان الهه
6 مهر 93 0:43
ای جوووووونممممممم
مامانه امیر صدرا
6 مهر 93 14:30
سلام عزیزم وای که چه قدر عکس های نازی گرفتی
شيرين
7 مهر 93 0:03
سلام عزیزم افرین دخمل باهوش و بادب انشآلله دانشگاه بری عزیزم
بانو
7 مهر 93 12:01
سلام تزئین غذا برای کودکان بد غذا www.banoo.ir/post/1101 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان آیلا
7 مهر 93 12:33
او ه اوه چه شیطون و بلا شده ژشتش رو ببین چه سرشم پایین گرفته اوه اوه بلا
مامان آیلا
7 مهر 93 12:34
مامانی نمی دونم چه کارا کردی که پیام گذاشتن سخت شده و حتما باید با فایر فاکس بیام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نفسم ایلین می باشد